uz
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Kanalga Telegram’da o‘tish

Hell is empty, all devils are Here...

Ko'proq ko'rsatish
949
Obunachilar
-324 soatlar
-277 kunlar
-16530 kunlar
Postlar arxiv
ما دو شاخه‌ی یک درختیم کاش باد از دو سو می‌وزید.

اندکی صبر در دریای غم اندکی تحمل در طوفان زجر اندکی سکوت در شلوغی شهر بماند حرفی ک گفتن ندارد بماند دردی ک دوا ندارد به سختی سنگ تا استواری کوه چه شد آن همه تلاش آری معنی زندگی در اینجا پنهان است اما زجر های آن به خوبی آشکار است....

اکنون بنظر می رسد صبور تر شده ام؛ اما چراغی در وجودم خاموش شده است که دوست داشتم تا ابد روشن بماند.

کمی حال خوب....

Ahoora - Tala (320).mp35.33 MB

یعنی دقیقا اینطوریم که برنامه ریزی میکنم واسه فردا ولی همون فردا فقط تلاش میکنم زنده بمونم.

Repost from ژلوفِن
یاد بگیرید تباها @Zheluffen
یاد بگیرید تباها @Zheluffen

:))

photo content

+1
Mahyar – Dead Love.mp36.62 MB

@RapRelease - Night Call - Arown.mp39.83 MB

Repost from N/a
🖤
🖤

خسته تر از نسل من دیدی؟

الان خراب تر

شاید از اولم تو لیلی قصه من نبودی و فقط من رفتم تو فاز مجنون

به نام خدایی ندید مارو هیچ وقت .

با شلیک بمیرم یا با نفرین...؟

Repost from VØɌŦɆX
میگذره اینم نکشم قوی ترم میکنه.

Repost from VØɌŦɆX
خلاصه زندگیم : رها کردن تو اوج خواستن، بی اهمیتی در اوج دلتنگی.