دانشجویان تهران
Kanalga Telegram’da o‘tish
پیج اینستاگرام:👇 https://www.instagram.com/tehran_daneshjoo? ✅سوال پاسخ داده نمی شود. . گروه جهت سوال👇 https://t.me/kooye_daneshgah1313 . ادمین تبلیغات صرفا 👇 @UofTeh1
Ko'proq ko'rsatish2 844
Obunachilar
-424 soatlar
-57 kunlar
+1230 kunlar
Postlar arxiv
2 844
🔻دعوت به همکاری در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران
🔹دانشجویانی که در رشته های تاریخ، ادبیات فارسی و عربی، کامپیوتر، زبان انگلیسی، فرانسه و روسی تحصیل می کنند می توانند در بخش های مختلف کتابخانه با کتابخانه همکاری نمایند.
🔹جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02161112889 خانم فرزانه
02161113319 خانم خرمی شاد
@Tehran_daneshjoo
2 844
❇️ *اولین نشست از سری برنامههای گفتگو محور سپهرگپ*
✅ *هوش مصنوعی در اعماق زمین، فرصتها و نوآوریها*
✔️ شرکت فناوریهای نوین «سروش سپهر» به عنوان بازوی سرمایهگذاری خطرپذیر گروه مالی سپهر صادرات، اولین نشست سپهرگپ را برگزار خواهد کرد.
❇️ محورهای نشست:
1. بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت معدن؛
2. معرفی حوزههای اصلی خدمات و کاربری صنعت معدن و نقش این فناوری در هر کدام از آنها؛
3. نقش و اثر هوشمندسازی صنعت معدن در میزان رشد 8 درصدی؛
4. مروری بر میزان سرمایهگذاری انجام شده در این حوزه به ویژه توسط نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر.
📌 با حضور:
1️⃣ دکتر احسان چیتساز
2️⃣ دکتر جواد وکیلی
3️⃣ دکتر محمد صادق قنادزاده
4️⃣ مهندس اردلان علیشاهی
5️⃣ دکتر امیرحسین محمودی
6️⃣ دکتر امیرحسین مهردانش
⏳ زمان: دوشنبه 6 اسفندماه 1403
🖥️ پخش به صورت آنلاین در تارنمای ایوند
🌐 لینک ثبت نام:
https://evand.com/events/sepehrgap
#سپهر_گپ
2 844
🔹کارت شرکت در آزمون دکتري ۱۴۰۴هماکنون در سایت سازمان منتشر شده است.
❗️تاکيد ميشود همراه داشتن اصل کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار براي شرکت در جلسه آزمون الزامي است و متقاضياني که يکي از مدارک مذکور را همراه نداشته باشند از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.
🌐 sanjesh.org
@tehran_daneshjoo
2 844
🔻ثبت نام هفتمين آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳
🔹هفتمين آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران در سال جاري طبق برنامه در تاريخ ۱۷/۱۲/۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. ثبت نام آن از روز شنبه ۲۷/۱۱/۱۴۰۳ در سايت eec.ut.ac.ir قسمت آزمونهای دكتری آغاز شده و تا روز جمعه ۰۳/۱۲/۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
@tehran_daneshjoo
2 844
#صدای_دانشجو
🔹روایتهای مطرح شده و ارسالی دانشجویان از ناامنی در کوی دانشگاه | بخش دوم
1⃣ متشکرم از زحمات ارزشمند. شما
واقعیت امر من دو هفته گذشته تجربه ای رو داشتم که بهتر بیان کنم خدمتتون
در حاشیه خیابان قدس ماشینم رو پارک کرده بودم که متاسفانه در زمان برگشت متوجه شدم درب خودرو باز شده و تمام وسایل داخل سرقت شده
از دانشکده محیط زیست هستم
