Notes by AV 📚
Kanalga Telegram’da o‘tish
@notesbyav || ©2026 ├ Notes Vault - @notes_vault ├ Chat Group - @notesbyavchat ╰ Contact - @NbyAVCONNECT_bot Believe⦁Behave⦁Become
Ko'proq ko'rsatish3 138
Obunachilar
-624 soatlar
-537 kunlar
-14530 kunlar
Postlar arxiv
3 134
Repost from Darshana Ukuwela Official
🔴 TV Series වගේද ළමයි Super Essays Series එක...
මේවා Miss කරගන්න හොඳම නැති Youtube Playlists... 🔥📈
මේ දක්වා කරන ලද සියලුම Special MCQs සහ Super Essays
1. Special MCQs
ප්රස්තාර Special MCQs Part 1 📺 https://www.youtube.com/live/L1xh7gNYjFA?si=RBNZufm4OFkZyY3_ Part 2 📺 https://youtu.be/qG1LitMnw2M?si=Yo5Xumce1rTDrXTE වගන්ති Special MCQs 📺 https://www.youtube.com/live/cz6zpo5m6IU?si=zYx3eGW1EDn_pJFa-------------------------------- 📺 Special MCQs Full Playlist එක මෙතනින් -------------------------------- 2.Super Essays
ධාරා විද්යුතය
📺
https://www.youtube.com/live/lqHN5-JwcbY?si=1znV_OIrxHMrGhwi යාන්ත්ර විද්යාව
📺
https://www.youtube.com/live/-OG25C0WAZ8?si=SPjwZC6lpmYji6rP චුම්භක ක්ෂේත්ර
📺
https://www.youtube.com/live/idf0lCAsTlA?si=w3860LpH7442p4U5 පදාර්ථ හා විකිරණ
📺
https://www.youtube.com/live/aQyUKYR4COE?si=tg8udbypjt0nTu4q Electronics
📺
https://www.youtube.com/live/WvuNnIqMhog?si=J87kYt6rTqGAWU2S-------------------------------- 📺 Super Essays Full Playlist මෙතනින් -------------------------------- PDF සහ ඒවායේ Markings එම වීඩියෝ වල Description තුළම ඇත. ඉදිරි දවස් ටිකේ ඉතිරි පාඩම් වලටත් සෙට් වෙමු... යාළුවන්ටත් Share කරමු.... ~ Team eWings
3 134
Repost from 2026 Biology Revision | SASHANKA DHANUJAYA 🔴
සත්ත්ව ආකාරය හා ක්රියාකාරිත්වය - 🔠🔠🔠 NIGHT
එක රැයකින් ලකුණු 16ක්🔥
🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤🔤🔤🔤
අද හවස 3️⃣.0️⃣0️⃣ට
🌐 YouTube සහ 🌐 ZOOM ඔස්සේ සජීවීව එකතු වෙන්න
🔴 Office YouTube channel
https://youtube.com/@sashankadhanujaya2630?si=IbrrzMa2HgGMkfex
#සශංක_ධනුජය
#කටපාඩම්_කරපු_Bio_මතකෙටම
3 134
Repost from Biology කුප්පිය🔥🔥🔥👩🔬 (bio kuppiya)
අද එද්දි 2025 paper එක කරගෙන එන්න.
ආරම්භයක් විදිහට
📌Mcq ටික හරියට මතක හිටින්න කරගන්න විදිහ
📌past paper analysis එකක් එක්ක මේ පාර වැඩියම එන්න පුලුවන් මාතෘකා ටික
📌seq මොකද කරන්නේ
📌essay ටිකට මොකද කරන්නේ
වගේ ඉතාම වැදගත් දේවල් සාකච්ඡා කරනවා
ඉස්සරහට පළාත් paper,school paper ආරම්භයත් එක්ක ඔක්කොම guessing ටිකත් එක්ක සාකච්ඡා කරනවා
එනවනම් paper එකත් එක්ක කරගෙන මුල ඉදලා හැම session එක්කටම එන්න.
නැත්තන් එන්න එපා..
ගියපාර සෑහෙන පිරිසක් essay paper එක එහෙම ලොකුවටම ගොඩදාගෙන තිබ්බා final countdown එකෙන්..
අද විතරයි මෙහෙම පැහැදිලි කරලා message එකක් දාන්නේ..
පින් ඇති දරුවන් පැමිණෙත්වා😌😝🙌
3 134
අද එද්දි 2025 paper එක කරගෙන එන්න.
ආරම්භයක් විදිහට
📌Mcq ටික හරියට මතක හිටින්න කරගන්න විදිහ
📌past paper analysis එකක් එක්ක මේ පාර වැඩියම එන්න පුලුවන් මාතෘකා ටික
📌seq මොකද කරන්නේ
📌essay ටිකට මොකද කරන්නේ
වගේ ඉතාම වැදගත් දේවල් සාකච්ඡා කරනවා
ඉස්සරහට පළාත් paper,school paper ආරම්භයත් එක්ක ඔක්කොම guessing ටිකත් එක්ක සාකච්ඡා කරනවා
එනවනම් paper එකත් එක්ක කරගෙන මුල ඉදලා හැම session එක්කටම එන්න.
නැත්තන් එන්න එපා..
ගියපාර සෑහෙන පිරිසක් essay paper එක එහෙම ලොකුවටම ගොඩදාගෙන තිබ්බා final countdown එකෙන්..
අද විතරයි මෙහෙම පැහැදිලි කරලා message එකක් දාන්නේ..
