uz
Feedback
No.13

No.13

Kanalga Telegram’da o‘tish
851
Obunachilar
-124 soatlar
+37 kunlar
+5130 kunlar
Postlar arxiv
کاششش...💔

دوست داشتم روزنامه ها رو داشته باشم ولی فقط برای تهرانه 🥲

به‌به دوباره تو روزنامه چاپ شد عکسام 🥲
به‌به دوباره تو روزنامه چاپ شد عکسام 🥲

دارم به این فکر میکنم که این عکسو به عنوان یه مجموعه ادامه بدم و امیدوارم که از اون ایده هایی نباشه که اجرا نشده کنار میزارمش …

photo content

Sadegh & Farhaad & Delaram - Vasate Shab (320).mp311.33 MB

خب حقیقت اینه که واقعا ایده نویی بود من زیاد ندیدم این مدل عکسو خوشگله و خلاقانه و یکم غیرقابل پیش بینی مدلم که جیگره چرا کههه نهه😂🥰

فکر نمیکردم اینقدر دوستش داشته باشین D=

یعنی میخوای بگی خودت این عکسو از خودت گرفتی ؟ پشماممممممم

اول که فدای شما دوم این که کسی رو پیدا نکردم قبول کنه این عکس رو ازش بگیرم 😂

اینکه شمع روی صورتت ریخته بزاریم کنار ، اینکه خودت این عکسو از خودت گرفتی، واقعا قابل تحسینه👏🏼

بچه ها زنده‌ام ناشناسو ترکوندین 🦦😂

یه چیزی بگممم ؟ ته گلوم هم شمع اب شدست انگار 😂

ارزش این که شمع بریزه روی صورت و زبونم رو داشت ؟

photo content

Repost from 19:19
چالش☃️❄️ عکس مورد علاقتون از اینجا + این پیام رو فور کنید تا منم قشنگترین پستتون رو بذارم اینجا ویو بگیره و به ۵ تاشون استارز بدم

Repost from 19:19
photo content

.

Repost from "نـیـــاز"
چالش این پیام رو فوروارد کنید و یک کار عکاسیتون رو برام مشخص کنین فوروارد کنم تو چنلم🤍