1 053
Obunachilar
+224 soatlar
+17 kunlar
+3530 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+28
1 kanalda
May '26
+56
3 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+5
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+36
4 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+10
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+9
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+31
4 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+14
2 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+43
3 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+32
2 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+66
3 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+94
4 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+84
4 kanalda
Get PRO
May '25
+194
5 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+601
3 kanalda
Get PRO
Mart '250
1 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+67
3 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 26 Iyun | +2 | |||
| 25 Iyun | +2 | |||
| 24 Iyun | +1 | |||
| 23 Iyun | 0 | |||
| 22 Iyun | +1 | |||
| 21 Iyun | 0 | |||
| 20 Iyun | 0 | |||
| 19 Iyun | 0 | |||
| 18 Iyun | +1 | |||
| 17 Iyun | 0 | |||
| 16 Iyun | +1 | |||
| 15 Iyun | +1 | |||
| 14 Iyun | 0 | |||
| 13 Iyun | 0 | |||
| 12 Iyun | 0 | |||
| 11 Iyun | 0 | |||
| 10 Iyun | 0 | |||
| 09 Iyun | +1 | |||
| 08 Iyun | +1 | |||
| 07 Iyun | +1 | |||
| 06 Iyun | 0 | |||
| 05 Iyun | +1 | |||
| 04 Iyun | 0 | |||
| 03 Iyun | +1 | |||
| 02 Iyun | +3 | |||
| 01 Iyun | +11 |
Kanal postlari
اگر هم کسی ریچوال لیست هست
بگه این زیر چون اون شخص میتونه یه اکسس کد بده
فقط ب کسایی ک اکتیو رول دارن
| 2 | میبینید نیستم میدونم چندتا کار قول دادم
و دارم اونارو انجام میدم
این هم خیلی تایمش کمه اگر اوکیید بهم پیام بدید
اگرم ک خودتون میتونید بزنید بزنید | 281 |
| 3 | سلام
ریچوال یه جنسیس نفتی داره
فقط این افراد میتونن بگیرن
اکتیو رول داشته باشن
بعدش یکی که ریچوالیست باشه بهشون اکسس کد بده
فاست بگیرن اجنت بسازن
جنسیس نفتی رو مینت کنن
اگر کسی اکتیو رول داره
اگر مایله بگه بهم
براش اکسس کد بگیرم
اجنت براش بسازم
بعدش جنسیس نفتی رو مینت کنیم
۵۰ -۵۰ باهم تقسیم کنیم جنسیس نفتیشو | 284 |
| 4 | 🔥 امشب جام جهانی شروع میشه و همه درگیر پیشبینی بازیهای فوتبال هستن...
لطفاً تا آخر بخونید ❤️
من یه اپ پیشبینی فوتبال به سبک Fantasy Football روی Base ساختم به اسم PrediXI ⚽️
توی PrediXI میتونید بازیهای جام جهانی رو پیشبینی کنید ، XP بگیرید، توی لیدربورد رقابت کنید و دانش فوتبالی خودتون رو با بقیه به چالش بکشید.
کافیه وارد Base App بشید و توی قسمت Search عبارت PrediXI رو جستجو کنید.
🏆 تا پایان جام جهانی به ۱۱ نفر برتر لیدربورد، یک کیت فوتبال به انتخاب خودشون هدیه داده میشه. | 571 |
| 5 | اگه Base میزنین :
یه سری میگن تراکنش رایگان جواب و کافیه
یه سری میگن تراکنش باید همراه با مبلغ ناچیز باشه که فیلترش نکنه
ولی هر دو دسته قبول دارن که L2 ها روی اسمارت کانترکت های متنوع خوب ریوارد دادن یا اگه یادتون باشه یکی از همین عنترها اومد برای هر اسمارت کانترکت 1000 نفر اول رو لحاظ کرد در کنار تنوع اسمارت کانترکت هایی که باهاشون تعامل داشتین.
اینا رو گفتم که بگم یه سوراخی یکی بهم معرفی کرد که همه ی این داستان ها رو پوشش میده.
اگه GM بزنین مفتی تراکنش میزنه
اگه BM بزنین 0.0001 ETH میخوره تراکنش.
خودش هم اسمارت کانترکت Fresh محسوب میشه سر اون داستان هایی که گفتم.
توی BaseApp سرچ کنین Based GM پیداش میکنین.
