RANDOM TASK 💐✨🫶🏻
Yopiq kanal
Ma'lumot yo'q
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kunlar
-3030 kunlar
Postlar arxiv
..♡ ” +) TEMA CONTEST FAV NOVEL W ANN ! 🍓🎀
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ wajib join dulu this ch [ @cntestwann ] 🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ send gmbar fav novel to @annbunnys 🍓
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ just accept react " 😍 "
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ start 3 / 1 [ 5 pm ] 🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ end 25 / 1 [ 9 pm ]
°.✩┈┈∘*┈┈*∘┈┈✩.°
𓏲 ࣪₊♡𓂃 prize
🥇RM 7
🥈RM 4
🥉RM 2
🏅RM 0.50
🎖TOP 5 - 6 claim mp !! 🦋🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ NO BOOST ‼️
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ sngaja bagiii bnyakkk dayy , spaya gempakk skitt 🌷🤍
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈𝗈 𝗌𝗂𝖺𝗉𝖺 𝗒𝖺𝗇𝗀 𝗇𝖺𝗄 𝗂𝗇𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖺𝗋𝗂 𝗂𝗂 𝗇𝗈𝗇 𝗌𝗍𝗈𝗉 ? 𝗌𝖾𝗇𝖺𝗇𝗀 𝗃𝖾𝗋 𝗍𝖺𝗎𝗎 𝗇𝖺𝗄 𝖽𝖺𝗉𝖺𝗍𝗄𝖺𝗇 𝗂𝗇𝖼𝗈𝗆𝖾🤭 𝗃𝗈𝗆 𝗃𝗈𝗂𝗇 𝖺𝖿𝖿𝗂𝗅𝗂𝖺𝗍𝖾 𝗇𝗂𝗂 𝗄𝖺𝗅𝖺𝗎 𝗄𝗈𝗋𝗇𝗀 𝗇𝖺𝗄 𝖽𝖺𝗉𝖺𝗍𝗄𝖺𝗇 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗋𝗂 𝗂𝗂 𝗁𝖾𝗁𝖾𝗁𝖾 💗
𝗌𝗒𝖺𝗋𝖺𝗍 ✨
🦋𝟣𝟤 𝗍𝖺𝗁𝗎𝗇 𝗄𝖾 𝖺𝗍𝖺𝗌
🦋 𝖺𝖽𝖺 𝗍𝗇𝗀 𝖺𝗍𝖺𝗎 𝗈𝗇𝗅𝗂𝗇𝖾 𝖻𝖺𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀
🦋 𝗄𝗈𝗇𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 & 𝗋𝖺𝗃𝗂𝗇
🦋 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗄𝗂𝗅𝗅 𝖽𝖺𝗉𝖺𝗍𝗄𝖺𝗇 𝖼𝗎𝗌
🦋 𝖥𝖤𝖤 𝖱𝖬 3 𝖮𝖭𝖫𝖸
🦋 𝖻𝖺𝗒𝖺𝗋 𝗌𝖾𝗄𝖺𝗅𝗂 𝗌𝖾𝗎𝗆𝗎𝗋 𝗁𝗂𝖽𝗎𝗉
👾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗂𝗇𝖿𝗈 ?
- ( https://t.me/affiliatebyniena )
👾 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗋𝖾𝗀𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋 ?
- ( @wannieena )
- ( https://wa.me/601110654114 )
┉┄┈┈•◦ೋ•◦✮•◦ೋ•┈┄┈┉
TASK REACT
꣑ৎJoin dulu baru react
꣑ৎ. React 😍
꣑ৎ If done ss claim mp kat @afrsya_08
꣑ৎ yang lebih dari 1 acc send qr
꣑ৎ no limit acc
꣑ৎ unreact? Haram
꣑ৎ0.01/1
https://t.me/cntestwann/1097
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
kedai:
📌 Kilat Kilat Expert Housekeeping & Cleaning Services
📌 Euphie Clinic (Damansara Utama)
📌 大台北 Grand Taipei @ Bloomsvale Shopping Gallery
-link kedai akan diberi
-ayat akan diberi.
-hanya buat review sahaja. Sayai akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success.
40sen jika success. PM saya for Google review task.
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+2
💘Paid promote by @yayalong24💘
HI GUYS ANYONE YG NK CLAIM FREE RM17 BOLEH PM LARAA TAU‼️
BOLEH CONVERT TO TNG ON 2025, SO TAKE TIME YAA BUKAN BUAT TERUS DAPAT
PM @scarlettlaraa // https://wa.me/+60109694699
Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh
hai prettiest / handsome people !! today sya nak suggest dekat u guys kerja parttime tauu , this work memang sesuai untuk yang tengah cari kerja or student 😘 gaji boleh masuk dekat mana je ? boleh melalui touch n go , kalau tkde tng boleh guna bank juga 🫶🏼 taktahu cara kerja ? can pm admin @luvs4caaa ❤️ jangan risau , kita tak scam tau yg penting kita ada bukti grup salary juga ! berminat dengan job kita ? tekan link below 💋 :
https://t.me/+sr80ccTRiZQ2NThl
*╔══✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪══════
TASK TELEGRAM
•join and ss "you joined this channel"send to @afrsya_08
•ss dari dalam/luar
•send qr and username tele
•dah masuk jangan left
꣑ৎLINK 1
=0.02/1
https://t.me/+1ZeXXqT9xJE5MzRl
꣑ৎLINK 2
=0.01/1
https://t.me/+8Gf-l66oE0ZjZTJl
*╚══════✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪══
+1
yang buat review ini pada 27/12
tolong pm @hamsteriscutie please
mau buat payment
list lama hilang so terpaksa buat baru, hes tak jumpa org yg buat review ini so tolong ya pm hes
TASK GOOGLE REVIEW 💅
kedai:
📌 Maid Agency Sama-Sama of Kuala Lumpur
📌 Pro Termite Control Malaysia
📌 KL1 Pest Control
📌 Eco Pest Control Kuala Lumpur Branch
📌 Ultra Cleaning Kuala Lumpur
-link kedai akan diberi
-ayat ulasan akan diberi
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
☑️malay/Chinese/indo user is accepted .
