uz
Feedback
No.13

No.13

Kanalga Telegram’da o‘tish
851
Obunachilar
+124 soatlar
+47 kunlar
+6030 kunlar
Postlar arxiv

در حال صرف ناهار :)
در حال صرف ناهار :)

زنبور نخ‌کمر نیش داره ولی برای ما بی‌خطره ، فقط ازش برای فلج کردن طعمه‌ها استفاده می‌کنه. به آدم کاری نداره، مگه اینکه حسابی اذیتش کنی… مثل گربه ای که زیادی سر به سرش بزاری با یه چنگ روی دستت مهمونت می کنه :)

.

Repost from Minerva
#چالش_موضوعی موضوع: پنجره این پیام + این عکس فوروارد کنید و یک اثر با موضوع پنجره مشخص کنید تا بذارم اینجا 3 اثری که بیشترین ری اکت رو دریافت کنند 12 ساعت تو کانال باقی میمونن❤️ @photography_minerva

Repost from Minerva
پنجره دریچه ایست رو به زندگی های پوشانده شده‌ی پشت پرده ها. @photography_minerva
پنجره دریچه ایست رو به زندگی های پوشانده شده‌ی پشت پرده ها. @photography_minerva

اینا یه نوع زنبورن به اسم زنبور نخ ‌کمر که بر خلاف زنبور عسل، شکارچی ‌ان. معمولا شکار رو فلج می‌کنن (مثل کرم یا حشره‌ های دیگه) و اون رو توی لانه‌ ای که توی خاک کندن، کنار تخم‌ هاشون می ‌ذارن تا وقتی لارو از تخم دراومد، از اون طعمه تغذیه کنه. این نوع زنبورها برای کنترل آفات مفیدن و برای انسان هم خطری ندارن :)

Repost from ماهلین ؛
photo content

photo content

photo content

:)

Repost from "نـیـــاز"
چالش عکاسی روز اول این پیام و فوروارد کنید و یه عکس bw(سیاه سفید) مشخص کنید فوروارد کنم چنل🤍

photo content

photo content

photo content

پس بریم عکس ماکرو بزاریم :)

اینطور که از ریکشنا مشخصه عکس های ماکرو بیشتر دوست دارین :)

:)

Repost from س.
چالش عکاسی. این عکس رو فوروارد کنید و عکسی که از طبیعت گرفتید رو مشخص کنید.

Repost from س.
photo content