uz
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Kanalga Telegram’da o‘tish

Hell is empty, all devils are Here...

Ko'proq ko'rsatish
949
Obunachilar
-324 soatlar
-277 kunlar
-16530 kunlar
Postlar arxiv
در حال پخت و پز با اهنگ . . .

Ovozli xabar00:24

Where's my big boy?

Ovozli xabar00:14

Ovozli xabar00:13

🙂‍↕️🙂‍↕️

Ovozli xabar00:29

متاسفانه لذت میبرم از ورزش زیاد،کافئین،تنها بودن،کار زیاد،راحت کنار گذاشتن آدما..

بر خط شدن از رگ گردن به شما نزدیک تر است

Repost from S P I D E R
انقدر جنگاتون طبیعیه که آدم وارد طبیعت میشه

Repost from S P I D E R
پرتاب شدم در و دیوار

Repost from S P I D E R
🔹سنتکام: آتش‌بس همچنان برقرار است.

دلم پُتک میخواد بزنم پس کلم و همه چیز فراموش....

TrdFQNEaIAZYXhGS.mp39.56 MB

غریبه بمونید.

Repost from N/a

photo content
+1

تنها واکنشی که میتونم در مقابل هرچیزی نشون بدم، فعلا نگاه کردنه نه حوصله ی حرف زدن و توجیح کردن و توضیح خواستن دارم، نه دلم میخواد چیزیو بدونم و بفهمم فقط نگاه میکنم و تو مغزم سناریو میسازم.

‘اگر روزى فراموش كردى برگرد و دوباره تماشا كن ؛ آن سماجت هرچه بود، تو بودى’

قشنگترین چشما چشمای سیره.