uz
Feedback
‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌  ‌ׅ ׄ 🍬 ‌𝂭 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗎‌𝃛 𝗌 𝖺𝗇𝗈𝗇𝗂𝖾  ˒  ‌ ‌https://t.me/Floweerybot ‌ ۫ 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗏𝗂𝖻𝖾𝗌 ۫

Ko'proq ko'rsatish
581
Obunachilar
+124 soatlar
+57 kunlar
+2630 kunlar
Postlar arxiv
وای الهی بمیرم دلم براتون یه ذره شده

دلام😭 بگید که وصلید!!؟؟

تا اون موقع خوب باشید و مراقب خوشگلیاتون باشید .💞

آلبوم رو گوش دادید؟ انقدر خوشگل بود که نمی‌دونم چی بگم :( 4 سال تمام شب و روز منتظرش بودیم ولی این حق ما نبود که اینجوری بشه فقط میتونم گریه میکنم .. بهترین لحظات زندگیمون رو از ما گرفتنش تا آخر زندگیم تا لحظه ای که بنگتن میپرستم هیچوقت این بیچارگی و از دست دادن کامبک رو فراموش نمیکنم بیاید کلی از آلبوم مسترپیس لذت ببریم و وقتی همه چی درست شد برگردیم باهم فنگرلی کنیم

آلبوم رو گوش دادید؟ انقدر خوشگل بود که نمی‌دونم چی بگم 4 سال تمام شب و روز منتظرش بودیم ولی این حق ما نبود که اینجوری بشه فقط میتونم گریه میکنم .. بهترین لحظات زندگیمون رو از ما گرفتنش تا آخر زندگیم تا لحظه ای که بنگتن میپرستم هیچوقت این بیچارگی و از دست دادن کامبک رو فراموش نمیکنم بیاید کلی از آلبوم مسترپیس لذت ببریم و وقتی همه چی درست شد برگردیم باهم فنگرلی کنیم

دلام گوجولیای من.. حالتون خوبه؟

دلم براتون تنگ شده .. خوب باشید همتون :(

واقعا ناراحت ترینم .. فقط امیدوارم تا عید اینا ریشه کن شن

چقدر ذوق کامبک داشتیم و چقدر تو ایران نمیشه برای چیزهای کوچیک‌هم ذوق کرد

کلی مراقب خودتون باشید

دلام:(( وصلید؟ دلم براتون تنگ شده

از خوشحالی دارم میمیرم، تبریک میگم به همه😭