uz
Feedback
سرگردان

سرگردان

Kanalga Telegram’da o‘tish

صرفا عکس‌های بی‌هدف @ali7xbot شناس http://t.me/HidenChat_Bot?start=6840516395 ناشناس

Ko'proq ko'rsatish
321
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from HeedLess
-در حالِ حرکت
-در حالِ حرکت

به‌جامانده از زمستان
به‌جامانده از زمستان

2_5465477301569337541.mp34.19 MB

Repost from Hall of Doom
خیلی وقته در سر دارم یه کتاب‌فروشی آنلاین بزنم. وقت نمی‌شد. حالا مدتی‌یه بی‌کار شده‌م و به صرافت افتاده‌م که راه‌‌ش بندازم. فعلاً اون‌قدری کتاب ندارم، و بیش‌تر کتاب‌های خودم رو می‌خوام بذارم که اگر استقبال شد کتاب‌های بیش‌تری بگیرم. مایه‌ی خوشحالی‌یه اگر کانال رو به رفقا و آشناهاتون معرفی کنید. https://t.me/ketabe_ordak

صرفا برای این‌که کانال در سکوتِ کامل فرو نره.
صرفا برای این‌که کانال در سکوتِ کامل فرو نره.

از روز اول جنگ که مدرسهٔ میناب هدف حملهٔ آمریکا قرار گرفت و اون همه کودک بی‌گناه پر کشیدند، تا امروز که آتش بسی فعلاً برقراره، تعداد بسیاری انسان غیرنظامی کشته شدند و بسی بیش‌تر آسیب و صدمه و لطمه دیدند، بیش از ده نفر زندانی سیاسی نیز اعدام شدند. جدا از اون، در کشورهای اطراف نیز بسیاری از غیرنظامیان مورد هدف قرار گرفتند و جان باختند. برای تمام این نفْس‌های ارزشمندِ رفته غم دارم و مسببینش رو مسئول می‌دونم و محکوم می‌کنم. بر ماست که مثل یاد جان‌باختگان دی‌ماه، یاد اینان هم نگه داریم و هرگز بهشون به عنوان «تلفات جانبی» و عدد نگاه نکنیم.

همون قدر که من از عکاسی دور شدم، بعضی ها رو دارم می بینم که به همون اندازه رو عکاسی متمرکز شدند و پیشرفت کردن در اون. جای تحسین داره. باریکلا واقعا. همچنین Alien(اسمت یادم رفته داداش شرمنده) کارت درسته. ایولا بِهت.

Repost from Alien Chanel
photo content

Repost from Alien Chanel
photo content

درود این پیام صرفا برای اینه که کانال بیاد بالا و هرکی قصد داره لفت بده، در دسترسش باشه.

