୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
Kanalga Telegram’da o‘tish
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
Ko'proq ko'rsatish2 177
Obunachilar
+324 soatlar
-97 kunlar
+18530 kunlar
Postlar arxiv
2 175
💬:تا، لطفاً بگو: "من از همه بیشتر، مامی فنهارو رو دوست دارم." 🐶: من بیشتر از همه فنهای فَن سائو (فنهایی که دوست دختن) رو دوست دارم~گی تو بختم #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
🐯:یه چیز خیلی هیجانانگیز تو راهه! 🐯:خیلی بابتش خوشحالم!میشه درمورد اسپوکی باشه...؟:( #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
دویل کیس بهونست منک میدونم فقط اینکارو واسه بغل کردن همدیگه انجام میدین😔🩷
#PerthSanta
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
2 175
💬:پرث، این چه جور یادداشتیه؟ 🐯: یه یادداشتِ "rakk naaa, Ta"چیبگم والا... #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
💬: موقع اوتینگ تو دقیقا عینِ فلش ظاهر شدی ..اون لحظه که دویدی رفتی سمتش اصلا از کجا پیدات شد؟؟ 🐯: راستش ، فقط سر میز نشسته بودم و داشتم نوشیدنی میخوردم میدونی، مثل ددیها😔😂داشتم خفن رفتار میکردم و تاتا رو نگاه میکردم که داشت رو استیج میرقصید. بعد یهو دیدم که تا اونجا نیست و رفتم دنبالش بگردم..همون لحظه که دیدمش زود دویدم سمتش#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
💬: «درسته که آدمهای خوشتیپ دوست دارن صداشون رو نازک و بامزه کنن؟» 🐶: درسته؟ نمیدونمم…(صداشو نازک میکنه) 💬: «وایییی، چقدر ناز شد!» 🐶: ??? (😾💢)
بامجه ی ناز:(🤏#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
🗣️: تو قطعاً قلب پیپرث رو بردی. 🐶: واقعاً بردمش؟ 🐯: آرههههه، بردییی
الهی بمیرم..سانتا خیلی وقته قلب پرثو بردی😭#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
(دربارهٔ کنسرت صحبت میکنن) 🐶: آمادهسازیها تقریباً کامل شده. کار کردن روی این پروژه واقعاً خیلی لذتبخش بوده. 🐯: ما دیگه آهنگها رو نهایی کردیم. 🐶: خب... حدود ۸۰ درصدش رو. 🐯: همین الان جلسهمون تموم شد و حتی تمرین بعضی از بخشها رو هم شروع کردیم. 🗣️: قراره سورپرایزی هم داشته باشین؟ 🐯: راستش، من خیلی بابتش خوشحالم. چیزی هست که واقعاً منو فوقالعاده خوشحال میکنه. واقعاً از ته دل خوشحالم. 🥹 🐶: و فکر میکنم همه هم همراه ما از این موضوع خوشحال بشن.
سوپرایز.....🙂یافهسیغمیبشبشهشفمسنسن سکته میکنم از استرس هر وقت میگن سوپرایز داریم براتون#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
🗣️: اگه میانگ میتونست حرف بزنه، شخصیتش چهجوری بود؟ 🐶: بازیگوش، شیطون و پر انرژی. 🐯: یه کم حقهباز و بامزه، پلیبوی، یه رد فلگ واقعی! ولی قلب مهربونی داره. یه جور «ددیِ رد فلگ»، اما با قلب گرم و مهربون.
خیلی منتظرم صداشو بشنوم🥹قراره خیلی شر و لاسو بشه#PerthSanta #Domiia ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
🐯: توی این مسیر کلی چیزا رو با هم پشت سر گذاشتیم... و خیلی خوشحالم که تو کنارمی... پسر موچتریِ من. 🐶: مستر بد بوی!#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 175
🐶: «پی، خجالت میکشی نه؟ چون من کنار تو هستم.» 🐯: «چطور خجالت نکشم؟ وقتی تو اینقدر دوستداشتنی هستی...»مادرررر #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
