uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron33 726Toif belgilanmagan
8 763
Obunachilar
-3 74124 soatlar
-5 5657 kunlar
+1 07630 kunlar
Postlar arxiv
ببین خیییییییلی سناریو درباش هست اصلا هیچ جوره نمیشه پیش بینی کرد چی قراره بشه

😂😂😂😂😂

اگر این چیزهایی که دارم میخونم واقعی باشه که یعنی ترامپ کتاب قدرت مذاکره عراقچی رو خونده

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF

sticker.webp0.21 KB

متاسفانه

WTF از خواب بیدار شدم و یه سری خبر خورد رو توی صورتم واقعیه این وضعیت الان؟

همین مونده بود سر رئال‌مادرید و کیری بازی کردنش فشار بخورم امشب

این رو فعلا برمیدارم فردا اوکیش میکنم اگر برقی داشتیم یکم کندکرده صفحه اصلی رو هممممممممممم...........

به صفحه اصلی سایت لیست 10 فیلم برتر و 10 سریال برتر هم اضافه کردم فعلا که قابلیت ساخت اکانت و رای دهی کاربر ها وجود نداره از
به صفحه اصلی سایت لیست 10 فیلم برتر و 10 سریال برتر هم اضافه کردم فعلا که قابلیت ساخت اکانت و رای دهی کاربر ها وجود نداره از رای و امتیاز imdb استفاده میکنه اونو که بیارم بالا کاملا بر اساس رای کاربر ها نمایش میده

بعد از درست کردن دیزاین کلی صفحه اصلی میرم سر اوردن قابلیت ساخت اکانت و ساخت لیست پخش خودتون که باهاش به اشتراک بذارید چه چیز هایی رو تا کجا تماشا کردید و این حرفا دارم استرس خودم از وضعیت رو با کد زدن آروم میکنم

توی سایت اگر برای فیلم سریال های موردعلاقه‌تون کامنت بذارید به باقی کمک میشه تا با نظرات شما فیلم سریال های پیشنهادی بهتری دریافت کنن و تماشا کنن الگوریتم پیشنهاد هفتگی بخشیش از روی امتیاز و بخشیش از روی برداشت الگوریتم از متن کامنت ها هستش

توی صفحه اصلی azfilm یه پیشنهاد روز قرار دادم که هر روز 10 تا رندوم انتخاب میکنه و پیشنهاد میده بر اساس الگوریتمی که بهش دادم
توی صفحه اصلی azfilm یه پیشنهاد روز قرار دادم که هر روز 10 تا رندوم انتخاب میکنه و پیشنهاد میده بر اساس الگوریتمی که بهش دادم همچنین کل سایت از الان با فونت وزیر متن لود میشه که باعث میشه متن ها خواناتر بنظر بیان آدرس سایت: https://azfilm.theazizi.ir اگر نتونستید خطای sslش رو رد کنید: http://azfilm.theazizi.ir

یوشی یوشی

چیزی نمیشه عزیزیییی نگران نباششششش چیزی هم بشه آدما از اول که برق نداشتن تو زندگیشونننن درستش میکنیم ما ایرانی ایم ۴۷ سال اینارو تحمل کردیم در مقابلش یه مدت قطعی برق چیزی نیست که مرد میدونم سخت خواهد بود ولی چشم به هم بزنی تموم شده جدای از اینا یه کم حس میکنم کلا برقمون بلایی سرش نمیاد 🙃 تو بدترین حالت نیروگاه های زیرزمینی برقو تامین کنن مثل تابستون میشیم دو شیفت ۳ ساعت برق قطع میشه در روز

sticker.webp0.11 KB