uz
Feedback
RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

Yopiq kanal

🚩 Channel was restricted by Telegram

Ko'proq ko'rsatish
Ma'lumot yo'q
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kun
-3030 kun
Postlar arxiv
TASK GOOGLE REVIEW 😇 kedai: 📌V17 Xiaomi Store Malaysia - AEON MALL Seremban 2 by VIVID -link kedai akan diberi -ayat ulasan + gambar akan diberi -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success ✅malay/Chinese/indo user is accepted . 50sen jika success. PM @hamsteriscutie

🐝 • TASK  TIKTOK (4.12) • 🐝 FOLLOW (0.01/ACC) https://www.tiktok.com/@rose.biz1?_t=8rvSXR8xzhX&_r=1 • ss follow • send ss, qr & tulis username tiktok kt @aadwyh , dgn kemas • unlimited acc 🌷 LATE PAYMENT 🌷 TASK CLOSE BARU PAY

TASK BY XK 32 SLOT‼️ 🖇️ - 3 sen/acc 🖇️ - limit 2 acc , if buat 2 acc send qr‼️ 🖇️ - acc active only 🖇️ - left before payment? no pay WARNING ⚠️: YANG DAH BUAT JGN BUAT DAH‼️ 𝐿𝐼𝒩𝒦 𝒯𝒜𝒮𝒦 : https://t.me/kalsukatido AFTER JOIN PM : @xka156 + tunjuk bukti korg joined chanel‼️

TASK 30 SEN pm @xinnyannn successful only will be paid! available 10 slots!

▸▸🌻𖥻 [ 𝑻𝑨𝑺𝑲 𝑻𝑬𝑳𝑬 ] ⇢ ss JOIN & send QR to @hykkul ⇢ no limit acc ⇢ yg dh join,xyah buat dah ⇢ late payment 🚫TIPU/LEFT , NO PAYMENT • 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟓 : 𝟎.𝟎𝟏 https://t.me/+UPx3xZXs10o3YTll • 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟔 : 𝟎.𝟎𝟏 [NEW GP] https://t.me/+gSnzfWSqpmM1ODg1 • 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟕 : 𝟎.𝟎𝟏 https://t.me/+3Ih6hp_mpmNhYzJl • 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟗 : 𝟎.𝟎𝟏 [NEW GP] - 1 ACC ONLY - https://t.me/+PEYHjqwuPMI3M2Y9 • 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟐𝟎 : 𝟎.𝟎𝟏 [NEW GP] - MAX 4 ACC , NO NOKOS - https://t.me/+ouoUHAIhdndiYTA1

PAID PROMOTE BY @aadwyh React "😍" SS dan claim send kat @milo_aisy https://t.me/contestwithly/39

𝗧𝗘𝗠𝗣𝗟𝗔𝗧𝗘 𝗤𝗥/𝗕𝗔𝗡𝗞 😴 [ 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺 𝗗𝗲𝘀𝗶𝗴𝗻 ] 1 TEMPLATE : 𝗥𝗠 1.50 🥰 proses 5-24jam 🥰 trusted ! no scam
𝗧𝗘𝗠𝗣𝗟𝗔𝗧𝗘 𝗤𝗥/𝗕𝗔𝗡𝗞 😴 [ 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺 𝗗𝗲𝘀𝗶𝗴𝗻 ] 1 TEMPLATE : 𝗥𝗠 1.50 🥰 proses 5-24jam 🥰 trusted ! no scam pm @hamsteriscutie to order ! - 𝗡𝗢 𝗥𝗨𝗦𝗛 𝗢𝗥𝗗𝗘𝗥 -

Repost from N/a
DROPSHIP NEEDED‼️ hi korang , ade yang nak income lebih ? jom join jadi dropship intan😍ape yang korang dapat kalau join deng
DROPSHIP NEEDED‼️ hi korang , ade yang nak income lebih ? jom join jadi dropship intan😍ape yang korang dapat kalau join dengan intan ni korang dapat jual ☆boost ☆netflix ☆apps premium ☆topup game ☆movie ☆qr template ☆item ☆polaroid macam" lagi korang dapat jual , tak perlu berkerja 24jam pun!! waktu yang flexsible 😝korang boleh kerja bila" masa pun , free join je guys tak perlu modal pun untuk join🤗 LINK GROUP https://chat.whatsapp.com/IOC8smaiH6O6eGP4wC9AYo

React "😍" SS dan claim send kat @milo_aisy https://t.me/contestwithly/39

PAID PROMOTE BY @aadwyh Task Join Grup Telegram Mencari 20 orang member Rajin buat Task ✅ Jujur✅ Kalau berminat pm @BossEllen1 Mp 1 sen diberi kalau join 🙈 Malam ni ada task

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 DUIT TNG FREE 😍 - tak perlu promote - tak perlu cari orang - tak perlu guide orang - tak perlu hadap fon 24jam    • IKUT JA STEP KITA BAGI DAN AKAN DAPAT DUIT SETIAP HARI berminat ? can pm now . bawah 18 pun bole join tau hehe !!! https://wa.link/9ngtm9

PAID PROMOTE BY @aadwyh Task Join Grup Telegram Mencari 20 orang member Rajin buat Task ✅ Jujur✅ Kalau berminat pm @BossEllen1 Mp 1 sen diberi kalau join 🙈 Malam ni ada task

