RANDOM TASK 💐✨🫶🏻
Yopiq kanal
Ma'lumot yo'q
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kun
-3030 kun
Postlar arxiv
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21351
Tolong react boleh emoji
react '🍾' sahaja yang diterima 👀
new task react by fiqa 🌷
♡ 0.01/per acc (lebih 5 acc dapat bonus )
♡ react dan ss send dekat @lurvefiq
♡ hanya terima react "🍾" saja !
♡ boleh banyak acc ( terus send QR )
☞ yang nk bagi d9 boleh pm
Nak bagi d9 boleh pm saya ♡
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21372
TASK JOIN DAN REACT 🍾
0.02sen/1acc
JOIN SS DAN CLAIM KAT @milo_aisy
https://t.me/+aY1NQ9R69hAwNGNl
0.01sen/1acc
Limit 10acc sahaja💋
REACT "🍾" SS BGI @milo_aisy
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21384
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
TASK JOIN
JOIN SS DAN CLAIM KAT @milo_aisy
https://t.me/+aY1NQ9R69hAwNGNl
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
💓💓💓💓 💓💓💓💓
https://t.me/+b0Ddk5L_o5M0NzQ9
Malam min nak mp 10 link
So all get ready masuk sini
Bukan mp je...task2 review pun ade..semua bermula dari rm 1 dan keatas
*╔══✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪═══════
TASK REACT
꣑ৎJoin dulu baru react
꣑ৎ. React 😍
꣑ৎ If done ss claim mp kat @afrsya_08
꣑ৎ yang lebih dari 1 acc send qr
꣑ৎno limit acc
꣑ৎ0.01/1
https://t.me/c/2365975375/21
┉┄┈┈•◦ೋ•◦✮•◦ೋ•┈┄┈┉
TASK TELE
•join and ss "you joined this channel"send to @afrsya_08
•ss dari dalam/luar
•send qr and username tele
•dah masuk jangan left
۫ ꣑ৎ LINK 1
=0.01/1
https://t.me/+ADJjZCV9jMA0MjU1
۫ ꣑ৎ LINK 2
=0.01/1
https://t.me/+bCqfYFbD3LM2OGNl
۫ ꣑ৎ LINK3
=0.01/1
https://t.me/+ikBslxMWrMNmODdl
۫ ꣑ৎ LINK4
=0.01/1
https://t.me/+uYDIZdzLKDc2ODE1
*╚══════✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪══
Jemput join , ada mp disediakan🔥 100 subs train mp turun 10 link mp🔥🔥🔥 readyy gaiss, masuk ramai ii , 10 link mp get readyyy akan turunn
https://t.me/+b0Ddk5L_o5M0NzQ9
https://t.me/+b0Ddk5L_o5M0NzQ9
https://t.me/+b0Ddk5L_o5M0NzQ9
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
𝐡𝐢 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚𝐚𝐚!! 𝐒𝐡𝐚𝐫𝐥 𝐚𝐝𝐚 𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐃𝐔𝐀 𝐏𝐀𝐂𝐊𝐀𝐆𝐄!✨
✧˚ ༘ ⋆。 ˚
Package A :
⋆˚✿˖° 𝐑𝐌𝟐𝟎 𝚍𝚊𝚙𝚊𝚝 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚐𝚒𝚏𝚝 𝟽 𝚏𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 , 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚓𝚞𝚊𝚕 𝚋𝚎𝚕𝚒 𝚝𝚎𝚖𝚙𝚕𝚊𝚝𝚎 & 𝟸𝟶 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚘𝚝𝚒𝚗𝚐 🍥!
Package B :
⋆˚✿˖° 𝐑𝐌𝟏𝟎 𝚍𝚊𝚙𝚊𝚝 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚐𝚒𝚏𝚝 𝟹 𝚏𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 & 𝟷𝟶 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚘𝚝𝚒𝚗𝚐 🍥!