اگر هم BaseApp ندارین این لینکش:
https://basedgm.fun
ولی پیشنهاد میکنم حتما BaseApp داشته باشین چون تیم Base در حد نماز شب بهش توصیه مکرر کرده😁
در کل اگه هنوز آنچین باز هستین خدا قوت؛ گاهی یه چایی سر زمین ما کشاورزها بیارین😅
#Airdrop | 561 |
| 6 | اگه Base میزنین :
یه سری میگن تراکنش رایگان جواب و کافیه
یه سری میگن تراکنش باید همراه با مبلغ ناچیز باشه که فیلترش نکنه
ولی هر دو دسته قبول دارن که L2 ها روی اسمارت کانترکت های متنوع خوب ریوارد دادن یا اگه یادتون باشه یکی از همین عنترها اومد برای هر اسمارت کانترکت 1000 نفر اول رو لحاظ کرد در کنار تنوع اسمارت کانترکت هایی که باهاشون تعامل داشتین.
اینا رو گفتم که بگم یه سوراخی یکی بهم معرفی کرد که همه ی این داستان ها رو پوشش میده.
اگه GM بزنین مفتی تراکنش میزنه
اگه BM بزنین 0.0001 ETH میخوره تراکنش.
خودش هم اسمارت کانترکت Fresh محسوب میشه سر اون داستان هایی که گفتم.
توی BaseApp سرچ کنین Based GM پیداش میکنین.
اگر هم BaseApp ندارین این لینکش:
https://basedgm.fun
ولی پیشنهاد میکنم حتما BaseApp داشته باشین چون تیم Base در حد نماز شب بهش توصیه مکرر کرده😁
در کل اگه هنوز آنچین باز هستین خدا قوت؛ گاهی یه چایی سر زمین ما کشاورزها بیارین😅 | 524 |
| 7 | gpt pro 20x
تموم نشده بفهمید درد یعنی چی یخدا دردش خیلی زیاده :) | 758 |
| 8 | با این کار میتونید ماین کنید
ولی چرا من الان آموزششو نمیزارم
چون من سیستمم برای زمان تولدمه :)))😂
برا همینه هیج کاریو رو سیستم خودم نمیکنم
پس نمیتونم بیام ماین کنم رو سیستمم و خودتون باید پیگیر بشین برای ماین | 844 |
| 9 | دیروز گفتم وقت بزارم چارتا بات برا تست نتایی اومدن بزنم.
جیگرم سوخت تا لینوکس رو نت ایران رو تو لایه سه تانل بزنم که از بیخ کل دستورا و سیستم تانل بشن
راه حل هایی که پیدا شد.
1. نصب xray رو سرور و ست کردن v2ray، ساخت میانبر (Alias) در خط فرمان اوبونتو جهت تونل کردن خودکار و یکجای دستوراتی مثل apt و curl از طریق پروکسی لوکال
2. استفاده از کانفیگ های openvpn ، ویندسکرایب (یا حالا هر پروایدر دیگه مثل نورد vpn یا پروتون) ارائه میشه، نکته ای که هست سیستم فیلترینگ چون رو دامین های ویندسکرایب حساسه باید کانفیگ ovpn رو ادیت کنید و مستقیم آیپی dns دامین رو ست کنید (لعنتی عین موشک وصل میشه وقتی جای دامین آیپی ست میکنید) پینگشم بسیار پایینه، واسه پیدا کردن آیپی هم از سایتهای dns lookup استفاده کنید. | 795 |
| 10 | من دیگه ارک رو پوشش نمیدم
نه بخاطر اینکه نمیزنم :) (چون دیگه چنل alphoria خوب پوشش میده من دیگه نمیدم تایم نمیزارم برای اینکه آپدیت بدم رو کارای دیگه تایم میزارم ک مفید باشه )
معرفیش کردم ولی آپدیت هاشو از چنل محمدرضا پیگیری کنید کاملا براتون پوشش میده | 839 |
| 11 | خیلی از دوستان همچنان توی پوینت گرفتن مشکل دارن،
و فکر میکنن تمام آرتیکل ها و ویدیو هارو دیدن ولی هنوز به 500 پوینت نرسیدن
اگر این مشکل رو دارید ویسی که میفرستم رو گوش کنید. | 699 |
| 12 | Ovozli xabar | 491 |
| 13 | اگه یک صرافی غیرمتمرکز ایرانی باشه با حالت P2P(معاملات کاربر به کاربر) آیا تمایلی دارید ازش استفاده کنید؟ | 701 |
| 14 | یکی از بچه های خوب کره تو چنله 😅
اون تونست ماین کنه
پس اگر کم میگیرید مشکل کانکشنه
با 3090ti
ماین کرده | 836 |
| 15 | من نشستم یسری چیزا نوشتم با خوده chat gpt هم درآورد این سرفصل هارو (کلک ملک نداریم اینجا ) 😅
حالا نمیدونم همینجوری جلو بریم ؟ یا نظر دیگه ای دارید !!