یکی از دلایل رو نبود پارکینگ منسجم و در دسترس برای همکاران هییت علمی و دانشجویان میدانم
متاسفانه پارکینگ کوچه ادوارد همیشه پر است و اون طور که من مطلع شدم اکثرا افرادی غیر از خانواده دانشگاه تهران از درب پایینی از پارکینگ استفاده میکنند
👤 ՀԹɧՐԹ
2⃣ سلام من خوابگاه نبودم ولی شب بعد از تعطیلی دانشگاه از کتاب خونه میومدم ۲ ابان ۱۴۰۲ تو ۱۶ اذر از پشت کلاه سویشرتم کشیدن
اول فکر کردم همکلاسیامن دارن شوخی میکنن بعد برگشتم دیدم چاقو دستشه گفت گوشیتو بده من ایرپاد تو گوشم بود و گوشی تو جیبم در اوردم بهش دادم رفت .متاسفانه هرچی رفتم کلانتری و همتا دیگ پیدا نشد . فقط شانس اوردم گوشی بیمه بود پولشو تا ۸۰ درصد دیجی کالا پرداخت کرد
اینم اضاف کنم دونفر گرفتن اوردن اصلا اون شبیه اون دونفر که گوشی زدن نبودن
👤 Milad
3⃣ سلام و عرض ادب
من دانشجوی دکتری در خوابگاه دخترانه عطار هستم ، خوابگاه عطار در یکی از کوچه های خیابان قدس هست و این خیابان اصلا روشنایی ندارد
من چندین مرتبه از درب قدس و درب پزشکی که در خیابون پورسینا هست از کتابخانه مرکزی برگشتم و با اینکه این مسیر فاصله ای تا خوابگاه ندارد بسیار تاریک و ترسناک بوده ،نه خیابون پورسینا روشنایی دارد نه خیابون قدس
پارسال این خوابگاه نگهبان آقا داشت که امسال به نگهبان های خانم تغییر پیدا کرده که عملا هیچ امنیتی برای خوابگاه فراهم نمیشه
من به نگهبان های خانم عرض کردم چند ماه پیش که ما واقعا توی این مسیر دانشگاه تا خوابگاه میترسیم و گفتن دست دانشگاه نیست.
الان هم انگار فقط برای کوچه جنت داره تدابیر انجام میشه ،غافل از اینکه خوابگاه های دیگه هم نیاز به امنیت داره.
چطور این همه برق مصرف میشه ولی برای معابر اطراف دانشگاه مصرف برق ضرورتی ندارد؟؟؟؟؟؟؟
یعنی جون دانشجو ارزشی نداره؟؟
خواستم اطلاع رسانی کنید شاید برای روشنایی و امنیت این خیابون قدس و پورسینا و کوچه پاریزی که خوابگاه عطار توش هست امنیت بهتری فراهم بشه
👤 A.m
4⃣ من دانشجوی دکترای رشته مهندسی کامپیوتر هستم.
در دانشکدگان فنی امیرآباد مشغول به تحصیل هستم. متاسفانه در این مورد مشکلات زیاده. ایشون آقا بود. من خانم هستم و گاهی تا ساعت ۸ و گاهی ۹ شب دانشگاه بودم و موقع بیرون آمدن امنیت نداریم. قبلا دانشجویان دکترا امکان آوردن خودرو داشتند ولی الان اجازه نمیدن. در حالیکه من باید دانشگاه باشم. حتی در جنت هم بسته میشه و مجبورم از جلال احمد به مترو بروم.
خواهشا این امکان را بدن که دانشجوهای دکترا بتونن ماشین بیارن داخل
👤 Rajae
5⃣ سلام، من ساکن خوابگاه چمران هستم ، حدود یکسال پیش دو مرد نزدیکی خوابگاه اومدن جلوی منو گرفتن با بیسیم خودشون رو مامور معرفی کردن و ازم خواستن از توی کیفم کارت دانشجوییمو بهشون نشون بدم من مقاومت کردم و سر و صدا کردم دو سه نفر اومدن و اونها هم فرار کردن
من با پلیس هم تماس گرفتم تا گشت بفرستن اما متاسفانه توجهی نکردن
👤 Atfe
6⃣ سالها خیابان قدس، پورسینا و ایتالیا هم مساله بوده است. تقاطع کشاورز و قدس بدلیل افتتاح مترو وضعیت بهتری پیدا کرده است، اما هنوز مسیر رفت آمد حدفاصل طالقانی تا پورسینا، خود پورسینا هم به نظر بحرانی است و در گذشته ی خود خفت گیری های فراوانی را به ثبت رسانده است.
