uz
Feedback
İ N Ş İ R Â H ♡

İ N Ş İ R Â H ♡

Kanalga Telegram’da o‘tish

┈┉┅━𑁍﷽𑁍━┅┉┈ ‎❝Senin göğsünü açıp genişletmedik mi?❞ (İnşirâh Sûresi-1) ‎İnşirâh ve teselli bulmanız ümidiyle... √

Ko'proq ko'rsatish
1 230
Obunachilar
+524 soatlar
+157 kunlar
+7330 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+123
3 kanalda
May '26
+165
1 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+22
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+16
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+18
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+46
4 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+97
3 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+1 297
3 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun+4
23 Iyun+7
22 Iyun+4
21 Iyun+4
20 Iyun+2
19 Iyun+5
18 Iyun+4
17 Iyun+10
16 Iyun+6
15 Iyun+3
14 Iyun+4
13 Iyun+9
12 Iyun+6
11 Iyun+3
10 Iyun+7
09 Iyun+6
08 Iyun0
07 Iyun+4
06 Iyun+4
05 Iyun+3
04 Iyun+2
03 Iyun+11
02 Iyun+7
01 Iyun+8
Kanal postlari
2
Bugün dört çocuklu bir annenin, ortanca çocuğu olduğunu tahmin ettiğim oğlu, en küçük kardeşinin bebek arabasını sürüyordu. B
Bugün dört çocuklu bir annenin, ortanca çocuğu olduğunu tahmin ettiğim oğlu, en küçük kardeşinin bebek arabasını sürüyordu. Bir anlık dalgınlıkla bebek arabası devrilince anne öfke kontrolünü kaybedip çocuğa sert bir tokat attı ve kalabalığın içinde yüksek sesle bağırmaya başladı. O anı hem öfke hem de derin bir hüzünle izledim. Şefkat ete kemiğe bürünse herhâlde anne olurdu. Ayağının altına cenneti seren bir medeniyetin mirasçıları olan annelere ne oldu da bazıları böylesine düşüncesiz, pervasız ve incitici davranabiliyor? Bugün onuru kırılan o çocuk, yarının eşi, babası ve belki de bir ailenin reisi olacaktır. Şiddet ve ihmalle her yönüyle mücadele etmeliyiz. Ancak erkeklerde görülen öfke ve yıkıcı davranışların sebeplerini tartışırken, annelik sorumluluğundaki ihmalleri ve çocuklukta maruz kalınan örseleyici tutumları da göz ardı etmemeliyiz. Zira çocuklukta açılan derin yaralar, çoğu zaman yetişkinlikte farklı biçimlerde ortaya çıkmaktadır.
105
3
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi vardır. “Yunus Emre” ✨ https://t.me/bir_nefeslik_dunya TELEGRAMIN EN GÜZEL KANALLARI (İ
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi vardır. “Yunus Emre” ✨ https://t.me/bir_nefeslik_dunya TELEGRAMIN EN GÜZEL KANALLARI (İSLAMİ, EDEBİYAT, TEST)
92
4
Biz huzuru, dünyada elimizin yetişmediği şeylere ulaşmakta zannediyoruz. Vallahi aldanıyoruz. Huzur, Allah'ı bulmaktadır.. İ
Biz huzuru, dünyada elimizin yetişmediği şeylere ulaşmakta zannediyoruz. Vallahi aldanıyoruz. Huzur, Allah'ı bulmaktadır.. İ N Ş İ R Â H ♡
132
5
Geceye söz bırakalım..
149
6
Aya bakıyorum nasıl güzel..🌟 “Ben kaybolup gidenleri sevmem” dediği geliyor aklıma Hz. İbrâhim’in.. Ama ben geçip giden ne ç
Aya bakıyorum nasıl güzel..🌟 “Ben kaybolup gidenleri sevmem” dediği geliyor aklıma Hz. İbrâhim’in.. Ama ben geçip giden ne çok şeye sımsıkı bağlıyım oysa.. İ N Ş İ R Â H ♡
149
7
​"Bizimle tefekkür et, ruhuna şifa ol!" 🕊️ ​Bazen kelimelerin gücüne, bazen sessiz bir tefekküre, bazen de kalbe dokunan bir
​"Bizimle tefekkür et, ruhuna şifa ol!" 🕊️ ​Bazen kelimelerin gücüne, bazen sessiz bir tefekküre, bazen de kalbe dokunan bir inşirâh ferahlığına ihtiyaç duyarız. Aradığınız o huzurlu limanları sizin için inşa ettik.. 🌸 ​Siz de ruhunuza iyi gelecek topluluğu seçin ve aramıza katılın.. ☺️
19
8
​"Bizimle tefekkür et, ruhuna şifa ol!" 🕊️ ​Bazen kelimelerin gücüne, bazen sessiz bir tefekküre, bazen de kalbe dokunan bir
​"Bizimle tefekkür et, ruhuna şifa ol!" 🕊️ ​Bazen kelimelerin gücüne, bazen sessiz bir tefekküre, bazen de kalbe dokunan bir inşirâh ferahlığına ihtiyaç duyarız. Aradığınız o huzurlu limanları sizin için inşa ettik. 🌸 ​Siz de ruhunuza iyi gelecek topluluğu seçin ve aramıza katılın. Adımlarınız kapımızda yankılansın...
4
9
Dünyanın gürültüsünden ve insanlardan beklentiye girmenin yorgunluğundan kaçıp sığındığım tek bir liman var: "Allah bes, baki
Dünyanın gürültüsünden ve insanlardan beklentiye girmenin yorgunluğundan kaçıp sığındığım tek bir liman var: "Allah bes, baki heves." O biliyor, O işitiyor ve vakti geldiğinde her şeyi en güzel yerine koyuyor.. İ N Ş İ R Â H ♡
