🇮🇷Code-Pars🇮🇷
Kanalga Telegram’da o‘tish
Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо!
Ko'proq ko'rsatish2 482
Obunachilar
+524 soatlar
+1237 kunlar
+20730 kunlar
Postlar arxiv
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
دفتر مرکزی شرکت سحاب پرداز امروز مورد حمله مشترک جنگندههای ایالات متحده و اسرائیل قرار گرفت
طبق گفته ها و گزارشات ، شرکت سحاب پرداز، عامل اصلی فیلترینگ اینترنت بود.
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
چند شبه واقعا نخوابیدیم و دنبال یه راهی هستیم که بهتون معرفی کنیم
خواهشا انقدر پیوی رو شلوغ نکنید
راهی پیدا کنیم اطلاع رسانی میکنیم!
واقعا خیلی خستم😪
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
چقدر همچی بوداره از قبل همچی مشخص بود رفقا!
احتمالا قراره آتش بس بشه ولی تموم نمیشه ادامه داره
البته احتماله
محدودیت ها کمتر میشه به زودی البته رهبر جدیدتون باید تصمیم بگیره اگر زنده بمونه🤷
2 482
واقعا هیچ ایده ای از بابت اینکه چطوری یک سریا تانل میزنن به جز اینی که گفتم ندارم.
به نظرم شل کنید لذت ببرید🤷
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
طبق گزارشات کاربران چنل :
یکی از دوستانمون از سرور خارج رنج ایران رو اسکن کرده و گویا ۴۰۰ رنج دسترسی به خارج دارن یعنی ایران اکسس نیستن!!!
2 482
رفقا کسی سرور ویندوز ایران داره ک.-رکی و قانونیش فرقی نداره میخوام یه چیزی اسکن کنم.
ایران اکسس باشه یا نباشه هم فرقی نداره.
@anotherL11ne
2 482
در جمهوری اسلامی هر وقت اوضاع پیچیده میشود، اینترنت تبدیل میشود به اولین قربانی.
نه چون اینترنت مقصر است،
بلکه چون سادهترین راه برای پنهان کردن مشکل این است که ارتباط مردم با جهان را قطع کنی.
دنیای امروز با داده و ارتباط میچرخد؛
ولی ظاهراً هنوز بعضیها فکر میکنند میشود با خاموش کردن اینترنت، واقعیت را هم خاموش کرد.
دیگر هیچ چیز پنهان نیست دست شما کامل رو شده
از دختران خرابتون بگیرید تا مردان دزد و حوص بازتون…
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
در روزهای اخیر برخی منابع مدعی شدهاند که مقامهای جمهوری اسلامی برای جلوگیری از حملات سایبری احتمالی از سوی آمریکا و اسرائیل، دست به محدودسازی گسترده اینترنت در ایران زدهاند.
اما از نگاه فنی، قطع یا محدود کردن اینترنت یک راهکار ابتدایی و غیرحرفهای در حوزه امنیت سایبری محسوب میشود. در معماری امنیت شبکه، دفاع مؤثر معمولاً بر پایهٔ تقویت زیرساختها، پایش مداوم ترافیک، بهروزرسانی سیستمها و مدیریت دقیق آسیبپذیریها انجام میشود؛ نه با قطع کردن دسترسی کاربران.
بسیاری از کارشناسان معتقدند چنین تصمیمهایی بیشتر شبیه یک واکنش سیاسی و کنترلی است تا یک استراتژی علمی برای مقابله با تهدیدات سایبری. در عمل نیز این نوع محدودیتها علاوه بر آسیب اقتصادی و اجتماعی، میتواند باعث اختلال در خدمات مردمی و…. شود
امان از دست جمهوری اسهالی 😉😏
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
نمیدونم این خبر قطع شدن دیتا سنتر های داخل تهران چقدر واقعیه و چقدر دروغ هست
ولی اگر فکر میکنید که واقعی باشه سعی کنید از سرورتون بک اپ بگیرید برید از یه دیتاسنتری که خارج از تهران هست خرید کنید.
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
بلاخره مزخرف ترین اپلیکیشن ایرانی رو دانلود کردم.
اگر سوالی داشتید تلگرام نبودم روبیکا بپرسید شاید انلاین شدم اونجا جواب دادم.
Id: @Rubby12
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
پس تقریبا میشه گفت با این وضع فعلی اون کانفیگ هایی که میبینید کار میکنه تانل هاشون بر بَستَر سروریه که ایران اکسس نیست یا همین روشی که گفتم هستش.
(در اخر هم میتونه استارلینک باشه که برای متوجه شدن از اینکه واقعا استارلینکه یا نه اگر یکم دانش داشته باشید کافیه که Trace route بگیرید یا روش ساده تر اینه که اسپید تست بگیرید اکثرا نشون میده)
وقتتون رو بزارید رو این دو روشی که اعلام کردم مطمعنم که نتیجه میگیرید
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
رفقا راستی!
یه روش دیگه هم پیشنهاد میکنم.
تو این اوضاع پیدا کردن سروری که ایران اکسس نباشه یکم سخته
ولی یه روش نسبتا ساده تری هم هست که پیشنهاد میکنم یه تست کوچیکی بکنید👇
ک.ر.ـک سرور هایی که ایپیشون داده شده به کشور های دیگه یعنی چی:
یعنی یه سروری بزنید مثلا لوکیشن آلمان یا هرجا فرقی نداره ولی ایپیش رو وقتی با سایت چک هاست یا هر سایتی که میشناسید چک میکنید لوکیشن ایران رو نشون بده
این جور سرور ها مخصوص تانل هستن
تست کنید ۱۰۰ درصد مطمعنم جواب میده
روش بعدیم اینه که سرور ایران بخرید که ایران اکسس نباشه🫡
که یا باید وصل باشی یا وصل باشی😉
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
بعد یه چیز جالب دیگه: بخاطر این اینترفیسی که ساخته میشه برای دو سرور دیگه بحث اینکه سرور ایران ، ایران اکسس باشه ملاک نیست ولی خب کار نمیکنه
مهندسین عزیز اگر ایده ای دارید بگید حتما
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
+1
جالبه واقعا 🤦
در تانل بکهال نسخه ی پرمیوم با Transmission tun اون اینترفیس مجازی که ساخته میشه بین دو سرور و تانل میشه و ایپی میگیره بین سرور ایران و خارج جفتشون بهم پینگ دارن ولی وقتی کانفیگ ساخته میشه کار نمیکنه!!!
کسی ایده ای داره از این بابت:/🤦
اگر کسی فکری یا ایده ای داره تشریف بیاره پیوی راهنمایی کنه
اینجوریش رو ندیده بودم دیگه😕
@anotherL11ne
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
+1
جالبه واقعا 🤦
در تانل بکهال نسخه ی پرمیوم با Transmission tun اون اینترفیس مجازی که ساخته میشه بین دو سرور و تانل میشن و ایپی میگیرن بین سرور ایران و خارج جفتشون بهم پینگ دارن ولی وقتی کانفیگ ساخته میشه کار نمیکنه!!!
کسی ایده ای داره از این بابت:/🤦
اگر کسی فکری یا ایده ای داره تشریف بیاره پیوی راهنمایی کنه
اینجوریش رو ندیده بودم دیگه😕
@anotherL11ne
2 482
Repost from Zer0 Cr@ck
حس میکنم اینم جالب باشه
AZUMI تانل
تست کنید شاید اوکی باشه
انقدر آزمون خطا باید کرد تا یه چیزی پیدا بشه نا امید نشید
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