شاید کیوسک پلیس انجام پذیر نباشد اما تا جوان دیگری پر پر نشده است، روشنایی خیابان قدس و پورسینا را از چراغ های گازی قدیمی به حتی LED عوض کنید، جاهایی که ساختمان های دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران است، دوربین با تشرف کامل به خیابان نصب کنید.
حتی نمیدانم چقدر امکان پذیر باشد، اما محدوده بین قدس تا وصال هم جز محدود دانشگاه باشد و از سر و ته خیابان قدس مثلا از ساعت ۸ به بعد کسی تردد نکند، تمام فرعی های بین وصال تا قدس بسته شود و فقط خیابان طالقانی باز باشد که آن هم در شب ببندد. اصلا این خیابان قدس و خیابان طالقانی در این حد فاصل کمکی به ترافیک نمیکند. هرکس بخواهد میتواند از وصال که دو طرفه است تردد کند، حداقل عدم دسترسی کوچه ها به خیابان وصال منجر میشود تا در صورت اتقاق مشابه، حتما خروج از ۳گذرگاه باشد که قابل کنترل تر است.
👤 فنیکدگان
📥از دانشجویان عزیز خواهشمندیم تا تجربیات و مشکلات خود در رابطه با امنیت در محیطهای مختلف دانشگاه را برای ادمین ارسال کنند تا در پست بعدی اشاره شود.
@Tehran_daneshjoo
2 844
#صدای_دانشجو
🔹روایتهای مطرح شده و ارسالی دانشجویان از ناامنی در دانشگاه تهران | بخش اول
1⃣ بچه های خوابگاهی بارها و بارها در مورد خلوت بودن درب پشتی کوی و عدم وجود امنیت دانشجویان در آن مکان تذکر داده بودند؛ اما با این حال مسئولین دانشگاه به آن توجه نکردند.
👤 nasir
2⃣ من دلم برای معصومیت اون بچه میسوزه از یه روستا با هزار امید و آرزو درس خوند اومد تهران. با خون دل براش لپ تاپ خریدن اینقدری که جونشو داد تا لپ تاپشو نده
دیگه قاب مظلوم تر ازین دیدین؟
جونشو میده چون میدونه جونم بکنه دوباره نمیتونه یه لپ تاپ بخره
بخدا ما هم همینیم.
👤 Hman
3⃣ امیرمحمد خالقی، اهل یکی از روستاهای درمیان خراسان جنوبی، دانشجوی کارشناسی دانشکدهی مدیریت دانشگاه تهران، ساعت ۹ پریشب در کوچهی جنت، پشت کوی دانشگاه، قبل از رسیدن به کوی، مورد خفتگیری قرار گرفت و کشته شد.
هر هفته توی این کوچه چند مورد خفتگیری گزارش میشه؛ ولی دانشگاه هیچ اقدام موثری انجام نداده.
این بار، امیرمحمد خالقی، از درمیان خراسان جنوبی، در مقابل دزدیدن لپتاپش که تنها داراییش بوده مقاومت کرده و کشته شده.
👤 سجاد
4⃣ امنیت اون کوچه با چهارتا دوربین و پروژکتور و یه کیوسک نیروی انتظامی حل میشد. نکردن آقا، نکردن. ده ساله کاری نکردن.
چقدر آدم بیمارستان رفت، چقدر اموال دانشجوی خوابگاهی ضایع شد. نکردن.
رسید به اینجا که راست راست زدن یه آدمو کشتن.
جوون دسته گل مردم کشته شد.
👤 بلخاد
5⃣ جایی که از دو سه سال پیش، خبر خفتگیریهایی که انجام میشده و گوشیها و لپتاپهایی که دزدیده شده رو میشنیدیم و سال به سال هم این قضیه بیشتر میشد و ما "هرشب" که از اون قسمت میخواستیم وارد خوابگاه بشیم، "به معنی واقعی کلمه" با ترس و لرز و تندکردن قدمهامون اینمسیرو طی میکردیم که سریعتر برسیم به خوابگاه!
