uz
Feedback
اتاق ۱۰۵

اتاق ۱۰۵

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا اتاقِ منه، بدون اجازه چیزی رو برندار. دانشجوی روان‌شناسی علاقه‌مند به عکاسی. زنده‌باد زن، زندگی، آزادی. “Tonight, the sun will set. Tomorrow, we will rise.” اگه خواستین بوسم کنین، به‌جاش بوستم کنین: https://t.me/maroom105?boost

Ko'proq ko'rsatish
1 109
Obunachilar
+624 soatlar
+717 kunlar
+21730 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+261
25 kanalda
May '26
+28
2 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+86
16 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+26
9 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+150
15 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+162
20 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+206
16 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+206
34 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+292
35 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+191
26 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+267
10 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun+2
23 Iyun+7
22 Iyun+6
21 Iyun+9
20 Iyun+26
19 Iyun+21
18 Iyun+9
17 Iyun+3
16 Iyun+4
15 Iyun+4
14 Iyun+6
13 Iyun+5
12 Iyun+3
11 Iyun+7
10 Iyun+4
09 Iyun+9
08 Iyun+25
07 Iyun+24
06 Iyun+68
05 Iyun+1
04 Iyun+5
03 Iyun+2
02 Iyun+6
01 Iyun+5
Kanal postlari
اصلا یکی از بزرگترین دستاوردهات می‌تونه این باشه، اینجا دووم آوردی.

2
من مطمئنم روزهایی که غمگین‌ترم، چشم‌هام مشکی‌تره فقط هیچ دوربینی نیست ثبتش کنه.
142
3
+1
Matn yo'q...
316
4
یه روزی به خودت میای و می‌بینی داری با چیزی زندگی می‌کنی که فکر می‌کردی زنده ات نمی‌ذاره.
217
5
آخجون. بزن بریم چنل کتاب ماتیلدا.
1 123
6
زن، تو فرشته‌ای. یادت نره.
263
7
+1
Matn yo'q...
296
8
اینم از سلام بر خورشیدِ امروز.
298
9
خب بیاین براتون دلیل بیولوژیکی اینکه چرا همه میگن صبح زود بیدار شید رو یک بار برای همیشه بگم. از لحظه‌ای که خورشید طلوع می‌کنه، نوری به اسم Blue light‌ باعث ترشح یه سری از هورمون‌ها در بدن می‌شه. اول از همه کورتیزول بالا میره؛ همون هورمون بیداری که کمک می‌کنه مغزت فعال‌تر بشه، تمرکزت بالا بره و بدنت آماده‌ی شروع روز بشه. همزمان با نور طبیعی صبح، سیستم عصبی ترشح سروتونین رو افزایش می‌ده؛ هورمونی که روی حال خوب و ثبات احساسی اثر مستقیم داره. و در کنارش، ملاتونین (هورمون خواب) کم‌کم خاموش میشه چون بدن می‌فهمه دیگه وقت استراحت نیست. اما برعکس، وقتی دیر از خواب بیدار می‌شیم و این نور طبیعی رو از دست می‌دیم، بدن یه جورایی دیرتر سینک میشه. ریتم شبانه‌روز بهم می‌ریزه، ملاتونین دیرتر پایین میاد و کورتیزول هم اون تنظیم طبیعی صبحگاهی رو کامل نمی‌گیره. نتیجه‌اش می‌تونه این باشه که آدم تا کل روز رو یه حس گیجی، بی‌انرژی بودن یا سنگینی داشته باشه. در واقع بدن اون سیگنال اصلی شروع روز رو دیر دریافت می‌کنه و سر‌تونین کافی رو دریافت نمی‌کنه، پس در نتیجه مودش می‌آد پایین و دپ می‌شه.
325
10
احتمالا خودت رو با میگ‌میگ مقایسه می‌کنی که دائم فکر می‌کنی جا موندی.
321
11
به قول فروید انگار خوشبخت بودن انسان، جز برنامه‌ی اصلی آفرینش نبوده. شاید مشکل این نیست که چرا همیشه خوشحال نیستیم، چون از اول انسان برای خوشبختی برنامه ریزی نشده، واسه‌ی دوام آوردن و بقا برنامه ریزی شده.
326
12
یه جلسه تراپی برا داداشم گذاشتم. اینقدر حرف زدیم یهو خسته شد، پول در آورد بهم داد که ساکت شم. درود به روانشناسی.
341
13
Iran Khube.m4a
358
14
Matn yo'q...
365
15
نوشته: «صبری که داریم به دردی که داریم نمی‌خوره!»
287
16
چنل حامد رو می‌بینم یه دور پنیک می‌کنم، می‌رم کل گوشیمو می‌گردم و رمزهارو عوض می‌کنم. بابا عجب زمونه‌ای شده.
329
17
اون کیه که جوگیر شده ساعت۶ صبح اومده پارک بدوعه؟
323
18
https://t.me/SendHarfBot?start=9b2f2745a731
83
19
آقا یه سوال، ما با علی بندری خوبیم؟
99
20
می‌گه، همه‌ی ما کاکتوس‌هایی هستیم در جنگل‌های بارانی.
381