පින් ඇති දරුවන් පැමිණෙත්වා😌😝🙌
3 134
https://www.youtube.com/live/kL6t_8iYGFc?si=fgmnrTi5pipFS8yB
📌9ට set වෙන්න.
📌100%ක් free.
📌යාලුවෝ හැමෝටම share කරලා එන්න කියන්න.
📌Sessions ඔක්කොටොම දිගටම සහභාගි වෙන්න.
3 134
කට්ටිය ready ද එහෙනම් final live series එකට😌😌
ගියපාර මතකනේ live එකේ කියපුවා එහෙමපිටින්ම paper එකේ😝😝
ක්ලාස් එන නොඑන ඕනි කෙනෙක්ට එන්න පුලුවන් 100% free youtube වැඩේ යන්නෙ ගියපාර වගේමයි.
යාලුවෝ දැනුවත් කරලා තියන්න හැමෝටම එන්න කියන්න.
https://t.me/biologykuppiya
https://t.me/biologyjanithnawod2026
3 134
Repost from Reverse Chemistry 🎯
A/L ලියලා ටික දවසකට පස්සෙ අදහසක් ආවා පොතක් ලියන්න. මේ ඒකේ පළවෙනි chapter එක. පොතක් විදියට publish කරනවට වඩා මේ විදියට දෙන එකෙන් වැඩි දෙනෙක්ට වැඩක් ගන්න පුළුවන් කියලා හිතුණු නිසා සහ මුළු පොතම complete කරන්න ගොඩක් කල් යන ගතියක් තිබුණු නිසා pdf එකක් විදියට දැම්මා. තව chapters ටිකක් තියෙනවා. ඉඩ ලැබෙන විදියට ඒ ටිකත් ටිකෙන් ටික දාන්නම්. A/L මට්ටමෙන් එහාට කාරණා හොයන්න කැමති අයට මේක ගැළපෙන්නෙ. ඒ potential එක තියෙන අය මේකෙන් වැඩක් ගන්න. මහන්සිය අපතේ යවන්න එපා. මේක ගැන අදහසයි, මේකෙ වැරදි මොනවහරි තිබුණොත් ඒකයි comment එකක් දාලා තියන්න. වැඩක් ගනී කියල හිතන අයට share කරන්න.⚡️@RevChemC⚡️
3 134
🛑 *2026 මිශ්ර අභ්යාස 01 Youtube Live* 👇
https://www.youtube.com/live/pJqKWoOp9J8?si=q3jRkKz3jyfDa-sc
_තමිර හෙරත් ජයසිංහ -චේ ගුරු_
3 134
*2026 අවසන් සටනට පෙර මිශ්ර අභ්යාස ආරම්භය...*
පංතිය පිලිබද සියලු විස්තර
https://youtu.be/vcoShDMNgiI?si=CrVwIGVePrIxAOge
ආරම්භය
අප්රෙල් 05
ඉරිදා
රාත්රි 7.00
සතියට දින දෙකක්..
ඉරිදා සහ බ්රහස්පතින්දා
Sunday 7.00pm to 00.00am
Thursday 9.00pm to 00.00am
මිශ්ර අභ්යාස සඳහා ප්රශ්ණ පංතිය වේලාවෙම ලබා දෙන අතර පිලිතුර ලිවීමට අවශ්ය කාලය ලබා දී ඒ මොහොතේම පිළිතුරු සාකච්ඡාව සිදු කරන අතර පිළිතුරු ලියන විටදී ඔබට ඇතිවන ගැටලු ඒ මොහොතේම විමසා විසඳා ගත හැකි වීම විශාල වාසියක් වනු ඇති.
මේ වැඩසටහන සාර්ථක කරගැනීම සඳහා ඔබගේ දායකත්වයද අතිශයින් උවමනා කරන අතර මේ සමග ඇති google form එක පුරවා එවීමට සැලකිලිමත් වන්න...
https://docs.google.com/forms/d/1Pgq-GXplwvJGCp7ACnfww10JqhcVsJaSOb9YtLaB9TQ/edit
පංතියට සම්බන්ද වීමට 0758912609 ට Whatsapp පණිවිඩයක් යොමුකරන්න
Cheගුරු
3 134
Repost from 2026 THEORY - PHYSICS | Anuradha Perera
🔴 SPECIAL NOTICE 🚨🔴 අද රාත්රියේ ධාරා විද්යුතය පන්තිය පැවත්වෙන්නෙ නෑ ලමයි. ඒනිසා ඒවෙලාව අරගෙන ධාරාව වැඩ මගහැරිලා තියෙන ලමයි වැඩේ හරියටම COVER කරගන්න 🔹ඒ වෙලාවේ මේ වෙනකන් උගන්නපු කොටස් වල මොනා හරි මගහැරිලා තියෙනවනම් ඒ RECORDING බලලා ඒ කොටස් වලට අදාල HOMEWORK කරලා ඒ වැඩ ටික COMPLETE කරගන්න.. 😈ධාරා විද්යුතය DAY 01 : ⛓https://www.youtube.com/live/Zu6shi9ngjc?si=IeP1cRSJ6725adz9 😈 HOMEWORK DISCUSSION 01 : ⛓https://youtu.be/uxXkFhu3U8Y 😈 DAY 02 (ප්රතිරෝද පද්ධති) : ⛓https://www.youtube.com/live/A-nxvH4xcrA?si=c6xPvwvadABI-xLr 😈 HOMEWORK DISCUSSION 02 : ⛓https://youtu.be/wq1v8jMz9x8 😈 DAY 03 (ප්රතිරෝධ විශේෂ කරුණු): ⛓https://www.youtube.com/live/LgVdfQ69YYM?si=LGyv2-N9U3H3OTtH ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
