uz
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Kanalga Telegram’da o‘tish

Hell is empty, all devils are Here...

Ko'proq ko'rsatish
949
Obunachilar
+124 soatlar
-257 kunlar
-14530 kunlar
Postlar arxiv
من بگا رفتم

(فروپاشی روانی شدم)

خوبم

+++++

چیزی نیست خودم یه کاریش میکنم.(گریه میکنم)

😂😂😂

ریدم تو عشقو عاشقی

دلتنگی خفت میکنه آخر

از اون قدیمی خوبا

Bede F.mp37.13 MB

+2
Chapla lede.m4a3.56 MB

وایسا برات بفرستم

اهنگ میخوام

چی

اهنگ

Mandoo.m4a3.78 MB

امید زنده نگه میداره ولی انتظار پیر.

از لحاظ روحی نیاز دارم یکی مخم و بزنه ولی با هفت تیر.