uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron34 270Toif belgilanmagan
8 615
Obunachilar
-4924 soatlar
-4 2887 kunlar
+63830 kunlar
Postlar arxiv
اسمش یجوریه

مشترک گرامی بسته bnkmkh شما با موفقیت تمدید شد.

متوجه زاویه دیدم هستید؟

دقیقاااااا

نه عزیزی تو باید مذاکره کنی باهاشون، همونجوری که آمریکا مذاکره کرد

منکه آخرش میدونم یه پرونده قضایی با بهونه های از کونشون دراومده میکنن تو پاچه‌م اگر این اتفاق بیوفته میشه هشتمین سابقه تو یه 12 ماه اخیر

Ovozli xabar00:33

اسباب بازی های منو میگیرن ازم حوصلم الان سر میره تا صبح 😭

آخرش پا میشم میرم جدی بالا سرشون

حالا اوکی سرور اصلی رو مسدود کردید سر این دلیل کصشعر که اصلا شدنی نیست وقتی فول داکرایز شده سرور برای سی پنل و دایرکت ادمینی که دارم الان دقیقا چرا ماشین مجازی هامم مسدود کردید اونا که دیگه لیترالی vin

بعد کلی زنگ زدن رفته رو پاسخگوی خودکار و میگه پشتیبانی تلفنی فعال نیست از 13 اسفند خب کی..........

کصمشنگ روی سروری که فقط میشه سایت بالا اورد من چطوری باید vpn بالا میاوردم عجب خری سواریما
کصمشنگ روی سروری که فقط میشه سایت بالا اورد من چطوری باید vpn بالا میاوردم عجب خری سواریما

این ظالمین از بچه اسباب بازیشو گرفتن💔

خب بسه من به اعصابم مسلطم هوووووف محمد مهدی آروم باشششش هوففففففففففف آرامش دروننننن آرامش درووووننننننن

پا میشم میام شرکت صندلی دی ایکس ریسر های 60 70 میلیونی‌تون رو میکنم تو کونتون سرورو وصل کنید

سرور هومم رو بیارم بالا؟ نه نیمیصرفد امنیت خودم به ... میره

من موندم چه گناهی کردم که برنامه نویسم

آره باشه تو راست میگی دو بار فقط چرا سایت های خودتونم داون دارن میشن؟
آره باشه تو راست میگی دو بار فقط چرا سایت های خودتونم داون دارن میشن؟

😂😂😂دیتاسنتر خودم داون شد