Berminat? PM 🍯
https://wa.link/makbrx 🎀
🌻 • TASK TIKTOK (3.11) • 🌻
FOLLOW 2 ACC NI
LINK 1 (0.01/ACC)
https://www.tiktok.com/@opt3766643j?_t=8ruFSZ7YJ0y&_r=1
LINK 2 (0.01/ACC)
https://www.tiktok.com/@perflcjmf87?_t=8ruFe0RSgnn&_r=1
🌷 follow dua" acc (0.03/ACC)
• ss like
• send ss, qr & tulis username tiktok kt @aadwyh
• unlimited acc
🌷 CLOSE TGH HARI ESK
🌷 TASK CLOSE BARU PAY
ఌ TASK TELEGRAM UNDER IFAR ఌ
➜ ss and send to @ifar_ifar
➜ late pay, close task payment
➤LINK 1
👉🏻rm0.01/peracc
https://t.me/mptaskifa
PROMO BOOST TIKTOK BY INTAN STORE🐣
29 /11 / 2024 - 5 / 12 / 2024
SET A💋
•500 LIKE + 3K VIEW + 100 SAVE =RM2SET B💋
•1K LIKE + 6K VIEW + 100 SAVE =RM3.00SET C💋
•2K LIKE + 9K VIEW + 130 SAVE =RM5.50SET D💋
•3K LIKE + 9K VIEW + 250 SAVE =RM9.50SET E💋
•4K LIKE + 15K VIEW + 300 SAVE =RM11SET F💋
•5K LIKE + 20K VIEW + 350 SAVE =RM17SET G💋
•7K LIKE + 30K VIEW + 450 SAVE =RM22SET H💋
10K LIKE + 50K VIEW + 500 SAVE =RM27SET I💋
•12K LIKE + 70K VIEW + 1K SAVE =RM32WANT BUY , CAN PM TELEGRAM :@who_intan WHATSAPPS : https://Wa.me/601126759470?text=promo+boost+tiktok STORE - https://t.me/IntannStore FEEDBACK - https://t.me/feedbackintannn
PROMO BOOST TIKTOK BY INTAN STORE🐣
29 / 11 / 2024 - 5 / 12 / 2024
LIKE❤️
100 - RM0.30 300 - RM0.80 500 - RM1.00 700 - RM1.60 1000 - RM2.00VIEW👀
3000 - RM0.30 6000 - RM0.70 9000 - RM1.00 12000 - RM1.30 15000 - RM1.80SAVE/FAVOURITE🧬
100 - RM0.30 300 - RM0.70 500 - RM1.00 700 - RM1.30 1000 - RM1.60SHARE💌
100 - RM0.30 300 - RM0.50 500 - RM0.80 700 - RM1.00 1000 - RM1.50FREE GIFT🪄
(PILIH SATU SAHAJA) •30 LIKE •3K VIEW •50 SAVE •50 SHAREhttps://Wa.me/601126759470?text=promo+boost
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promot by @yayalong24 💘
new task react by fiqa 🌷
♡ 0.01/per acc (lebih 5 acc dapat bonus )
♡ react dan ss send dekat @lurvefiq
♡ hanya terima react "🍾" saja !
♡ boleh banyak acc ( terus send QR )
☞ yang nk bagi d9 boleh pm
Nak bagi d9 boleh pm saya ♡
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21372
TASK JOIN DAN REACT 🍾
0.02sen/1acc
JOIN SS DAN CLAIM KAT @milo_aisy
https://t.me/+aY1NQ9R69hAwNGNl
0.01sen/1acc
Limit 10acc sahaja💋
REACT "🍾" SS BGI @milo_aisy
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21384
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
PROMO BY @yeensturustores 🫶🤍
*࣪ ʚ 🍓 ɞ ۫ NETFLIX PRIVATE 1 MONTH 🫶🏻
- RM8.00/MONTH
ෆREMINDER ‼️
ིྀ full warantty 1 month
ིྀ can't set username / pin
ིྀ premium hd 4k
ིྀ support all device
*࣪ ʚ 🍓 ɞ ۫ NETFLIX SHARING 1 MONTH 🫶🏻
- RM4.00/MONTH
ෆREMINDER ‼️
ིྀ full warantty 1 month
ིྀ can't set username / pin
ིྀ premium hd 4k
ིྀ support all device
PROMO🍓
- capcut pro : rm4.00
- iqiy vip : rm4.00
- prime video 1m : rm4.00
- we tv : rm4.50
- youku vip : rm4.00
- alight motion 1year : rm4.00
- piscart vip : rm4.00
- yt email seller premium : rm5.00
- yt email buyyer ( wajib fresh ) : rm6.00
- alight motion 1 bulan : rm3.00
- canva 1 year : rm6.00
- canva lifetime : rm8.00
- canva 1m : rm2.70sen
- loklok 1m vip : rm4.00
*࣪ ʚ 🍓 ɞ PROMO MOVIE PREMIUM 🫶
1 movie - 20sen
3 movie - 50sen
6 movie - RM1.00+free 1 movie
10 movie - RM1.80+free 3 movie
14 movie - RM2.50+free 6 movie
ෆREMINDER ‼️
ིྀlebih dri 1K movie
ིྀafter payment blh trus dpt movie
ིྀlifetime use
ིྀblh jual blik ✅
INTERESTED PM @heyaiyeen / https://wa.me/60108031309?text=nkbelipromo(item)
TESTI : https://t.me/premiumappsfb
https://t.me/fbyeenturu
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21351
Tolong react boleh emoji
react '🍾' sahaja yang diterima 👀
Jemput join , ada mp disediakan🔥 100 subs train mp turun 10 link mp🔥🔥🔥 readyy gaiss, masuk ramai ii , 10 link mp get readyyy akan turunn
https://t.me/+b0Ddk5L_o5M0NzQ9
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🦋Task join grup tele🦋
💐Salary - 0.01
💐no limit acc
💐send ss dan usrnme sekali
💐100slot
💐klw dah buat under org lain jngn buat dkt sya pula
💐send kt @its_nerlyn
💐NO SPAM TNYA PAYMENT BILA KLW TASK DAH STOP BARU PAY
Link🍒
https://t.me/farishaastore
https://t.me/mpandtaskbyrexx/21351
Tolong react boleh emoji
react '🍾' sahaja yang diterima 👀
