uz
Feedback
Code 200

Code 200

Kanalga Telegram’da o‘tish

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Ko'proq ko'rsatish
149
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
+2030 kunlar
Postlar arxiv
photo content

از شدت ذوق راستش نمیتونم منتظر بمونم تا بریده هاشو بعدا بذارم پس چون ترکیب امروزو دوست دارم و قطعا این جلد به خاطر سریوس برام خیلی خیلی خیلی عزیزه، پس همین امروز همشو میذارم

و بالاخره پایان جلد سه

photo content

و بالاخره پایان جلد سه

اینو قرار بود بعدا بذارم، ولی خب دیگه الان ببینیدش

اینو قرار بود بعدا بذارم، ولی خب دیگه الان ببینیش

sticker.webp0.06 KB

اینو قرار بود بعدا بذارم، ولی خب دیگه الان ببینیش

راستی اینم از یکیای من
+1
راستی اینم از یکیای من

2315563043.mp33.14 MB

باورم نمیشه دارم برای سیریوس برای بار سوم گریه میکنم تازه وقتی هنوز اول داستانشه

.

دیگه بسه کل چنلو از ۲۰ پر کردم حالا انگار چه تحفه ای عه

آها راستی اینم یهو تو گالریم چشمم خورد و مثلا قرار بود بفرستمش
آها راستی اینم یهو تو گالریم چشمم خورد و مثلا قرار بود بفرستمش

sticker.webp0.19 KB

و در نهایت، سنم داره جدی تر میشه اما خودم نه