uz
Feedback
Let's help

Let's help

Kanalga Telegram’da o‘tish

برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Ko'proq ko'rsatish
4 018
Obunachilar
+6124 soatlar
+957 kunlar
+26730 kunlar
Postlar arxiv
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک د
+3
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک داشت، غذای پرنده به صورت رقیق شده بهش میداد. میوکی رو وقتی گرفتیم، بشدت سرفه و خس خس میکرد و بردمش دامپزشکی چون این بچه خیلی ضعیف بود و متوجه شدم، میوکی سوء تغذیه داره و ریه هاش مشکل داره، و با عکسبرداری فهمیدیم که ریه هاش عفونت خیلی شدید داره، وقتی سرپرست قبلیش، به میوکی غذا میداده، باعث‌شده تا برگرده تو ریه هاش و این مشکل پیش بیاد. اون اوایل که تحت درمان نبود، نفس میوکی رفت و با ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی تونستیم نفسشو برگردونیم. این بچه باید تحت درمان بمونه تا بهتر شه و تا اینجا بیست تومن خرج دکترش شده، و هرروز سه تا تزریق با نبولایزر داره، و اگر بهتر نشه باید یا امپول به صورت مستقیم به قفسه سینش تزریق شه که بشدت خطرناکه، یا عمل جراحی شه، و ما هم فعلا با دارو داریم جلو میریم. میوکی عفونت چشماش بهتر شده، به عذا خوردن افتاده و سیصد گرم وزن گرفته، و انقدر این بچه قویه که مطمئنم اینو هم رد میکنه. ممنون بابت فرصتی برای زندگی به میوکی میدید💞 6219861447908202 کیانا کیانی مهر

این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک د
+3
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک داشت، غذای پرنده به صورت رقیق شده بهش میداد. میوکی رو وقتی گرفتیم، بشدت سرفه و خس خس میکرد و بردمش دامپزشکی چون این بچه خیلی ضعیف بود و متوجه شدم، میوکی سوء تغذیه داره و ریه هاش مشکل داره، و با عکسبرداری فهمیدیم که ریه هاش عفونت خیلی شدید داره، وقتی سرپرست قبلیش، به میوکی غذا میداده، باعث‌شده تا برگرده تو ریه هاش و این مشکل پیش بیاد. اون اوایل که تحت درمان نبود، نفس میوکی رفت و با ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی تونستیم نفسشو برگردونیم. این بچه باید تحت درمان بمونه تا بهتر شه و تا اینجا بیست تومن خرج دکترش شده، و هرروز سه تا تزریق با نبولایزر داره، و اگر بهتر نشه باید یا امپول به صورت مستقیم به قفسه سینش تزریق شه که بشدت خطرناکه، یا عمل جراحی شه، و ما هم فعلا با دارو داریم جلو میریم. میوکی عفونت چشماش بهتر شده، به عذا خوردن افتاده و سیصد گرم وزن گرفته، و انقدر این بچه قویه که مطمئنم اینو هم رد میکنه. ممنون بابت فرصتی برای زندگی به میوکی میدید💞 6219861447908202 کیانا کیانی مهر

سلام ببخشید اینو میگم چند روزه این اقا رو دارم میبینم که میخوابه توی خیابون و همیشه نگاش میکنم از پنجره اتاقم خیلی دلم به حال
+1
سلام ببخشید اینو میگم چند روزه این اقا رو دارم میبینم که میخوابه توی خیابون و همیشه نگاش میکنم از پنجره اتاقم خیلی دلم به حالش میسوزه بی خانمانه و خیلییی دلم میخواد کمکش کنم براش حداقل بالشت و پتو بخرم و غذا بگیرم بزارم یا حداقل یه چادر براش بزنم ولی پولم نمیرسه و خودمم وضع خوبی ندارم😭😭 میشه باهم کمک کنیم براش پول جمع کنیم که بتونم کمکش کنم بخدا از عذاب وجدان هر روز به حالش گریه میکنم😭😭 عذاب میکشم میبینم من جای خوب میخوابم و این بنده خدا سر رو سنگ گذاشته😭 بخدا مبلغش جمع بشه هررچقدر که بود و هرچی خریدمو بعدش دوباره عکس میگیرم ازش نشونتون میدم😭 این شماره کارت بزنین هرچقدر تونستین❤️ ۶۲۱۹۸۶۱۰۷۵۳۹۵۱۴۴ به اسم اسما ممنون میشم اینو بفرستین توی همه چنل یا گروهاتون همه تا میتونن دست به دست کنیم😭😭 اینم ایدیم  @minaa_shojaei

