uz
Feedback
𐔌𐙚𓍢ִ໋‌^᪲᪲᪲ ּ͙̩‧ـ̴ـ᮫᜔᮫᜔݁ꨲꨲ࣪ؤ𐇽︠ᵗ᷒ᰰ꯭๋̟࣪美優˖ֶָ֢ɕִׄ˖ִ࣪ᦒ᩠ׂׅꭉׂ໋ׅᧉ֗𝄄ᰶ᭪ׁ✚ྀིྀི٠࣪🩹̴᮫᜔݁᪲݁ꨲᩛꥋٌِꨭ𐇽ᩛᩛ݁ꨲ︪︩︨︧ꪳ⌇︪︩︬ꪴꪳ

𐔌𐙚𓍢ִ໋‌^᪲᪲᪲ ּ͙̩‧ـ̴ـ᮫᜔᮫᜔݁ꨲꨲ࣪ؤ𐇽︠ᵗ᷒ᰰ꯭๋̟࣪美優˖ֶָ֢ɕִׄ˖ִ࣪ᦒ᩠ׂׅꭉׂ໋ׅᧉ֗𝄄ᰶ᭪ׁ✚ྀིྀི٠࣪🩹̴᮫᜔݁᪲݁ꨲᩛꥋٌِꨭ𐇽ᩛᩛ݁ꨲ︪︩︨︧ꪳ⌇︪︩︬ꪴꪳ

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌𝄃𝄃𝄂𝄂𝄀𝄁𝄃𝄂𝄂𝄃 ׄ ❔❔❔ ۪ ֹ ᮫ 𝐬𝐡𝐞/𝐡𝐞𝐫 𝐈𝐍𝐅𝐏 𝟗𝐰𝟏 𝐟𝐚𝐯 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐞𝐜𝐭𝐞𝐫: 𝐦𝐚𝐝𝐨𝐤𝐚 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐦𝐞 @Miu_nya_bot 𓍢ִ໋‌^᪲᪲᪲ ּ͙̩

Ko'proq ko'rsatish
Eron126 922Toif belgilanmagan
432
Obunachilar
+624 soatlar
+267 kunlar
+4030 kunlar
Postlar arxiv
الو من خیلی در تلاشم ناز و مهربون باشم ولی وقتی یکیو دوست دارم پاهاشو میشکنم توی زیرزمین نگش میدارم

چشمم خیلی دوستت دارم رها ببخشیذ بلد نیستم در جواب ابراز علاقه چیجور احساساتمو. نشون بدم ثلی خیلی دوستت دارم. توهم خیلی ناز و. خوشگلی عشقم