uz
Feedback
با رهآ...☕️🎻🤍

با رهآ...☕️🎻🤍

Kanalga Telegram’da o‘tish

دانشجو پزشکی شیراز هستم🩺👩🏻‍⚕️ اینجا تو مسیر کنکور کمکتون میکنم که راه رو درست برید و باهم درس میخونیم🤓📚 @imrahaybot

Ko'proq ko'rsatish
1 399
Obunachilar
+124 soatlar
-117 kunlar
+12730 kunlar
Postlar arxiv
آره من واقعا دندون دوست نداشتم ندارم و نخواهم داشت بخدا من الان یکی باید خودمو ترغیب کنه ادامه بدم به زندگیم😂 ولی خب اینکه در آینده قراره نجات دهنده خیلیا باشی و دعای خیلیا پشت سرت باشه:)

سلام عزیزم. خوشحالی از این که داری پزشکی میخونی؟ اگه میشد له عقب برگردی دوباره پزشکی انتخاب میکردی یا دندون؟ یه سوال دیگم دارم😂 اگه بخوای یه حرفی بزنی که من ترغیب بکنی برای خوندن این رشته اون چیه؟

آره موافقم من خودم فرار میکردم حقیقتا

https://t.me/im_rahayii/4645 رها جون به این دوستمون بگو اصلا توصیه نمیکنم خیلی رویا پردازی کنید چون من به اشتباه تو این مسیر افتادم و الان بعضی وقتا حس میکنم دارم دیوونه میشم واقعا خوب نیست تا میتونید فرار کنید از فکر کردن و رویاپردازی کردن درمورد بعد از قبولی واقعا آسیب زننده ست گاهی اوقات

حتماااا اکر دانشگاه بذاره البته🚶🏻‍♀️

رها جون یادت باشه چقدر برای اینجا بودن زحمت و سختی کشیدی و به دستش اوردی🙂

بستگی داره اون تصوره چقدر باشه دیگه انقدر نباشه فکر کنی رسیدی و خب از یجایی به بعد فرق واقعیت و تصورتو از دست بدی من خودم دوست نداشتم این کارو

رها جونم میدونم که حال حرف زدن درباره‌ی کنکورو نداری ولی لطف میکنی اگه جواب سوالمو بدی، بعضیا میگن شما همش باید به هدفتون فک کنین حتی موقع استراحتتون خودتونو تصور کنین که مثلا رتبه شدین و به هدفتون رسیدن و خودتونو مدام تو اون جایگاه تصور کنین ولی ی سری دیگه میگن شما باید از مسیرتون لذت ببرین و به نتیجه اصلا فکر نکنید نتیجه خودش میاد فقط تلاش کنید. الان من نمیدونم فک کنم بهش یا نکنم😂🫪

آره

خونتون شیرازهه؟ یعنی همونجا زندگی میکنین با خانواده ؟

پس ایشالا بزودی🥲❤️ دور نیست زیاد

منم در حال خوندن درس ها و آماده شدن برای امتحانات نهایی تا یه روزی کتاب های پزشکی رو بخونم😎

😂😂😂 منظورم روش مطالعه و اینا بود

دیدی ته حرف رسید به کنکور😂😂😂

کوچک تر نههههه

https://t.me/im_rahayii/4624 از اون دسته که میگن دوست نداری یه اجی یا داداش کوچولو داشته باشی متنفرم💆🏻‍♀️😂 داداش وااااااا

اینجاست

از دوران کنکورت عکس میزاری

سر یه چیزایی آره سر یه چیزایی نه

از نظر شخصیتی اینکه کلا آدم آرومی هستی حس میکنم:)

با رهآ...☕️🎻🤍 - Telegram kanali @im_rahayii statistikasi va tahlili