uz
Feedback
‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌  ‌ׅ ׄ 🍬 ‌𝂭 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗎‌𝃛 𝗌 𝖺𝗇𝗈𝗇𝗂𝖾  ˒  ‌ ‌https://t.me/Floweerybot ‌ ۫ 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗏𝗂𝖻𝖾𝗌 ۫

Ko'proq ko'rsatish
581
Obunachilar
+124 soatlar
+57 kunlar
+2630 kunlar
Postlar arxiv
پک و عکس ما چیشد لونا یه ماه شد بخدا

میگیرن مستقیم میرن بالا

کیر جونگکوک نردبون میبینن

کیپاپر چرا خودتو نمی‌کشی

جونگ‌کوك هیت های وحشتناکی از همه جا داره دریافت میکنه ، عبارت های زیر رو توییت کنید.
WE LOVE YOU JUNGKOOK WE ARE PROUD OF YOU JUNGKOOK PLEASE RESPECT JUNGKOOK WE STAND WITH YOU JUNGKOOK FOREVER WITH JUNGKOOK
متن زیر رو برای هایب توییت کنید پیگیری بشه.
‼️Despite the ongoing spread of false information & malicious harassment by antis, the company's response remains insufficient. @BIGHIT_MUSIC @HYBEOFFICIALtwt Take strong action immediately to protect the artist. Don’t use artists to cover up internal issues. #HYBEProtectJungkook
هر اکانتی که توییتر دیدید داره اطلاعات غلط پخش میکنه رو بدون تردید بلاك و ریپورت کنید.

ری‌اکت نمیدید چرا دخترای من:((

ای انسان بامزه بیا لپاتو گاز بگیرم انقد شیرینی

کیوت کیوت کیوت کیوت 😭😭

جدی جدی 4 سال گذشته؟ باورم نمیشه :))

Repost from Agustar D
‌ ‌ֶָ֢ ⏱ ݄ ٤ سال پیش، یونگي اکانت اینستاگرام‌ـش رو با آیدي @𝖺𝗀𝗎𝗌𝗍𝖽 شروع کرد. و یه روز بعدش، اولین پستش که عکسي از درخت‌
+1
‌ ‌ֶָ֢  ⏱  ݄ ٤ سال پیش، یونگي اکانت اینستاگرام‌ـش رو با آیدي @𝖺𝗀𝗎𝗌𝗍𝖽 شروع کرد. و یه روز بعدش، اولین پستش که عکسي از درخت‌ها کنار جاده بود رو منتشر کرد. بعداً اون عکس رو حذف کرد و یه مربع قرمز ساده گذاشت با کپشن :
اینستاگرام واقعاً خیلی سخته.
مثل اینکه میخواسته یه عکس ساده مشکي پست کنه ولي چون دستشو گذاشته بود جلوي دوربین و توي نور بوده قرمز شده 🤏🏻❤️‍🩹.

بچه هام خیلی نازن بوجی موجی های بامزه

وای جیمین از جین رسپی پاستا گرفته:((((#(#(#(#۹

Repost from makguksu
اگه به توییتر دسترسي دارید اینا رو توییت بزنید. WE LOVE YOU NAMJOON WE PROUD OF YOU NAMJOON WE TRUST YOU NAMJOON WE WILL WAIT FOR BTS FOREVER WE LOVE YOU BTS FOREVER WITH BTS ALL BEHIND YOU BTS #BTSFOREVER #ARMYFOREVER #WELOVEYOUBTS

وای الهی بمیرم تیکه تیکه شم

من الان اینو دیدم، چی..:))