uz
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Kanalga Telegram’da o‘tish

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Ko'proq ko'rsatish
4 717
Obunachilar
-224 soatlar
-47 kunlar
+2930 kunlar
Postlar arxiv
مُمتلئه بالحنان ، فياضه بِالرقَه اينما حَلت حَل معهـا الدِفء💚🌟 . محتـوي ڪِرٌيتِيف جـوين يـَ لطاف💚🌟 . لـ التبادل || @EMAN_M0Sl3H https://t.me/L_em0o/13411

*عارف يعني ايه ربنا يتولاك، يعني ربنا يكون جنبك وتكون موفق ويدافع عنك لو حد اذاك في نفسيتك،* *الله يقول:* *﴿إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا﴾* *طول منتا بتقرأ اذكار الصباح والمساء، ربنا حفظك من الشياطين، لو حد اذاك وجه عليك ربنا يتولاك وينزل عليك رحماته، ربنا يحارب اي حد عشانك انــتَ، اي حد ظلمك في اللحظة دي ربنا يقف جنبك* *ربنا يتولاك لما تاخد القرار بالتغير* *وطبعا كلنا عارفين الأية دي وسمعناها كتير اوي..* *﴿ إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ﴾* *استقيم عشان الملائكة تطمنك وتبشرك، دي طريق ولاية ربنا ليك عشان شكرته واستقمت علي طريق ربنا مش سطر وسطر،لو وقعت قوم لو لقيت شهوة في القلب صوم،ولما يأذن الفجر قوم،* *احنا جايين للعبادة، ونحن هُنا في الدنيا ايام، والاخرة بداية الطريق، لازم نتعب شوية عشان الجنــة.. كل متلاقي قلبك مال للذنوب والمعاصي، ذگر نفسك بالله، وقُم الليل وقوله يارب اصلحني، قوله يارب تعبت من ذنوبي* *﴿ هُنَالِكَ الْوَلَايَةُ لِلَّهِ الْحَقِّ ۚ هُوَ خَيْرٌ ثَوَابًا وَخَيْرٌ عُقْبًا﴾* *مش صعب حبيب قلبك ان انـا وانـــــــت نكون من اولياء الله في الارض🥺♥️

Repost from خايف''ف
https://www.instagram.com/p/DUm_7cbjJS3/?igsh=OGNkZmp6eXEyOXJo تفاعلوا هنا ي شباب فضلنا يعني 🙂

Repost from خايف''ف
دار الإفتاء المصرية تعلن استطلاع هلال شهر رمضان المبارك يوم الثلاثاء المقبل 🤍🌙
دار الإفتاء المصرية تعلن استطلاع هلال شهر رمضان المبارك يوم الثلاثاء المقبل 🤍🌙

Repost from خايف''ف
ونقول الحمدلله رب العالمين وعدت بفضل ربنا اه الترتيب مش اللي هو بس لسه ان شاء الله معانا الترم التاني نشد فيه و الامتياز ف اي
ونقول الحمدلله رب العالمين وعدت بفضل ربنا اه الترتيب مش اللي هو بس لسه ان شاء الله معانا الترم التاني نشد فيه و الامتياز ف ايدنا دعواتكم لينا تكمل ع خير ان شاء الله ٠

‏معلش يجماعه هنتعب مع بعض شويّه ‏ونبص عالفعل قبل ما نزعل من رد الفعل.

كنت أخشى أن أكون وحدي، أما الآن فأنا أخشى وجود الأشخاص الخطأ بجانبي. — يوكيو ميشيما

يا بنيّ.. إن لم تكن نورًا لمن تحبّ فقد ظلمته، وأظلمته.

Story

أن لم تستطِع قرائتي جيداً فَلا تحاوِل تأليفي .

فـِ الـركـن الرقيِق وَالناعَم دائَماً 🤎🫂 https://t.me/Yo_Yo_457

لماذا لا نكتب في خانة الإنجازات كيف تركنا البيت القديم ... وكيف انتقلنا من مدرسة إلى أخرى ... كيف اكتشفنا الخدعة تلك كيف خبأنا مشكلتنا عن قلوب أمهاتنا وتحملنا المسؤولية وحدنا بهدوء كيف تصرفنا بأول يوم جامعة وكيف تصرفنا بشجاعة عندما أجبرتنا الظروف أن نسلك طريقاً لا نحبه كيف حضنا حزن صديق وكيف قلنا أول كلمة عزاء ... لماذا لا نضع في خانة الخبرات تحديداً كيف صبرنا على غياب الأحباب وموت الأقرباء وكيف سامحنا خذلان بعضهم لماذا لا نضع في خانة المهارات الصبر والسماح والثبات والقوة رغم الألم واليأس... الشهادات والأوراق أقرب إلى الحائط من ذاتنا نضعها في برواز أنيق لكن هذه المواقف وحدها التي صنعتنا...