uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron34 149Toif belgilanmagan
8 646
Obunachilar
-4024 soatlar
-4 3617 kunlar
+69630 kunlar
Postlar arxiv
چند دقیقه پیش ان

وای با شرکت فلان قراداد داریم و کمترین حجمش فلانه و ما آوردیم که مردم راحت تر کانکت بشن همش سیاه بازیه تعداد کانکشن و حجم متغییر ربطی به این کصشعرا نداره تو میخوای بیشتر بفروشی فقط

وای ما زیرساختمون گرونه و خفنه زیر ۴۰ گیگ تک کاربره نمی‌تونیم بدیم و کیر خر کصکش سر کیو کلاه میخوای بذاری؟

Ovozli xabar00:58

Ovozli xabar01:23

Ovozli xabar00:24

Ovozli xabar01:54

#پیام_ناشناس

#پیام_ناشناس

#پیام_ناشناس

Måneskin-MAMMAMIA-320.mp37.36 MB

Måneskin - GASOLINE.mp38.54 MB

1|2 - CORALINE - Måneskin (320).mp311.87 MB

1|4 - I WANNA BE YOUR SLAVE - Måneskin (320).mp37.02 MB

1|4 - Beggin' - Måneskin (320).mp38.35 MB

یا خدآااااا یک جنگ خواهیم داشت بین عزیزی و هادی، عزیزی پیک رو گذاشته مانستر

چی میگید😭

تایید می‌کنم. تا دختر ناز انیمه‌ای هست، کی دختر واقعی می‌خواد؟! البته اگر دخترای واقعی هم کاسپلی کنن تقریبا راضیم.😉

اصلا نیازی ندارم😭😭😭 دختران 😭 ناز 😭 انیمه‌ای 😭 هستن 😭
اصلا نیازی ندارم😭😭😭 دختران 😭 ناز 😭 انیمه‌ای 😭 هستن 😭

😂😂😂 میخوام تیکه بندازم ولی حیف که کانال خودم نیست