uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron34 149Toif belgilanmagan
8 646
Obunachilar
-4024 soatlar
-4 3617 kunlar
+69630 kunlar
Postlar arxiv

درضمن به عنوان یه ایرانی تنها چیزی که از جزیره خارک دیدم مپش تو بتل فیلد 3 بود که همونم بازی آمریکایی بود

ما که کیر کسی هم حساب نمیشیم ولی اگر وی‌پی‌ان جواب داد ممنون میشم یه لایک و اتنشن روی این توییت بذارید شاید شاید شاید فرجی شد
ما که کیر کسی هم حساب نمیشیم ولی اگر وی‌پی‌ان جواب داد ممنون میشم یه لایک و اتنشن روی این توییت بذارید شاید شاید شاید فرجی شد https://x.com/i/status/2033368561742135496

LOL باورم نمیشه متصل شدم دوباره

دیگه کون سفید هم جواب نیست. کون بی‌رنگ نیازه.

فقط استار وصله الآن. تک‌وتوک تانل هم وصله.

منم می‌خوام منم می‌خوام.

Ovozli xabar02:45

وقتی میخوای پلیس بازی در بیاری به دو چیز توجه داشته باش خودت از جملات و کلمه های بو دار پروپاگاندایی استفاده نکنی سواد چیزی ک
وقتی میخوای پلیس بازی در بیاری به دو چیز توجه داشته باش خودت از جملات و کلمه های بو دار پروپاگاندایی استفاده نکنی سواد چیزی که داری میگی رو داشته باشی و واقعا بدونی چی داری میگی و روی چی داری میگیری

اینجور که معلومه سیم‌کارت سفیدی هاهم قطع شدن مایی که وصلیم فضایی حساب میشیم

نمی‌خواستم تو‌ این مدت بفرستم اینو ولی اگر تواناییش رو دارید ریالی حمایت مالی کنید https://daramet.com/AziziWarmCorner

بیچاره من که جزو کل چیزایی که متین گفت قرار میگیرم 😂 از یوتیوبرش بگیر تا باگ بانتی

دوست دختر کانفیگ استارلینک فروش که به دوست پسرش رایگان کانفیگ بده پی 😭🤣

آره خلاصه دوستان در جریان باشید
آره خلاصه دوستان در جریان باشید

همچی رو قطع کردن! خیلی دیتاسنتر ها کامل حتی اتصال داخلشون‌هم قطع شده خیلی های دیگه رفتن پشت ایپی های ۱۰ و اینترانت اگر الان از ایران کسی وصله یا مثل من استارلینک کانفیگ داره یا سیم‌کارت سفیده

حالا فهمیدید چرا دیروز صبح داشتم بال بال میزدم که دارن کیر بدی میزنن تو شبکه؟!

کانفیگه فقط از تو نوتفیکیشن ها میشه جواب داد و کار کرد 😂

بزرگترین کیر دنیا تو کص ننه فیلترچی

کره شمالی