vel’s ss ip ( close )
Kanalga Telegram’da o‘tish
own - @theElnore bot - @amouex_bot RnK & Format - @amouexneeds
Ko'proq ko'rsatish1 970
Obunachilar
-324 soatlar
-147 kun
-5130 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Taglar buluti
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '260
0 kanalda
Avgust '26
+7
0 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+10
0 kanalda
Get PRO
May '260
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+3
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+13
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+29
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+34
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+67
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+45
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+20
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+39
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+24
0 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+30
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+79
0 kanalda
Get PRO
May '25
+81
1 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+415
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+268
2 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+259
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+588
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+762
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+497
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+770
0 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 05 Sentabr | 0 | |||
| 04 Sentabr | 0 | |||
| 03 Sentabr | 0 | |||
| 02 Sentabr | 0 | |||
| 01 Sentabr | 0 |
Kanal postlari
| 2 | send format nyaa ke bot yaa! format nyaa ada disnii yaa ❤️ @amouexneeds | 105 |
| 3 | Sibukk😬😬 | 123 |
| 4 | Halloo amour… maaaff ga open dua hari inii | 122 |
| 5 | besok open lgii yaa amour’s ! | 130 |
| 6 | send format nyaa ke bot yaa! format nyaa ada disnii yaa ❤️ @amouexneeds | 140 |
| 7 | close dlu yaa cintaa bsok open lgii | 145 |
| 8 | kalo mau rc ke @theElnore | 156 |
| 9 | ss login juga open yaa | 151 |
| 10 | send format nyaa ke bot yaa! format nyaa ada disnii yaa ❤️ @amouex | 171 |
| 11 | jnjii besok open lgii | 169 |
| 12 | send format nyaa ke bot yaa! format nyaa ada disnii @amouexneeds | 164 |
| 13 | good morning amour’s! | 160 |
| 14 | see you tomorrow amour’s 💕 | 169 |
| 15 | aku closee! | 173 |
| 16 | open bentar yukkk 15 menit, max 2 ss yaa themenya DARK ONLYY krna lg mager😜😜 send form ke rc @yujiinnnz | 162 |
| 17 | ke sinii @amouex_bot | 163 |
| 18 | agak kesiangan dkit sih tpi 😅😅😅 | 159 |
| 19 | besok ku openg yaa | 156 |
| 20 | Matn yo'q... | 159 |