سلام بچه ها این بچه هاپوی منه که سال هاست کنارمه… چند روزیه خیلی حالش بده و نمیتونه بلند بشه یا غذا بخوره و بردمش دامپزشکی گف
+8
سلام بچه ها این بچه هاپوی منه که سال هاست کنارمه… چند روزیه خیلی حالش بده و نمیتونه بلند بشه یا غذا بخوره و بردمش دامپزشکی گفتن عفونت بسیار شدید کبدی و درگیری و درد ستون مهره داره، فعلا براش درمان حمایتی درنظر گرفتن که ببینن چه نتیجه ای میده و سرماشو خودم خونه میزنم ازمایش ها و دارو های روز اول دامپزشکی ۱۵ تومن شد و خالی شدم و میترسم لحظه ای تنهاش بذارم که یه درصد حالش بد بشه یا لحظه اخرش باشه و کنارش نباشم، برای همین عکاسی و اپلودم نمیتونم بکنم الان. بخاطر وزن بالاش(۴۴ کیلو) مقدار داروی مصرفیش خیلی بالاعه و داروهاش گرون در میان و واقعا به کمکتون نیاز دارم💔کلی از فیش هاشو عکس نگرفتم اگه خواستین میگیرم. برای فردا دارو ندارم لطفا اگه در حد توانتونه یه کوچولو حتی ده هزارتومنم بود کمکم کنید تا وقت کنم یکم عکاسی کنم 6219861947944301 بیتامرادی -بچه خیلی درد داره ولی خیلی قویه و داره میجنگه با نگاهش هی دنبالم میکنه و آب میخوره 😭 اگه ممکن بود این پیامو شر کنید 💔

یه خانمی برای گربش کمک می‌خواست پی ویش رو گم کردم اسمش کیانا بود بیاد پی‌ویم

با مدارک ناقص مدعی بنده نشید

بنده در این صورت فقط پشتیبانی می‌کنم

مدارک پزشکی کامل اسم بیمارستان و شماره دکتر شناسنامه خودش شناسنامه پدرش عکس کارت بانکی

لطفا از بچهای چنلتونم از طرف من تشکر کنید دونه دونه کامنتاشونو یادم میمونه و فراموش نمیکنم که چقدر انرژی مثبت فرستادن برامون و تنهام نذاشتن🫂امیدوارم صدبرابر انرژی مثبتی که برای طوطیم فرستادن به زندگی خودشون برگرده و عزیزانشون همیشه سالمو سرحال کنارشون باشن:)❤️هم از شما خیلی ممنونم هم از بچها که حواسشون به منو طوطیم بود😭🫂

ممنونم بابت کمک هاتون هزینه هایی که واریز کردید خرج نشده هستن می‌گم واریز کنه برای کارتم که نگه دارم برای نفر بعدی

متاسفانه طوطیش آسمونی شد 😭😭😭

ناشناس بنده برای فرستادن کیس های فور‌ی‌تون حتما مدارک کامل باشه کامل کامل. شناسنامه کارت ملی عکس کارت بانکی مدارک پزشکی آدرس و شماره کلینیک یا بیمارستانی که نسخه ها و آزمایش ها انجام شده ولاغیر متاسفم ولی حتی به درخواستتون نگاه هم نمی‌کنم خیلی ها این یکسالی که این چنل رو داشتم سعی کردن اسکم کنن و با دوتا عکس از یه بچه بیمار یا حیوان اسیب دیده ترحمم رو بخرن ولی هیچوقت مدارک کافی ارائه ندادن پس این مورد رو رعایت کنید که بعدا فحش نخورم که دل سنگی بی رحمی فلانی 💘

ممنونم ازتون

کافیه دیگه واریز نکنید خوشگلا

فکر می‌کنم هزینه اش جمع شد

من انتقال می‌دم بهش

به این کارت واریز کنید

درصورتی که کارتش اوکی نبود براتون

ممنونم بابت فوروارد عزیزان
+1
ممنونم بابت فوروارد عزیزان