Ada lagi student mau guna canva pro edu? Sis open rm3 ja utk student 🤍 Pm tepi sis skrg‼️ https://wasap.my/601162098419/canva+pro+edu+student

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 PROMO BY @yeensturustores 🫶🤍 *࣪ ʚ 🍓 ɞ ۫   NETFLIX PRIVATE 1 MONTH 🫶🏻 - RM8.00/MONTH ෆREMINDER ‼️ ིྀ full warantty 1 month ིྀ can't set username / pin ིྀ premium hd 4k ིྀ support all device *࣪ ʚ 🍓 ɞ ۫   NETFLIX SHARING 1 MONTH 🫶🏻 - RM4.00/MONTH ෆREMINDER ‼️ ིྀ full warantty 1 month ིྀ can't set username / pin ིྀ premium hd 4k ིྀ support all device PROMO🍓 - capcut pro : rm4.00 - ⁠iqiy vip : rm4.00 - ⁠prime video 1m : rm4.00 - ⁠we tv : rm4.50 - ⁠youku vip : rm4.00 - ⁠alight motion 1year : rm4.00 - ⁠piscart vip : rm4.00 - ⁠yt email seller premium : rm5.00 - ⁠yt email buyyer ( wajib fresh ) : rm6.00 - ⁠alight motion 1 bulan : rm3.00 - ⁠canva 1 year : rm6.00 - ⁠canva lifetime : rm8.00 - ⁠canva 1m : rm2.70sen - ⁠loklok 1m vip : rm4.00 *࣪ ʚ 🍓 ɞ PROMO MOVIE PREMIUM 🫶 1 movie - 20sen 3 movie - 50sen 6 movie - RM1.00+free 1 movie 10 movie - RM1.80+free 3 movie 14 movie - RM2.50+free 6 movie ෆREMINDER ‼️ ིྀlebih dri 1K movie ིྀafter payment blh trus dpt movie ིྀlifetime use ིྀblh jual blik ✅ INTERESTED PM @heyaiyeen / https://wa.me/60108031309?text=nkbelipromo(item) TESTI : https://t.me/premiumappsfb https://t.me/fbyeenturu

TASK GOOGLE REVIEW 💅 kedai: 📌Ultra Cleaning Kuala Lumpur 📌My Cleaning Services Petaling Jaya 📌Total Cleaning Services of Puchong 📌My Plumber 📌Maid Agency Sama-Sama of Kuala Lumpur -link kedai akan diberi -ayat ulasan akan diberi -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success ☑️malay/Chinese/indo user is accepted . 40sen jika success. PM @hamsteriscutie

💘 Paid promote by @yayalong24💘 🧚🏻‍♀ new task react 🧚🏻‍♀ ‼️ react "😍" only . ‼️ done react send to @udanglomak untuk mp yaa !! ( byk acc dialu-alukan) LATE PAYY ‼️‼️‼️‼️‼️ https://t.me/contestwithly/42

Hi semuaa😘 FREE DROPSHIP AVAILABLE (Promo free sementara masih ada)🔥 nak join dropship free item random, choco albab, boost, topup game, spray amora , kek coklat moist, kek tapak kuda, movie, netflix, polaroid , bouquet, giftbox, crochet, bunga kawat bulu, makanan frozen, minyak jungle girl, item sanrio dan lain2 yaa😘 🔥 boleh join link bawah ni, scroll2 je, mcm2 dalam ni boleh jual 😍 Wajib join dua2 group ni👍🏻👇🏻 https://t.me/+fZ1h5rwEsIBiOTU1 https://chat.whatsapp.com/E7lwzk4xhIUFyMPDbuNBtE Jemput Join My Store🌷 kerja senang je, up je harga dalam tu untuk dptkan keuntungan awak🔥 mana yang belum join lagi, meh lekaihh join🔥 nak submit order boleh pm @lizr98 atau terus je whatsapp kak zetty http://www.wasap.my/60172500319/SubmitOrderKakZetty

💘 Paid promote by @yayalong24 💘 𝗵𝗮𝗶 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮𝗮 , 𝗺𝗲𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘁𝗮𝘀𝗸 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁 - https://t.me/contestwithly/26 - nanti pm @ayammmasakbuttermilk utk claim empi 🫶🏻 , nak buat banyak acc dipersilakann rewards pun bertambah ehh 😍🔥 𝗙𝗔𝗦𝗧 𝗣𝗔𝗬 ❕❕

task react by fiq 💗🎀 🌸 all task react 0.01 / per acc 🎀 no limit acc ( lebih 5 acc get bonus ) 🌸 ss react "😍" dan send kat @lurvefiq 🎀 unreact ? no pay ! 🌸 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗾𝗿 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗮𝘆 ! 🎀 𝗼𝘄𝗻𝗲𝗿 𝗽𝗮𝘆 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝗽𝗮𝘆 ! nah ni link gmbr selfie , react semua link ! ⪼ https://t.me/contestwithly/23https://t.me/contestwithly/26https://t.me/contestwithly/35https://t.me/contestwithly/40https://t.me/contestwithly/41https://t.me/contestwithly/50

Sapa yg berminat nak buat task Rm20 boleh pm www.wasap.my/+60143991966/taskregister Yang serius nak buat boleh whatsapp
Sapa yg berminat nak buat task Rm20 boleh pm www.wasap.my/+60143991966/taskregister Yang serius nak buat boleh whatsapp