اینکه اگه چند ساله این اتفاق داره میفته چرا هیچکدوم از مسئولین خوابگاه و این دانشگاه و وزارت علوم و غیره و غیره هیچ کاری نکرده؟ چرا هیچکی نیرویی چیزی اونجا نذاشته؟ چرا روشنایی اون منطقه رو افزایش ندادن؟ چرا لااقل حتی دوربینای بیشتری در اون منطقه نذاشتن؟!
سوالاییه که مال این یکی دو روز نیست!
👤Da
6⃣ ماشین خود من رو پارسال دزد زد و نزدیک ۲۰ میلیون خسارت به یه دانشجو زد، براشون هیچ کاری نداره یه کیوسک پلیس بذارند ولی الویتشون امنیت مردم نیست.
👤 Ali
7⃣ سال ۹۸، هم اتاقی ورودی ۹۶ ام میگفت درب پشتی خطر داره تردد نکن...یعنی از سال ۹۶ تابحال اون کوچه نا امنه اما دانشگاه بی تفاوت عبور کرده از این مسئله، بی کفایتی مدیران و مسئولین دانشگاه و کوی حد و حساب نداره....
اخر باید یکی کشته میشد ک اینا واکنش نشون بدن...
روز به روز وضع کوی داره بدتر و بدتر میشه....
حقیقتا بشدت عصبیم...
اتفاق ک برای این بنده خدا افتاد ممکنه بود برای هرکدوممون بیفته...
👤 Amin
8⃣ هفته ای که همکلاسی من خفت شد اگه پلیس جدی میگرفتش الان این دوستمونم فوت نمیشدن...واقعا خیلیا سهیم هستن تو قتل این دانشجوی عزیز...
👤 Hasan
9⃣ از دهه۸۰ که دانشجوی دانشگاه تهران بودم، مساله ناامنی و خفت گیری شبانه در اطراف خوابگاههای دانشگاه رواج داشت ومتاسفانه در همه این سالها روسای دانشگاه تهران نتوانستند با همکاری پلیس وشهرداری اطراف خوابگاهها را مجهز به دوربین وکانکس پلیس کنند.
👤 Sbti
🔟 من خودم یه بار درگیر شدم با یه نفری ک میخواست خفت کنه، ولی بدجوری زدمش، طرفم از من دیه خواست ولی این یه بار رو شانس آوردم ک طرف تنها بود
👤 Saeid
📥از دانشجویان عزیز خواهشمندیم تا تجربیات و مشکلات خود در رابطه با امنیت در محیطهای مختلف دانشگاه را برای ادمین ارسال کنند تا در پست بعدی اشاره شود.
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔹مطالبه عمومی دانشجویان دانشگاه تهران بابت افزایش امنیت در سطح دانشگاه تهران
▫️امنیت دغدغهی همیشگی دانشجویان در محیطهای مختلف دانشگاه، به ویژه خوابگاهها بوده است. اخیراً با قرار دادن کانکس، تا حدودی مشکل امنیت در قسمت پشتی کوی حل شده، اما این تنها بخشی از ماجراست.
▫️متاسفانه، مشکلات امنیتی در خوابگاههای سطح شهر، فاطمیه و چمران، و همچنین در برخی دانشکدهها و محیطهای دانشگاهی همچنان به قوت خود باقی است.
▫️این اقدام نشان داد که رسیدگی به مسئله امنیت امکانپذیر است، اما نیازمند همت و پیگیری جدی است. از مسئولین دانشگاه تقاضا داریم تا با جدیت بیشتری به تأمین امنیت تمامی محیطهای دانشگاه، اعم از خوابگاهها، دانشکدهها، کتابخانهها و محوطههای تردد دانشجویان بپردازند.
▫️به عنوان مثال، تاریکی خیابانهای قدس و پورسینا نه تنها در ساعات شب، بلکه در ساعات اولیهی صبح نیز مشکلاتی را برای رفت و آمد دانشجویان ایجاد میکند.
