uz
Feedback
BlueLit

BlueLit

Kanalga Telegram’da o‘tish

بفرمایید کغوسان🥐☕️

Ko'proq ko'rsatish
960
Obunachilar
+724 soatlar
+687 kunlar
+23130 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+333
68 kanalda
May '26
+53
6 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+29
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+11
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+56
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+25
4 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+323
75 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+134
37 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+856
72 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
125 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+12
85 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
21 Iyun+8
20 Iyun+18
19 Iyun+4
18 Iyun+17
17 Iyun+23
16 Iyun+1
15 Iyun+41
14 Iyun+47
13 Iyun+25
12 Iyun+117
11 Iyun0
10 Iyun+3
09 Iyun+11
08 Iyun+1
07 Iyun0
06 Iyun+1
05 Iyun+2
04 Iyun0
03 Iyun+9
02 Iyun+5
01 Iyun0
Kanal postlari
نههههه اصلا همچین چیزی نیست همچین فکری نکن هیچ کس زشت نیست

2
شاید من خودم زشتم؟؟؟
18
3
این چیزایی که بنظر من تاثیر داره اگه بچه بازم چی میدونن بیان بگن
22
4
اگه اینارو درست انجام بدین عکسا خیلی خوب میشه و یه چیزی هم که میتونم بگم وقتی میخواین از یه چیزی عکس بگیرید روبه رو نور نباشه نور از کنار بهش بتابه حتی اگه میخواین سلفی تو اینده بگیرید خیلی خوب میشه نور از کنار بهتون بخوره
21
5
نور خیلی تاثیر داره و کنتراست این دوتا بنظرم مهم ترینن
22
6
رشته نقاشی چیزایی که من میدونم رشته خیلیی خوبیه بازارکارش هم اینجوریه یا استاد نقاشی و طراحی یا میتونید به سمت گرافیک اینا هم کشیده بشید بازم براتون سوال میکنم قشنگم
19
7
دلیل اینکه هیچوقت یدونه از عکسام خوب در نمیاد چیه بنظرتون راه کار داره؟؟؟
28
8
سلام خانومی میشه بدونم که دوستی داری که رشته نقاشی خونده باشه ؟ یا اینکه می‌دونی رشتش چجوریاست تو دانشگاه و اینکه آینده شغلیش چجوری؟
23
9
جونم قشنگم
27
10
سیسیاااااا ی چیزی هست میخوام ازت ن بپرسم کمک میکنید
28
11
موافقمممم
26
12
مرد زندگیه بخدا از اینا دیگه نیستا سفت بچسب اذیتشم نکن گناه داره😁❤️https://t.me/BlueeLit/8375
24
13
این دوتا حرکتش واقعا 10 از 10
23
14
چقدر جنتلمن و نایسسسس
55
15
نیم ساعت داشتیم آدرس می دادم کجام😂 بعدشم که رسید انقد عصبی بودم از دستش موهاشو کشیدم 😕😂 طفلی هیچی نگفت بغلم کرد:))😭😭 دیگه گشتیممم همش حرف زدیم آخرش متوجه شدم حالش زیاد خوب نبوده ولی بخاطر من اومد که همو ببینیم:)))
54
16
وای واقعا سخته😭😭
53
17
بنظرم بهش زنگ بزن 😭😭
54
18
اونی که دوسش دارم زیادی ازم دورههه و یه شب مثل امشب خیلی دوس داشتم با اون وقت بگذرونم و الان ناراحتممم چیکار کنم🥲😂
52
19
بذار بذارررر
52
20
میشه بهش بگی از دیتش برامون بگهه؟!
60