uz
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

Kanalga Telegram’da o‘tish

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

Ko'proq ko'rsatish
Eron128 935Toif belgilanmagan
327
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
قلبم درد میگیره برای ایران💔:)

کی فکرشو میکرد وضعیتمون این شکلی بشه؟!

4:52💔:)

باورم نمیشه اومدم بیرون دوچرخه سواری،بلکه یکم از استرسم کم بشه و کمتر فکر کنم. یه ربع یه بار وایمیستم اخبارو چک میکنم دوباره ادامه میدم💔:)

Repost from RegaPlus

خودت مراقبمون باش قربونت برم🤲🏻🥲😭

اصلا دلم نمیخواد باور کنم که همهٔ اینا واقعیه.

هیچوقت فکرشم نمیکردم که همچین اتفاقی بیوفته.

خیلی ترسناکه،خیلي!🥲

کاش همین الان چشمامونو ببندیم، باز کنیم و ببینیم همه چی فقط یه خواب بوده:)

من مَگو های دلم را با جهان گفتم نشد.

Cozy mood :)
Cozy mood :)

شیفتگان قهوه؛ حتما امتحانش کنید🙂‍↔️
شیفتگان قهوه؛ حتما امتحانش کنید🙂‍↔️

Daniyal (Dayan) - Khasteh Shodam.mp38.01 MB

تو پای به راه در نِه و هيچ مپرس خود راه بگویدت كه چون بايد رفت

photo content
+1

قلبم تو قلبت!؟

میخوام یه برچسب بزنم به پیشونیم تحت عنوان: ⚠️شکستنی!

Ovozli xabar

پسرا رو نمیدونم ولی دلتنگی دخترا این شکلیه،حتی به غلط🥲💔
+1
پسرا رو نمیدونم ولی دلتنگی دخترا این شکلیه،حتی به غلط🥲💔