uz
Feedback
أمــان 𝙰𝙼𝙰𝙽 🎀.

أمــان 𝙰𝙼𝙰𝙽 🎀.

Kanalga Telegram’da o‘tish

- في المساحة دي، بنحب نرتاح ♡゙. - البداية 𝟐𝟕/𝟏𝟐 🎀 بوت التواصل @Mf88f9a88e5204BOT🎀 @M1fc9debd0d34BOT

Ko'proq ko'rsatish
1 593
Obunachilar
-324 soatlar
-37 kunlar
+3230 kunlar
Postlar arxiv
محدش فكر يسال عليا مكنش العشم😒🦦

دا مش جزء م الرحلة، دي الرحلة كلها والله
دا مش جزء م الرحلة، دي الرحلة كلها والله

صباح الخير (منمتش) .

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

12:12

ملييت بصراحه 🦦☹️

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

حصل 🦦

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Kholoud🎀.)

⁣تعالوا نتكلم في موضوع مهم انا معرفش ايه الموضوع بس نتكلم وخلاص🦦

عارف إنتَ لما يكون جواك شُعور معين تجاه شخص أيًّا كان بقا شعور حُب، خذلان، مشاعر، كلام كتير محتاجين نقوله مثلا بس مفيش أوبشن إنّك تعترفله بـ دا لأنه ببساطه مبقاش ينفع ! مبقاش ينفع يُوحشك ولا تكلمه ولا تعبرله عن الـِ جواك ساعتها بس والله بتحس أد ايه إنت غلبان والدنيا صعبة لدرجة انها حرماك من ناس انت محتاجهم .

عملت مشكله ف البيت وقاعدين كلنا بنفكر هنحل الموضوع ازاي و لسه هتكلم لسه هقول رأيي بقولهم بس انا م وجهه نظري لاقييت ماما بتقولي... لقراءة المزيد
للتبادل ي صديقي @M_U_30bot

https://t.me/Rohee_hossam @L_y203_bot.     للتبادل