uz
Feedback
Let's help

Let's help

Kanalga Telegram’da o‘tish

برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Ko'proq ko'rsatish
4 018
Obunachilar
-124 soatlar
+657 kunlar
+27330 kunlar
Postlar arxiv
photo content

کم کم می‌پوشم برم واسشون بگیرم عکس میذارم براتون

جدای همه اینا الان بالای ۵۰ میلیون مونده می‌شه من چندتا نیازمند توی شهر خودم می‌شناسم با باقی مونده از خرید کیف و کفش دستشونو بگیرم؟

طوری که هنوز خیلیا دارن واریز می‌کنن 😭

در جریان باقی روند قرارتون می‌دم

و حتی کیف و کفش هم با باقی مانده‌ش می‌شه

با این پول تا اینجا تونستیم برای ۳۰۰ بچه پک لوازم التحریر کامل تهیه کنیم

photo content

photo content

photo content

photo content

6037991559749241 نگار فاریابی به این کارت

تا امشب می‌شه چون امشب دیگه خرید می‌کنیم

نگاری هنوزم تا ۱ مهر میشه پول واریز کرد؟

یه نکته گفتن که خیلی ریزبینانه بود ایشون بالای ۴ ۵ سال هست که توی این کار خیر ( کمک به بچه ها ) هست و گفتش که هر سال شهریور ماه بنیاد هایی مثل برکت و علوی به بچه ها پک لوازم التحریر می‌دن و یکسری ها به دلیل کمبود بودجه بنیان جا می‌مونن و برای همین ایشون می‌ذارن اوایل مهر ماه توزیع می‌کنن پک ها رو تا بچه هایی که جا موندن مشخص بشه

داشتم باهاشون صحبت می‌کردم درمورد شرایط کلی کار
داشتم باهاشون صحبت می‌کردم درمورد شرایط کلی کار

ممنونم که تا اینجا همراهم بودید و پا به پام کمک‌کردید، از اینجا به بعدش هم به نحو احسنت پیش می‌برم و در جریان قرارتون می‌دم

همچنین همگی‌کسانی که واریز کردن می‌تونن شماره حسابشون رو چک‌کنن و ببینن.

هرچی برداشت هست برداشت خود بانک‌ملی برای فعالسازی پیامکه مبلغ یکسان دارن اگر دقت کنید.
هرچی برداشت هست برداشت خود بانک‌ملی برای فعالسازی پیامکه مبلغ یکسان دارن اگر دقت کنید.

Use one of the best PDF Reader. Download free now! http://bit.ly/PDFReader_alldocumentreader