فهرستی از کانال‌های پروکسی و کانفیگ رایگان 1. t.me/Spotify_Porteghali 2. t.me/lightning6 3. t.me/shaxhabb 4. t.me/meliproxyy 5. t.me/ProxyMTProto 6. t.me/LonUp_M 7. t.me/sorenab2 8. t.me/ProxyDaemi 9. t.me/iMTProto 10. t.me/v2rayngvpn 11. t.me/ConfigX2ray 12. t.me/IraneAzad_Net 13. t.me/prrofile_purple 14. t.me/V2WRAY 15. t.me/TelMTProto 16. t.me/v2ryNG01 17. t.me/V2ray_official 18. t.me/TheAnilad 19. t.me/ProxyDotNet 20. t.me/NPROXY 21. t.me/mrsoulb 22. t.me/ConfigsHUB 23. t.me/orange_vpns 24. t.me/BugFreeNet 25. t.me/TeleProxyTele 26. t.me/iproxy_Meli 27. t.me/SimChin_ir 28. t.me/V2rayEnglish 29. t.me/v2nova8 30. t.me/NetAccount 31. t.me/qpshow 32. t.me/DarkHub_VPN 33. t.me/configmax 34. t.me/nufilter 35. t.me/V2RAY_SPATIAL 36. t.me/shankamil 37. t.me/PulseStore_ir 38. t.me/NETMelliAnti 39. t.me/Blue_star_Vip 40. t.me/Maznet 41. t.me/cpy_teeL 42. t.me/NetAccount 43. t.me/beshcan 44. t.me/Parsashonam 45. t.me/ProxySnipe 46. t.me/Merlin_ViP 47. t.me/ghalagyann 48. t.me/Free_Nettm 49. t.me/EzAccess1 50. t.me/ChinaPortGFW 51. t.me/filshekan_vip 52. t.me/ProxyPJ 53. t.me/AzadNet 54. t.me/ShabrangVPN 55. t.me/V2Ray_Tz 56. t.me/acccrd 57. t.me/DSR_TM 58. t.me/BestProxyTel1 59. t.me/configraygan 60. t.me/configshere 61. t.me/VpnQavi 62. t.me/v2ray_dalghak 63. t.me/v2rayng_fars 64. t.me/saka_net 65. t.me/config_npv 66. t.me/Outline_vpn 67. t.me/freakconfig 68. t.me/flyv2ray 69. t.me/PROXIS_FREE (گروهه) 70. t.me/chatnakonn (گروهه) 71. t.me/proxyxix (گروهه) 72. t.me/letsproxys (گروهه) 73. t.me/proxyy_1404 (گروهه) 74. t.me/+JtInm8-guq41OTJi (گروهه) 75. t.me/duckvp_n 76. t.me/proxy_kafee 77. t.me/WizProxy 78. t.me/ShadowProxy66 79. t.me/singbox1 80. t.me/Farsroid_Club فولدرها ستم‌شکن مینی (حداکثر ۳۰ کانال): https://t.me/addlist/NnSVqoUF4I03YTRk ستم‌شکن (حداکثر ۷۰ کانال): https://t.me/addlist/4z70zIUCsEIwMTQ0 ستم‌شکن پلاس (حداکثر ۱۰۰ کانال): https://t.me/addlist/-wWiafWTHCI2YTIx امنیت اینترنتی و آموزش اتصال t.me/paskoocheh t.me/wbnet t.me/tavaanatech t.me/ircfspace

photo content

دفترچه‌ی اضطراری که برنامه‌ی تیم آقای پهلوی برای گذار است، نوعی دستورالعمل برپایی استبداد از طریق مدیریت بحران است. اینجا مباحث مربوط به ساختار و چینش‌ها را باز کردم و یک تحلیل کلی بر آن نوشتم که هشداری برای ملت ایران باشد. @rezayaghoubipublic

Repost from HeedLess
مرگِ این دو عزیز، طبیعی بود. اما این روزها هر مرگی مرا به فکر فرو می‌برد. چرا هنرمندان و با سوادانِ کشورِ ما یا زیر خاک رفته اند، یا در زندان ها به‌سر می‌برند؟ خیلی از آنها به اجبار وطن را ترک نمودند. ۴۷ سال است هنر واقعیِ هنرمندان را سرکوب کرده اند. اکثریتِ جامعه‌ی ما (غیر مجاز) است. جای شاعر در زندان نیست، جای فیلمسازان در غربت نیست، جای خواننده و رپ‌کن ها زیرزمین نیست و صدها قشرِ دیگر که جای‌شان در جایی که اکنون به سر می‌برند نیست. حال اگر به است ها بپردازیم، اولین چیزی که میگویم این است که: جای دانشجو در دانشگاه است! آنها حتی تحصیلِ ما هم غیرمجاز می‌پندارند. حق پدران، مادران، فرزندان و هیچکدام یک از ما این نبود که این‌گونه سرکوب شویم. هزاران هم‌وطن، در کف خیابان سرکوب شدند، جاویدنام شدند و پر کشیدند. اینجا بود که برای ج.ا فقط هنرمند و دانشجو و با سواد و.. غیر مجاز نبود. اینجا حق غیر مجاز بود. انسان بودن غیر مجاز بود. عدالت‌خواهی و اعتراض بود که غیر مجاز بود. در آن شب‌ها، ایرانی بودن نیز غیر مجاز بود. مارا از بدر تولد در این خاک به نحوی سرکوب کرده اند. از همان اذانی که در بیمارستان در گوش‌های‌ مان خواندند گرفته تا همان اذانی که جوان هایمان را با آن اعدام کردن. اکنون همه‌ی ایرانی ها در این کره‌ی خاکی تبدیل به یک ایرانیِ معترض شده‌اند. اما، حال این‌گونه می‌پندارم که این روزها نفس کشیدن به تنهایی هم، خودش یک اعتراض است! چون نفسِ‌ایرانیِ باشرف جرم است!