40sen jika success. PM @hamsteriscutie
task tiktok 🪿( RM 0.02 )
— like n comment https://vt.tiktok.com/ZS6DW3Stp/
— send username tiktok
— ss n send qr @ashalxvv
— takde qr tak pay
boleh buat banyak acc ! but bagitau dulu .
..♡ ” +) TEMA CONTEST FAV NOVEL W ANN ! 🍓🎀
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ wajib join dulu this ch [ @cntestwann ] 🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ send gmbar fav novel to @annbunnys 🍓
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ just accept react " 😍 "
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ start 3 / 1 [ 5 pm ] 🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ end 25 / 1 [ 9 pm ]
°.✩┈┈∘*┈┈*∘┈┈✩.°
𓏲 ࣪₊♡𓂃 prize
🥇RM 7
🥈RM 4
🥉RM 2
🏅RM 0.50
🎖TOP 5 - 6 claim mp !! 🦋🌷
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ NO BOOST ‼️
౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ sngaja bagiii bnyakkk dayy , spaya gempakk skitt 🌷🤍
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
❤️ JOB LIVE CHAT ❤️
( PEREMPUAN SAHAJA )
✔️ TIDAK PERLU KELUARKAN MODAL
✔️ ADA TOUCH N GO
✔️ GAJI MINGGUAN RM500-1K
✔️ WAKTU KERJA FLEKSIBEL
CONTACT : @LURVJESS 🩰
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
kedai:
📌 Restoran Dayangku
📌 NOX Clinic Kuchai (Skin • Aesthetic • Laser • Hair • Slimming) 医美/皮肤诊所
-link kedai akan diberi
-ayat akan diberi.
-hanya buat review sahaja. Sayai akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success.
40sen jika success. PM saya for Google review task.
Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh
꒰꒰ ֹ 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐓𝐄𝐋𝐄 🕊
• no limit acc
• join this channel
• send ss & qr kt @kizustoreee
❗️AFTER PAY , JANGAN LEFT
𝐋𝐈𝐍𝐊 𝟏 : 𝟎.𝟎𝟏/𝐀𝐂𝐂
https://t.me/ItsRandomTask
𝐋𝐈𝐍𝐊 𝟐 : 𝟎.𝟎𝟏/𝐀𝐂𝐂
https://t.me/FeedbackKizuStore
𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓 𝐁𝐘 𝐌𝐘𝐀𝐀 ⋆. 𐙚 ˚🎀
𝗹𝗶𝗻𝗸 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 :
[ https://t.me/+3UQWrqEHkQUzMmU1 ]
𝗹𝗶𝗻𝗸 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁 :
[https://t.me/c/2378732146/221]
🎀— 𝗰𝗮𝗻 𝗷𝗼𝗶𝗻 ★!
— 𝟬.𝟬𝟭/𝗮𝗰𝗰 [𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝟴 𝗮𝗰𝗰 𝗴𝗼𝘁 𝗯𝗼𝗻𝘂𝘀] ★!
🎀— 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗮𝗰𝗰 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗾𝗿 ★!
— 𝗱𝗼𝗻𝗲? 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝘀𝘀 𝘁𝗼 @ilvwho ★!
🎀— 𝘂𝗻𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁? 𝗛𝗔𝗥𝗔𝗠 ★!
— 𝗳𝗮𝘀𝘁𝗽𝗮𝘆𝗺𝗲𝗻𝘁 !! 𝗲𝘅𝗰𝗲𝗽𝘁 𝗯𝘂𝘀𝘆 ★!
𝐖𝐀𝐑𝐍 ‼️
- dilarang unreact HARAM .
- dilarang push payment [bz]
𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓 🫶🏻
𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐜𝐡
https://t.me/faasmoney
𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭
https://t.me/faasmoney/220
𝐭𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭 "🐳" 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚
𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡𝐡 𝐛𝐭 𝐛𝐧𝐲𝐤 𝐚𝐜𝐜 ✅
𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦 𝐦𝐩 𝐤𝐭 @syzumr
𝐲𝐮𝐤𝐤 𝐠𝐞𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐢𝐤𝐤𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐭 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝟑 𝐣𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐢 𝐧𝐢𝐢𝐢 😍
𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐞𝐝 ❗️❗️
📌 𝐝𝐚 𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦 𝐦𝐩 𝐚𝐬𝐭𝐮 𝐮𝐧𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐮𝐢𝐭 𝐚𝐤𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐚𝐦 𝐲𝐞
𝐨𝐤𝐞𝐲𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬𝐬 🤍
NEED AGENT REVIEW 🐰
70sen per review
syaratnya:
🎀 nama email perlu Chinese jadi it's either kamu cari d9 Chinese atau suru d9 tukar nama jadi Chinese.
🎀only have 7 slots !!
SEBELUM PUKUL 5 PERLU HABISKAN SLOTS! NEED YANG SERIUS SAHAJA