uz
Feedback
رانتینو

رانتینو

Kanalga Telegram’da o‘tish

معرفی سهام کنار بازیگران

Ko'proq ko'rsatish
5 463
Obunachilar
-224 soatlar
-717 kunlar
+2430 kunlar
Postlar arxiv
شهادت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش بر شما تسلیت باد.

⭕️۲ همت ورود پول به صندوق‌های درآمد ثابت. ⭕️ ۴.۵ همت ورود پول به سهام و صندو‌ق‌های سهامی.

⭕️ مهم برای نمادهای پالایشی بازگشت فرمول قیمت‌گذاری خوراک و فرآورده‌های پالایشی به نرخ‌های جهانی از اواخر خرداد مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در ۹ خرداد، قیمت‌گذاری خوراک و فرآورده‌های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ‌های پیش از جنگ انجام می‌شد، از حدود ۲۶ خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول‌های وابسته به قیمت‌های جهانی محاسبه می‌شود.

سلام دیشب سهم جدیدی معرفی نکردیم چون فول سهم بودم. روزای قبلی خیلی تاکید به خرید سهمای خوب کردیم. سهمای معرفی شده همه مثبت ۳ و صف خرید هستن. https://t.me/Rantinoooooo

**#شاخص_کل نزدیک ترین حمایت شاخص محدوده 5 میلیون واحد هست و تارگت بعدی شاخص را محدوده 5.500.000 هزار واحد میتوان در نظر گرفت.
**#شاخص_کل نزدیک ترین حمایت شاخص محدوده 5 میلیون واحد هست و تارگت بعدی شاخص را محدوده 5.500.000 هزار واحد میتوان در نظر گرفت. در هرصورت فکر میکنم همچنان بازار باوجود خروج پول امروز و دیروز نگرانی ندارد و میتوانیم انتظار رسیدن شاخص به محدوده و سقف رسم شده را داشته باشیم.* در این روزهای منفی که مابقی کانال‌ها سکوت کرده‌اند، ما جسارت تارگت دادن به شاخص را داریم و همچنین المان‌ها و جزئیاتی را بررسی می‌کنیم که دقت نظر مارا برای این تارگت‌ها بالا ببرد. با رسیدن شاخص به تارگت ما، این چارت آپدیت خواهد شد.** ✅✅

⭕️ وزارت خزانه‌ داری آمریکا تا ۳۰ مرداد تحریم‌های نفتی ایران رو تعلیق کرد یعنی ایران بعد از سال ۲۰۱۸ میتونه به بازار جهانی نفت برگرده و سنگین‌تر بفروشه؛ البته حجم تولید رو هم باید در نظر بگیریم که بعیده به بالای ۴ میلیون بشکه برگرده. پول‌های بلوکه شده هم گویا در فرایند برگشت به کشور هستند. گویا گام‌های نخست مذاکرات خوب پیش رفته.

خریدید؟😎 #نارنج‌اهرم ۸ درصد #جهش ۵ درصد راحت بهتون نوسان داد.❤️✅

اگر اهرمی ندارید #نارنج‌اهرم و #جهش منفی ۴ مناسب خرید هست https://t.me/Rantinoooooo

کسایی که خودرویی ندارن #خودرو #خساپا #خگستر می تونن حدود منفی ۳ بخرن https://t.me/Rantinoooooo

همون سهامای که روزای قبلی گفتیم رو نگهداری کنید. همه شون امروز نسبت به بقیه بازار بهتر معامله شدن. اگر هم هنوز نخریدید فردا می تونید نیمه اول بازار تو منفیای پایین بازار خرید کنید. باز هم تاکید می کنم سهام خودرویی حتما تو سبدتون داشته باشید. https://t.me/Rantinoooooo

