uz
Feedback
˚.⋆ 𝓯𝓪𝔀𝓷𝓮𝓬𝓵𝓸𝓾𝓭 ♪ ⋆ . 🐭🍮

˚.⋆ 𝓯𝓪𝔀𝓷𝓮𝓬𝓵𝓸𝓾𝓭 ♪ ⋆ . 🐭🍮

Kanalga Telegram’da o‘tish

♪ ⋆ . 🍮 silken gusts swirling softly through tender fancies ⋆ ⁺♫ (🩴7) hidden! inside the woven pouch of delight’s embrace 。˚ * brushed peach crumble @scrubmonthbot 👚

Ko'proq ko'rsatish
352
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-87 kunlar
-1330 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Fevral '25
Fevral '25
+3
0 kanalda
Yanvar '25
+376
42 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+1
21 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
15 Fevral0
14 Fevral0
13 Fevral0
12 Fevral0
11 Fevral0
10 Fevral0
09 Fevral0
08 Fevral0
07 Fevral0
06 Fevral0
05 Fevral0
04 Fevral0
03 Fevral0
02 Fevral0
01 Fevral+3
Kanal postlari
2
hii, there! please suggest me a muse for moodboard. thank–yew <3 ♥️
102
3
sticker.webp
34
4
amarii chat akuu bb! @gwahee.
33
5
🗳 manips! ♥️ - jose - wisenya siegern. - arunala. @madychen - @hanszua - amari. ♡ 👥 5 people have voted so far. 📖 Personal Participation
39
6
pleasee the reaction??? 🥲🥲♥️
40
7
aaand the last one! juyeon giselle manips x3. aku kirim partisipasi nya jam 20:54 yaa ♥️
aaand the last one! juyeon giselle manips x3. aku kirim partisipasi nya jam 20:54 yaa ♥️
41
8
sticker.webp
36
9
abiyu chat akuu, @gwahee! ♥️
36
10
🗳 third wording! ♥️ 👥 0 people have voted so far. 📖 Personal Participation
38
11
reaactioon!
36
12
aku send partisipasi nya jam 20:51
36
13
dapet duaa! wording spm nd hit yeaa. ♥️+1
dapet duaa! wording spm nd hit yeaa. ♥️
37
14
sticker.webp
28
15
banyaak nyaa! untuk kiel, kiwary, wicel, amaia, :/ tolong chat aku @gwahee dan sebutin mau code berapa yaa! ♥️
29
16
🗳 second wording! ♥️ 👥 0 people have voted so far. 📖 Personal Participation
35
17
reaactioon :3
36
18
inii 5 wording! aku send partisipasi nya jam 20:46
inii 5 wording! aku send partisipasi nya jam 20:46
35
19
sticker.webp
28
20
karna ini cuma ada 5 jadii nanti aku bakalan kasih free yaaa, yang beruntung nanti aku kasih bonus! yang ada disini bisa chat aku, @gwahee.
29