03 Jodaie (MelodyMania.ir).mp311.46 MB

در دهه‌ی پنجاه کامران خیاط ترانه‌هایش به نام داریوش جعل شد و در آلبوم ناشنیده‌های داریوش قرار گرفت. اتفاقی که همانند آن‌چه درباره‌ی "پرویز" گفته شد و نتیجه‌ی سودجویی کمپانی‌های پخشِ موسیقی در آن آشفته بازار بود. کامران نخستین بار در سال۱۳۵۳ در برنامه‌‌ی شویِ میخکِ نقره‌ای فریدون فرخزاد در تلویزیون ملی ایران ظاهر شد و یکی از ساخته‌های خود به نام "دلم می‌لرزه" را در آن برنامه اجرا کرد. در همان سال آشنایی او با مسعود امینی منجر به خلق ترانه‌ی «بوی تن تو» شد. ترانه‌ای که وقتی بر روی صفحه‌گرام به بازار آمد بسیار مورد توجه واقع شد. مسعود امینی که از استقبال مردم از این ترانه بسیار ذوق زده شده بود تصمیم گرفت ترانه را با صدای "اِبی" نیز ضبط کند. جالب این‌که یک‌سال بعد(تابستانِ۵۴) استریو دیسکو در اقدامی شتاب‌زده اجرای کامران را به نام ابی به بازار داد! اقدامی که شکایت خواننده‌ی اصلی را در پی داشت. در سال‌های بعد کامران چند ترانه‌ی دیگر نیز اجرا کرد. از جمله: خونه، کتاب کهنه و پشت‌وخنجر. دو ترانه‌ی آخر از ساخته‌های حسین واثقی بودند که بر روی فیلم " پشت و خنجر" ساخته‌ی ایرج قادری در سال۱۳۵۶ پخش شدند. ترانه‌ی "پشت و خنجر" با مطلع: اگه چوب همه‌ی جنگل‌ها رو قفس کنند هنوزم دستای من خوابِ کبوتر می‌بینه... بسیار مورد توجه قرار گرفت و البته به نام‌های جعلی "زخمِ هزار ساله" یا  "قفس" به نام داریوش اقبالی در کاست‌ها منتشر شد.

در دهه‌ی پنجاه کامران ترانه‌هایش به نام داریوش جعل شد و در آلبوم ناشنیده‌های داریوش قرار گرفت. اتفاقی که همانند آن‌چه درباره‌ی "پرویز" گفته شد و نتیجه‌ی سودجویی کمپانی‌های پخشِ موسیقی در آن آشفته بازار بود. کامران نخستین بار در سال۱۳۵۳ در برنامه‌‌ی شویِ میخکِ نقره‌ای فریدون فرخزاد در تلویزیون ملی ایران ظاهر شد و یکی از ساخته‌های خود به نام "دلم می‌لرزه" را در آن برنامه اجرا کرد. در همان سال آشنایی او با مسعود امینی منجر به خلق ترانه‌ی «بوی تن تو» شد. ترانه‌ای که وقتی بر روی صفحه‌گرام به بازار آمد بسیار مورد توجه واقع شد. مسعود امینی که از استقبال مردم از این ترانه بسیار ذوق زده شده بود تصمیم گرفت ترانه را با صدای "اِبی" نیز ضبط کند. جالب این‌که یک‌سال بعد(تابستانِ۵۴) استریو دیسکو در اقدامی شتاب‌زده اجرای کامران را به نام ابی به بازار داد! اقدامی که شکایت خواننده‌ی اصلی را در پی داشت. در سال‌های بعد کامران چند ترانه‌ی دیگر نیز اجرا کرد. از جمله: خونه، کتاب کهنه و پشت‌وخنجر. دو ترانه‌ی آخر از ساخته‌های حسین واثقی بودند که بر روی فیلم " پشت و خنجر" ساخته‌ی ایرج قادری در سال۱۳۵۶ پخش شدند. ترانه‌ی "پشت و خنجر" با مطلع: اگه چوب همه‌ی جنگل‌ها رو قفس کنند هنوزم دستای من خوابِ کبوتر می‌بینه... بسیار مورد توجه قرار گرفت و البته به نام‌های جعلی "زخمِ هزار ساله" یا  "قفس" به نام داریوش اقبالی در کاست‌ها منتشر شد.

آهنگ "پشت و خنجر" از کامران، که به اشتباه با اسم‌های "قفس" و "زخم هزار ساله" از داریوش اقبالی شناخته شده.

Zakhme Hezar Sale(Ghafas)-www.Dariushhistory.blogfa.com.mp31.63 MB