بگید حتما نظرتون رو چون بفهمم چی کار کنم
البته بگم که این تایتل ها وقتی جزیاتش نوشته بشه همش از زبون خودمه شاید بدم ai حرفمامو جفتو جور کنه (چون تو رسوندن مطلب منفیم دیدین دیگه )
1. چی شد که رفتم سمت Codex؟
2. فرق ربات، چتبات و ایجنت چیه؟
3. اولین جاهایی که من با Codex گیر کردم
4. قبل از کار با Codex این چندتا چیزو باید بدونی
5. Codex وقتی پروژه رو باز میکنه چی میبینه؟
6. چطوری به Codex درست دستور بدیم؟
7. پرامپتهایی که واقعاً به کارم اومدن
8. پرامپتهای بدی که خروجی رو خراب میکنن
9. Skill یعنی چی و کِی به درد میخوره؟
10. Plugin چیه و چرا همه با Tool قاطیش میکنن؟
11. فرق Tool و Skill و Plugin به زبون ساده
12. چطوری از Codex بخوایم پروژه رو برامون توضیح بده؟
13. گیرهای رایج توی Frontend
14. گیرهای رایج توی Backend
15. چطوری نفهمیده اجازه ندیم Codex پروژه رو بهم بریزه؟ (یبار پروژه پاک شد یه بار یه دیتایی ک غیر قابل برگشت بود )
16. روش کاریای که بعد از کلی آزمون و خطا بهش رسیدم | 702 |
| 16 | خب نینجا پول منو بالا کشید
حالا داستان چیه
کانفیگ هاش پینگ ۳۰۰۰ میداد
دوبار بهش گفتم که اقا پول منو پس بده نداد
پولی توی ربات بود
حالا دوباره گانفیگ گرفتم
که پول توی رباتم سوخت نشه
گیگی سی تومن
در حالی که نهایت گیگی ده تومنه جا های دیگه
بعد بهش گفتم گانفیگت کیریه
گفته فحش دادی.
کانفیگ ها مو بلاک کرده
بعدش هم پول ربات مو صفر کرده
توی تصویر هم می بینید
اطلاع رسانی کنید کسی دیگه این اتفاق براش نیوفته | 608 |
| 17 | از امروز هم سعی میکنم یکسری کارهایی ک میکنم رو بهتون یاد بدم که با ai هستش (99درصد اوقات با codex کار میکنم )
با هشتگ learn میتونید دنبال کنید
سعی میکنم تلاشمو میکنم نکاتی ک خودم توشون گیر میکردم و یسری چیزهایی ک بنظرم مفیده بهتون ارایه بدم
شما هر ایده ای ک دارید در هر زمینه ای
از ترید کردن گرفته و ساخت ربات و هر پروداکتی که بهتون خروجی مثبت و پرافیت مثبت بده
قبلا روش کار شده و یا حتی اگر هم کار نشده باشه فرضیه هایی براش بوده
تویه این سایت
https://arxiv.org/
واقعا بنظرم تو حیطه کاریه ما که کریپتو - استاک مارکت -Ai و ......
بشدت مهمه بشدت
در هر زمینه ای ک فکر کنید مقاله وجود داره
و حتی اگر یاد بگیرید ریسرچ کردن داخل این سایت رو ممکنه بتونید ایده ای خلاقانه ای به ذهنتون برسه
یا حتی پروژه های نوظهور رو با ایده های جالب زودتر پیدا کنید
قطعا همتون سایت گوگل اسکولار رو میشناسید ک اونجا کلی مقاله هست اون ها هم خوبه
ولی این سایت بنظرم برای کارهایی ک ما میکنیم بهتره
#learn_1 | 1 784 |
| 18 | سرور برای ماین این هنوز دستم نیومده
ولی برای چندتا از بچه ها ران کردم
و بنظرم اگر کسی ریگ یا gpu های بیکار داره (چون میدونم چند نفری هستن ک دارن ) یه درآمد خوبیه بد نیست | 749 |
| 19 | vc نمونده فالوش نکرده باشه 😅
وایت پیپرش جالب بود تو یکی 2تا جمله جمعش کنم خلاصش این میشه
میگه ماینینگ نباید برای صرف بیخودیه یکسری محاسبات بشه (منظورش بیتکوین و تمامیه پروژه هاییه ک ماین میشن )
و در نهایت میگه که GPU وقتی برای AI کار میکنه همزمان میتونه یک proof قابلتأیید بسازه و از اون برای ماین کردن PRL استفاده کنه | 1 |
| 20 | Matn yo'q... | 891 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
