Code 200
Kanalga Telegram’da o‘tish
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Ko'proq ko'rsatish172
Obunachilar
+624 soatlar
+247 kunlar
+4230 kunlar
Postlar arxiv
172
قشنگی از تابستون به پاییز اومدن میدونی چیه؟
اینکه یهو درو وا میکنی میبینی بابات با پلاستیک نارنگی وارد خونه میشه
172
بگین که شماهم از دکمه سیو به جای لایک برای پستایی استفاده میکنین که یا حق میگن راجب خودتون یا درکل خوشتون اومده، مثلا شاید یه ادیت از فیلم مورد علاقتون
فقط صرفا چون نمیتونین به خاطر فالوراتون لایکش کنین یا نمیخواین اون قسمتایی که راجب خودتونه رو فاش کنین...
و الان به خاطر همین کار، انبوهی از پست سیو شده دارین که درواقع قرارم نیست دوباره برگردین ببینینشون
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
