1 215
Obunachilar
+124 soatlar
+217 kunlar
+4130 kunlar
Postlar arxiv
1 193
برای خودم اینجوریه که گیر زیادی دادن میره رو مخم، چون خودم تو رابطه رعایت میکنم و حواسم به حد و حدودم هست
از اون طرفم اگه طرف مقابل حس حسادتمو از قصد تحریک کنه بیشتر از اینکه گیر بدم از چشمم میفته
1 193
به نظر من، این حتی بدتر از بودن توی رابطهایه که تهش خوب تموم نمیشه. دیگه نه اسمی روشه نه هیچ تعهدی(؟) فقط حرص و حرص و حرصه، چون به هر حال طرف اونجوری پارتنرت نیست که بخوای حتی به چیزی اعتراض کنی.
1 193
راستش یکی بهم یه حرفی گفت که بنظرم هر چقدرم مسخره باشه منطقی هم بود
بهم گفت اگه تاپ رابطه حسودی کنه و گیر بده اون جذابه ولی اگه باتم رابطه خیلی زیاد به همه چی گیر بده طرف مقابل کلافه میشه و از چشمش میوفتی
1 193
شاید وقتی سخت بشه فکر میکنیم زندگی سخته ارشد ولی خب بنظرم سختی نیازه تا ما بالغ بشیم دوست عزیز،
1 193
اینم انتظاراتی ایجاد میکنه که اگه یکی از اون افراد جنبهی کافی براش رو نداشته باشه گند میزنه به رابطه ی عادی بینتون
1 193
قرار نیست همهی روابط به کات منتهی شه
ولی بعضی از روابط کاملا واضحه که به کات میکشه
با وجود علاقه و تلاش طرفین
1 193
بنظرتون تو رابطه بودن خوبه که آخرش ذاتا به کات میرسه و هیچوقت دیگه باهم حرف نمیزنید یا اینکه بیشتر از دوست باشید ولی ترجیح بدید که نرید تو رابطه چون میترسید آخر کات کنید و راهتون از هم جدا شه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