145
10
“Bir bakmışsın sen yıldız isterken Rabbin sana gökyüzü nasip etmiş ve seni hiç üzülmemişsin gibi razı etmiş..” İ N Ş İ R Â H+1
“Bir bakmışsın sen yıldız isterken Rabbin sana gökyüzü nasip etmiş ve seni hiç üzülmemişsin gibi razı etmiş..” İ N Ş İ R Â H ♡
133
11
Uykum kaçtığında istiğfar getirirdim. On dakika geçmeden uyuyakalırdım. Bu her seferinde işe yarardı. Fudayl bin İyad’ın şu s
Uykum kaçtığında istiğfar getirirdim. On dakika geçmeden uyuyakalırdım. Bu her seferinde işe yarardı. Fudayl bin İyad’ın şu sözüne rastladım: 'İstiğfardan daha hayırlı gıda ve deva bulamadım. Siz istiğfar edince şeytan der ki: "Bırak uyusun, istiğfar etmesinden daha hayırlıdır." İ N Ş İ R Â H ♡
129
12
Geceye söz bırakalım 🫠✨
147
13
Matn yo'q...
150
14
Erkeklerin en makbulü, en şefkatlisi, en fedakârı; yeryüzünün en güvenli limanı ve sığınağı olanları, babalık unvanına erişmi
Erkeklerin en makbulü, en şefkatlisi, en fedakârı; yeryüzünün en güvenli limanı ve sığınağı olanları, babalık unvanına erişmiş olanlardır. Erkek, babalık vasfının hakkını layıkıyla yerine getirdiğinde kadınlar huzurlu bir anne, çocuklar ise sağlıklı ve erdemli bireyler olarak yetişir. Ne güzel denilmiştir: "Balık baştan kokar." Baş nereye giderse ayaklar da oraya gider. Demem o ki; kadınların ve çocukların raydan çıktığı, aile facialarının yaşandığı bir toplumun önüne geçmenin yolu, erkeklerin gerçek anlamda baba olması ve bu sorumluluğu üstlenmesinden geçmektedir. Bugün bu vesileyle ahirete irtihal etmiş tüm babalara gani gani rahmet; hayatta olanlara ise sağlık, sıhhat ve ailelerini derleyip toparlayacak bir şuur ve feraset diliyorum. Tüm babaların, baba adaylarının ve geleceğin babaları olacak siz kıymetli beyefendilerin Babalar Günü kutlu olsun.. #BabalarınBabaOlduğuGünlariÖzlüyoruz
166
15
"Hakîm-i Mutlak’tan abes bir şey gelmez" -Bediüzzaman Said Nursi. Bir şeyler ters gidiyor gibi görünse de arkasında mutlaka b
"Hakîm-i Mutlak’tan abes bir şey gelmez" -Bediüzzaman Said Nursi. Bir şeyler ters gidiyor gibi görünse de arkasında mutlaka bir hikmet saklıdır. Sen bu gidişata rıza gösterip "Allah’ın bir bildiği vardır" dediğinde O da senden razı olur inşallah. Kederi ve endişeyi bırak çünkü yine üstad’ın dediği gibi: "Kadere iman eden, kederden emin olur.." İ N Ş İ R Â H ♡
161
16
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/yalnizliga
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/yalnizligasiginanlar https://t.me/addlist/v3t4AF36MS9iYWE0
107
17
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/yalnizliga
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/yalnizligasiginanlar https://t.me/addlist/v3t4AF36MS9iYWE0
1
18
“İnne me’al usri yusrâ.” Zor sandığın anın içinde, henüz adını koyamadığın bir kolaylık saklı. Geçmiyor gibi hissettiren her
“İnne me’al usri yusrâ.” Zor sandığın anın içinde, henüz adını koyamadığın bir kolaylık saklı. Geçmiyor gibi hissettiren her şey, aslında seni bir ferahlığa taşıyor. Çünkü Allah, daralan kalbi ferahlatmayı da bilir.. ✨ İ N Ş İ R Â H ♡
186
19
YKS'ye girecek tüm öğrencilerimize gönülden başarılar diliyorum. Uzun bir emek, sabır ve fedakârlık sürecinin ardından şimdi
YKS'ye girecek tüm öğrencilerimize gönülden başarılar diliyorum. Uzun bir emek, sabır ve fedakârlık sürecinin ardından şimdi tevekkülle gayretinizi ortaya koyma vakti. Unutmayın ki sınavlar insanın değerini değil, bilgisini ölçer. Sabırlı ve sakin olun, kendinize güvenin ve elinizden gelenin en iyisini yapın. Rabbim zihin açıklığı, gönül ferahlığı ve hayırlı sonuçlar nasip etsin. Yolunuz açık, bahtınız güzel olsun.🌿📚
195
20
Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü, Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü, Işık ışık, dalga dalga bayrağım! Senin
Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü, Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü, Işık ışık, dalga dalga bayrağım! Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım. —Arif Nihat Asya @yalnizligasiginanlar @sohbetgrubulinki @hepberaberbuyuyoruz gururla sunar 🇹🇷
117