uz
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Kanalga Telegram’da o‘tish

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Ko'proq ko'rsatish
1 198
Obunachilar
+224 soatlar
-17 kunlar
+2730 kunlar
Postlar arxiv
چرا با چالش، و طی چند روز آینده چالش داریم

برای ژورنال ادمین نمیگیرین؟

سلام، قطعا اگه خودشون پی وی سوال بپرسن جوابش رو میگیرن فکر نمیکنم به کس دیگه ای این موضوع مربوط باشه

سلام ببخشید میتونم بدونم ادمایی که از تیم رفتن مثل رهام و اکیرا و.. اینا میتونن اگه چالش شد برگردن به تیم ؟

سلام به زودی چالش داریم نگران نباشید

اخرین رای گیری ژورنال پارسال و اخرین رای گیری کی بی سی فصل پیش بود الان که تابستونه و همه بیکارن اکثرا رای گیری نمیذارید؟شاید تونستیم عضو تیمتون باشیم

صحبت وارن فقط راجع به این دوتا بخش بود

سلام. نه باید نمونه بدی برای بخش مد نظرت اگه اوکی بود ادمین میشی.

خوشحالم که برنامشو دوست داشتی. مرسی عزیزم سلامت باشی.

اجرای وارنر خیلی بامزس🥹خیلی گوگولی میشه بعضی جاها که قاطی میکنه خسته نباشید حسابی

yes

بچه های تیم خودشون لقب شونو انتخاب میکنن؟

چرا اینطوریه که فرضا یه آدم گوه و کیری میاد تو زندگیم و از خودش دوقطبی تر وجود نداره ولی بهش وابسته میشم و از کل زندگیم و کارام باخبر میشه ولی من به چپشم نیستم اما چندین ساله سعی میکنم با دوستم راحت باشم چون ثابت شدس نمیتونم ، آیا من منگلم؟

منم

خوابم نمیبره

باز کردم

تورو خدا تورو خدا فیلمو عکسو تو اوترا باز کنید یه عکسی یه اهنگی چیزی میخوام بفرستم نمیشه اوترای قبلی رو میخوایم توروخدا

بقیه اشو این زیر بفرستید چنلو نمیخوام شلوغ کنم با آهنگ ولی همشون قشنگه خودمم دارم گوش میکنم