uz
Feedback
𝕨𝕒𝕤𝕥𝕦𝕣𝕟🪼

𝕨𝕒𝕤𝕥𝕦𝕣𝕟🪼

Kanalga Telegram’da o‘tish

↯⃛⃤‹ⓞְְ֔֔wִ֗nְְ֔֔eִ֗rְְ֔֔›⇣⃦⃭⃧⍆ : @Mrfedi چنل جدید: https://t.me/jourman پیامرسان: https://t.me/SendHarfBot?start=Myjournal

Ko'proq ko'rsatish
243
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-1330 kunlar
Postlar arxiv
شاید فردارو همون ادم دیروز باشم، ولی امروزو زندگی کردم.
شاید فردارو همون ادم دیروز باشم، ولی امروزو زندگی کردم.

شاید فردارو همون ادم دیروز باشم، ولی امروزو زندگی کردم.
شاید فردارو همون ادم دیروز باشم، ولی امروزو زندگی کردم.

Repost from N/a
برای من تاسف نخورید! چون لیاقت زندگی کردن را دارم و راضی‌ام ناراحت آدم‌هایی باشید که به خودشان می‌پیچند و از همه چیز شاکی‌اند آن‌ها که روش زندگی‌شان را مثل مبلمان خانه دائم عوض می‌کنند! همینطور دوستان و رفتارشان را پریشانی‌شان دائمی است و به همه کس سرایتش می‌دهند... از آن‌ها دوری کنید یکی از کلمات کلیدی آن‌ها عشق است از آنان که ادعا دارند هر آن چه می‌کنند دستور خداست هم بپرهیزید چرا که نتوانسته اند آن طور که می‌خواهند زندگی کنند برای من تاسف نخورید چون تنهایم و در سخت‌ترین لحظات شوخ طبعی همراهم بوده است چارلز بوکفسکی

Repost from N/a
Oh!sweet Nuthin By The Velvet Underground

Repost from N/a
*Drawn from imagination not copied🙇🏻

Repost from N/a
Sigilism Jun 15 #Art #Study
+2
Sigilism
Jun 15 #Art #Study

@RapRelease - Injoori Nemimoone - Ahood.mp37.99 MB

دوغ ذهنی
دوغ ذهنی

https://t.me/quietmargins8 بچه ها این چنل دوستم علیه خیلی کاراش خفنه اگه به تیکه های کتاب پیانو و.. علاقه دارید حتما یه سر به کانالش بزنید❤️

بهترین چیزی که از صداسیمای مملکت پخش شد 1 مارس 2026 ساعت 4:30 صبح بود. میدونید دیگه؟

Life in middleast