'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
Kanalga Telegram’da o‘tish
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
Ko'proq ko'rsatish499
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
-2430 kunlar
Postlar arxiv
✅Joint this channel
✅Dh joint ss
✅Xleh SS kat dalam ss dekat luar
✅no limit acc
✅50 slot only
✅2sen
❤️Sent SS,qr dekat @chocolate94
https://t.me/+FS337b-Emy4wYmY1
pukul 20:30 japgi 3×mp ,
random & equal 🔥😍
➡️ https://t.me/coolblogsz0ne
yang nak join 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗲𝘀𝘁 𝘃𝗼𝘁𝗲 𝗻𝗮𝗺𝗮 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘁𝘁𝗽𝗮𝗱 mehhh masuk channel nii ⬇️
contest start malam ni 🤍
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
Repost from N/a
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚
💸𝐬𝐚𝐥𝐚𝐫𝐲 : 0.07 𝐬𝐞𝐧
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : https://t.me/+tWALCqLlHVA1MDVl
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐧𝐨 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐚𝐜𝐜
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐝𝐡 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐲𝐚 𝐣𝐠𝐧 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢 ‼️
𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐧𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐚𝐮 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 @taskwithleya
https://t.me/ByRizqiRichStore/72
nak minta tolong korang tekan link atas & react emoji positive je , tq .
Hi dekat sini ada yang nak buat task download apps & register tak? Kalau berjaya Syaa bg MP RM 3 no scam !!! Yang berminat nak buat boleh pm @nrsykirhhh terhad kepada 5 orang saja☺️
Repost from N/a
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚
💸𝐬𝐚𝐥𝐚𝐫𝐲 : 0.02 𝐬𝐞𝐧
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : https://t.me/+QLEnHwHA0HgwN2Vl
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐧𝐨 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐚𝐜𝐜
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐝𝐡 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐲𝐚 𝐣𝐠𝐧 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢 ‼️
𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐧𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐚𝐮 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 @taskwithleya
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚
💸𝐬𝐚𝐥𝐚𝐫𝐲 : 0.02 𝐬𝐞𝐧
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : @taskwithleya
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫
𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸20 𝐬𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚
💸𝐬𝐚𝐥𝐚𝐫𝐲 : 0.02 𝐬𝐞𝐧
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : @taskwithleya
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
Repost from N/a
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : https://t.me/+HkVjh_BcEQxiOTRl
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐝𝐡 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐲𝐚 𝐣𝐠𝐧 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢 ‼️
𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐧𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐚𝐮 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 @taskwithleya
>tekan links dekat bawah yg i dah share
>ss "you join...."
>pm @qxanne
>send ss beserta qr , tak send qr lambat pay !
>lepas dah join dah claim task jangan left 🫶🏻❤️ .
1. https://t.me/+CZRti5p6X9g4OTk1
2. https://t.me/+ibMesm3b43JjYTY9
3. https://t.me/+NoJKPF68jCkzZWQ1
4. https://t.me/+Cn8ZXNpRpLZhNWNl
𝘁𝗮𝘀𝗸 𝘁𝗲𝗹𝗲 𝘁𝗼𝗱𝗮𝘆 !
8⃣ https://t.me/+4ptohQvu4XUzZDhl (mp10sen)
9⃣ https://t.me/+FO1wTKgDjL9iZDll
🔟 https://t.me/+pRKeQtDZEMFkN2Y9
- 𝘁𝗮𝘀𝗸 8⃣ 𝗽𝗮𝘆𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗽𝗲𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗶𝗻𝗶
- 𝗷𝗼𝗶𝗻 𝗹𝗶𝗻𝗸 , 𝘀𝘀 𝗹𝘂𝗮𝗿/𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 & 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝘁𝗼 @prettir0
- 𝗶 𝗸𝗮𝘀𝗶 𝗹𝗶𝗻𝗸𝗺𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗮𝘀𝗸 9 & 10
- 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗮𝗰𝗰 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗾𝗿 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶 ‼️
- 𝗵𝗮𝗿𝗮𝗺 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺 𝗺𝗽 . 𝘁𝗾
BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM
assalamualaikum semua , sy newseller, bru je start jual movie ni , mana yg berminat bole pm sy tau , ade byk pilihan movie dlm ni , awak tggl pilih dan send kt sy je tjuk ape . Terima ksih mn yg sudi beli dgn sy ❤️
˚➶ ⋆MOVIE BY AD ‧₊˚ ┊ 🎥🎞️
1 movie - 70 sen
4 movie - rm1.80
5 movie - rm2.80
7 movie + free 1 movie - rm5.50
10 movie + free 2 movie - rm7
link list movie :
https://t.me/listmovieex
payment method : tng
berminat ? pm @frsyadrn
*3 org prtma sy bgi free 1 movie
thankyou 🫶🏻
𝘁𝗮𝘀𝗸 𝘁𝗲𝗹𝗲 𝘁𝗼𝗱𝗮𝘆 !
9⃣ https://t.me/+FO1wTKgDjL9iZDll
🔟 https://t.me/+pRKeQtDZEMFkN2Y9
- 𝗷𝗼𝗶𝗻 𝗹𝗶𝗻𝗸 , 𝘀𝘀 𝗹𝘂𝗮𝗿/𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 & 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝘁𝗼 @prettir0
- 𝗳𝗮𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗻𝗱 ! 𝗶 𝗸𝗮𝘀𝗶 𝗹𝗶𝗻𝗸𝗺𝗽 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 .
- 𝗻𝗼 𝘀𝗶𝗱𝗮𝗶 𝘀𝗶𝗱𝗮𝗶 𝘆𝗮
- 𝗳𝗮𝘀𝘁 𝗿𝗲𝗽𝗹𝘆
- 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗮𝗰𝗰 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗾𝗿 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶 ‼️
- 𝗵𝗮𝗿𝗮𝗺 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺 𝗺𝗽 . 𝘁𝗾
𝗢𝗣𝗘𝗡 𝗔𝗚𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗢𝗩𝗜𝗘𝗦 🔥🔥🔥
- yuran serendah rm4.30
- pembayaran yuran sekali sahaja
- dapat 7 link channel movies
- berbagai genre / jenis
- beribu movies
- boleh jual dengan harga sendiri
- untung semua kat awakk ‼️🔥
• free 2 group ws perbincangan untuk agent movies 😍😍😍
berminattt ? mehhh pmm @prettir0
Student ? Nak cari side income ? 😱😱😱
meh sini atyn tolong ajar korang cara nak cari side income 🤍
🦋modal seumur hidup
🦋 menggunakan fon sahaja
🦋 kene rajin
🦋 gaji rm250 - rm1000
kalau korang nak tau info lebih boleh tekan link yang baru kat bawah 🤍
https://t.me/+VUAWJEpOatc4OGNl