امروز بازار به صورت هیجانی فشار فروش سنگینی گرفت و اکثر نمادها صف فروش شدن فردا شروع بازار منفی خواهد بود ولی احتمالا صف فروش ها رو بخرن و نیمه دوم بهتر باشه. به نظرم بازار نگرانی نداره و روند کلی هنوز صعودی باشه. صحبت هایی در مورد افزایش نرخ بهره هست باید اجرا بشه و ببینیم چقدر اضافه می کنن تا بشه دقیق تر اثراتش رو بازار سرمایه بررسی کرد و الان این همه فشار فروش منطقی نیست. https://t.me/Rantinoooooo

ایرنا خبر داد: مذاکرات ادامه دارد و هیات ایرانی یک روز دیگر در سوئیس می ماند

الحدث به نقل از منابع آگاه: بیانیه مشترک آمریکا، قطر، پاکستان و ایران درباره مذاکرات تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد. / انتخاب

🚨 *ضریب اعتبار برای سهام از ۷۵ به ۷۰ حق تقدم از ۶۴ به ۵۶ صندوق‌های اهرمی ۵۶ به ۲۸ ضریب ارزش تضمین در بازار پایه از ۱۲ به ۱۰.۵ صندوق‌های کالا از ۶۰ به ۵۶ کاهش یافت.

#شاخص_خودرویی همانطور که می بینید، در شاخص گروه خودروسازی شاهد کف و سقف های بالاتر هستیم و همچنین چیکو اسپن از ابر موکو خارج
#شاخص_خودرویی همانطور که می بینید، در شاخص گروه خودروسازی شاهد کف و سقف های بالاتر هستیم و همچنین چیکو اسپن از ابر موکو خارج شده و سیگنال روند قوی تری را به ما می دهد. انتظار می رود همین الگو ادامه یابد و پس از گذر از مقاومت شاهد فتح سقف بالاتری از این گروه باشیم.

آپشن هایی که معرفی کردیم به ۵۰ درصد سود رسیدن 😉 فقط تو دو روز کاری https://t.me/Rantinoooooo

بین سرخطی های قبلی #شپنا #تاپیکو هنوز مناسب هستن. #فارس احتمالا نیازی به سرخطی نیست صفش وقتی ریخت تو رنج های منفی نزدیک صفر تابلو اگر بتونید بخرید خوبه. سهام خودرویی که خیلی تاکید کردم این چند وقت امیدوارم خریده باشید، اگر نخریدید، #خگستر #وساپا #خساپا مناسب خرید هستن عرضه اولیه #تادیکو امروز حقوقی عرضه کرد و حجم خورد، فردا سرخطی بزنید بهتون می رسه، مناسب خرید هست. https://t.me/Rantinoooooo

#وپارس #سیگنال مهم امروز که در کانال درج شد. درگیر مقاومت بسیار مهمی هست که با توجه به گزارشات خوب و سنتیمنت مثبت ایجاد شده ر
#وپارس #سیگنال مهم امروز که در کانال درج شد. درگیر مقاومت بسیار مهمی هست که با توجه به گزارشات خوب و سنتیمنت مثبت ایجاد شده روی نماد به راحتی این ناحیه مقاومتی را پشت سر خواهد گذاشت. باتوجه به نواحی فیبو اکستنشن قیمت 2440 در دسترس خواهد بود که حداقل 25درصد از این نقطه فاصله دارد. ✅✅✅✅✅✅✅

⭕️حالا بریم سراغ تحلیل #وپارس یکی از سیگنال‌های امروز.

#وپارس سیگنال مهم امروز که در کانال درج شد. درگیر مقاومت بسیار مهمی هست که با توجه به گزارشات خوب و سنتیمنت مثبت ایجاد شده رو
#وپارس سیگنال مهم امروز که در کانال درج شد. درگیر مقاومت بسیار مهمی هست که با توجه به گزارشات خوب و سنتیمنت مثبت ایجاد شده روی نماد به راحتی این ناحیه مقاومتی را پشت سر خواهد گذاشت. باتوجه به نواحی فیبو اکستنشن قیمت 2440 در دسترس خواهد بود که حداقل 25درصد از این نقطه فاصله دارد. ✅✅✅✅✅✅✅