📥از دانشجویان عزیز خواهشمندیم تا تجربیات و مشکلات خود در رابطه با امنیت در محیطهای مختلف دانشگاه را برای ادمین ارسال کنند تا در پست بعدی اشاره شود.
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔴در پی کشته شدن دانشجوی دانشگاه تهران وزیر علوم عذرخواهی کرد/ وزیر علوم: در تجمع کوی دانشگاه دانشجوی بازداشتی نداشتیم
🔹سیمایی صراف ضمن عذرخواهی از مردم در پی حادثه درگذشت دانشجوی دانشگاه تهران گفت: در جریان تجمع دیشب دانشجویان در کوی دانشگاه، هیچ دانشجوی بازداشتی نداشتیم./مهر
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔺دستور پزشکیان : از ورود نیروهای خودسر به دانشگاه تهران جلوگیری شود
🔸در پی قتل یک دانشجوی دانشگاه تهران توسط زورگیران، رئیسجمهور به وزیر علوم دستور داد تا سریعتر به این پرونده و همچنین اعتراضات دانشجویی شکل گرفته، رسیدگی شده تا اعتراضات به بیرون دانشگاه کشیده نشده است.
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔻مدیر خوابگاه دانشگاه تهران امروز استعفا کرد
وزیر علوم:
🔹مدیریت خوابگاه دانشگاه تهران نیز امروز استعفا داده است.
🔹 اقدامات فوری برای ارتقای امنیت انجام شده است.
🔹امروز دو کیوسک در نقاط آسیبپذیر دانشگاه نصب خواهد شد
🔹دوربینهایی برای تأمین امنیت معابر دانشگاه تعبیه میشود.
🔹 در روند رسیدگی قضایی به این پرونده ورود خواهم کرد.
🔹 امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.
@Tehran_daneshjoo
2 844
### 📢 فراخوان جذب استارتاپها و تیمهای نوآور در شتابدهنده "راز دانش" 🚀
شتابدهنده "راز دانش" در راستای حمایت از استارتاپها، کارآفرینان و تیمهای خلاق، اقدام به جذب ایدهها و کسبوکارهای نوپا در مناطق 10، 17 و 19 تهران کرده است. ما اینجاییم تا مسیر موفقیت را برای تو هموار کنیم!
### 🔍 شرایط پذیرش:
✅ دارای ایدهای نوآورانه و قابلیت رشد
✅ تیم متعهد و توانمند
✅ علاقهمندی به یادگیری، رشد و توسعه کسبوکار
✅ فعالیت در حوزههای فناورانه، اجتماعی، تولیدی یا خدماتی
### 💡 چه خدماتی دریافت میکنی؟
🎯 منتورینگ و مشاوره تخصصی برای توسعه ایده و کسبوکار
💰 فرصت جذب سرمایهگذار و تأمین مالی
🏢 فضای کاری اشتراکی و امکانات لازم برای رشد استارتاپ
📚 دورههای آموزشی کاربردی با اساتید حرفهای
🤝 ارتباط با شبکهای از کارآفرینان، سرمایهگذاران و متخصصان
✨ اگر ایدهای داری و آمادهای که وارد مسیر موفقیت شوی، همین حالا اقدام کن!
سایت شتابدهنده راز دانش
https://razedanesh.org/
کانال تلگرام شتبادهنده راز دانش
https://t.me/razedaneshorg
2 844
وزارت علوم: موضوع قتل دانشجوی دانشگاه تهران فورا رسیدگی شود
🔹این دانشجو در محلهای نزدیک به کوی دانشگاه تهران توسط سارقان با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
🔹او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات درگذشت.
@Tehran_daneshjoo
2 844
دانشگاه تهران: فوت دانشجوی دانشگاه تهران از سوی مرجع انتظامی در دست بررسی است
🔹به طور جدی در حال پیگیری موضوع هستیم.
🔹این دانشجو خارج از محیط دانشگاه و در محدوده پل نصر فوت کرده است
@Tehran_daneshjoo
2 844
قتل دانشجوی دانشگاه تهران
حمله سارقانِ زورگیر به دانشجویِ دانشگاه تهران
مرکز اطلاعرسانی پلیس پایتخت :
🔹شب گذشته در ساعت ۲۱ چهارشنبه مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ ، واحد گشت پلیس در محدوده بزرگراه جلال آل احمد نبش کوچه جنت با جوانی ۱۹ ساله مواجه شده که بر اثر اصابت جسم تیز به مجاری تنفسی مجروح و با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل که بر اثر شدت جراحات در ساعت ۷:۳۰ صبح فوت کرد.
🔹از همان ساعات ابتدایی حادثه پی جویی قتل آغاز و در تحقیقات میدانی و با بهرهگیری از تصاویر دوربینهای مداربسته مشخص شد که دانشجوی جوان در زمان مراجعت به خوابگاه دانشجویی در منطقه امیرآباد مورد ضربه جسم تیز توسط دو زورگیر موتورسوار قرار گرفته و سارقان در زمان ربودن کوله پشتی، مقتول را مورد اصابت چاقو قرار دادند.
🔹در حال حاضر تیم ویژه ای در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری عاملان این سرقتِ منجر به جنایت را در دستورکار قرار داده که به محض دستگیری اطلاع رسانی خواهد شد./تسنیم
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔴امتیاز جذب هیات علمی برای دانشجویان دکتری نمونه
🔸معاون وزیر علوم از افزایش دو برابری جوایز دانشجویان نمونه خبر داد و گفت: تلاش میشود تا دانشجویان نمونه در مقطع دکتری به عنوان اعضای هیات علمی جذب شوند.
🔸معاون وزیر علوم با بیان اینکه با تصویب شورای سیاستگذاری جوایز جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری افزایش دو برابری داشته است؛ ادامه داد: بر اساس رایزنیهای انجام شده با بنیاد ملی نخبگان در تلاش هستیم تا برگزیدگان جشنواره دانشجویان نمونه در مقطع تحصیلی دکتری به عنوان یکی از امتیازات در جذب هیئت علمی در دانشگاهها لحاظ شود.
🔸رئیس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: بررسی اطلاعات و سوابق دانشجویان نمونه کشوری در طی سالیان گذشته نشان می دهد که اکثر این دانشجویان به عنوان اعضای هیئت علمی و مدیران تراز اول کشور مشغول کار شدند و لذا هدف گذاری این جشواره برای انتخاب افراد جامع الشرایط به درستی انجام شده است.
@Tehran_daneshjoo
2 844
📌رایزنی سازمان سنجش جهت تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری
🔸معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در نشست هماهنگی با نمایندگان تامالاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزههای برگزاری آزمونها، بر هماهنگی و پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۴ تأکید کرد.
@Tehran_daneshjoo
2 844
📌معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: کنکور ۱۴۰۴ طبق مصوبه قبلی کنکور اجرا می شود
🔹۴۰ درصد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و ۲۰ درصد سوابق تحصیلی پایه یازدهم در نظر گرفته می شود.
🔹اینکه از سال ۱۴۰۵ سوابق تحصیلی پایه دهم لحاظ شود یا خیر را فعلا نمیدانیم.
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔴 کدامیک از ادارات، مدارس و دانشگاهها در سراسر کشور فردا چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ تعطیل است!؟
تا ساعت ۲۰:۳۲
🔹استان مازندران
🔹استان خراسان رضوی
🔹استان خراسان شمالی
🔹استان خراسان جنوبی
🔹استان سمنان
🔹استان آذربایجان شرقی
🔹استان یزد
🔹استان گلستان
🔹استان قم
🔹استان اردبیل
🔹استان قزوین
🔹استان مرکزی
🔹استان تهران
🔹استان آذربایجان غربی
🔹استان زنجان
🔹استان البرز
🔹استان کرمانشاه
🔹استان کرمان
🔹استان همدان (فقط مدارس)
@Tehran_daneshjoo
2 844
🔺️کنکور ارشد و دکتری ۲ و ۳ اسفند برگزار میشود
🔸️رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار میشود و هیچگونه تغییر یا جابهجایی در زمان برگزاری این آزمونها امکانپذیر نیست.
@Tehran_daneshjoo
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
