uz
Feedback
ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

Kanalga Telegram’da o‘tish

🗽 محفل جاوا پلیران ایران ϟ گروه ➜「 @McJavaEditionGP  」 ๏ چنل خدازده‌ی بدراک ➜ 「 @McBedrockEdition 」 ϟ پریمیوم/استارز ارزان ➜「 @GoldenTrixBot 」 ϟ نرخ تبلیغات ➜「 @McJavaAds

Ko'proq ko'rsatish
1 617
Obunachilar
+424 soatlar
+217 kunlar
+7330 kunlar
Postlar arxiv
حرفت نه تنها جالب نبود بلکه خیلی کسشر و بی مزه و بی معنی بود و اگه راست گفتی کیرم تو خودت و سرگرمی هات که خیلی مسخره ان

خداروشکر بریم ادامه پورن

یادم رفت موضوع اینه 🔥🙏 منو ببخشید بابت فراموشی

صدا و سیما مستند معایب اینترنت بین المللی گذاشته

اینترنت طبقاتی تصویب شده امکانش هست اینترنت ملی شه (با این‌که اینترنت طبقاتی به معنی ملی شدنش نیست) اینترنت ملی تاحالا ۲ بار تست شده در مواقع ضروری این وسط روبیکا اکانتای فیلتر شده رو حذف کرده و شماره‌شون رو آزاد کرده پس امکان ملی شدن نت بیشتر شده حالا پزشکیان گفته نمی‌ذارم ملی کنن ولی خب معلوم نیست می‌تونه کاری کنه یا نه

امروز کل روزمو صرف درست کردن بات کردم که بشه چند نفر ازش استفاده کنن 😩 فعلا اشتراکش ماهی ۱۵۰ت هست (روراست بخوام باشم باهاتون، اگه استقبال بشه ممکنه کمتر شه، اگه استقبال نشه ممکنه بیشتر شه. تعداد هم محدود بخاطر منابع محدود هاست فعلی بنده) 👍 به‌صرفه برای کسایی که چنل دارن و مي‌خوان وقت زیادی صرف پست گذاشتن نکنن 🤌 بات خودش راهنما داره توش ولی کسی خواست براش می‌تونم پرامپت و ایناشو با توجه به چنلش اوکی کنم براش و کامل تر توضیح بدم هر بخش چجوریه 🥰 🆔 -> @FakeEverything (پرداخت بصورت کارت‌به‌کارت، درگاه و کریپتو هست. هر کدوم خواستید. چیز دیگه ای بود شاید قبول کنم. دلقک بازی در بیارید بلاک می‌کنم)

این همه باگ بخاطر اینه که میخوان سیستم رندرینگ جاوارو کاری کنن وایبرنت ویژوالژ روش کار کنه

## 🌐 نسخه 1.21.8 - کاندید نهایی انتشار ۱ منتشر شد! 🔗 لینک مقاله در سایت ماینکرفت ••📲• باگ‌های رفع‌شده • صفحه بازی روی بعضی
## 🌐 نسخه 1.21.8 - کاندید نهایی انتشار ۱ منتشر شد! 🔗 لینک مقاله در سایت ماینکرفت ••📲• باگ‌های رفع‌شده • صفحه بازی روی بعضی گرافیک‌های داخلی اینتل بعد از مدتی فریز می‌کرد • آبجکت‌ها و بلاک‌ها بعد از یه مدت روی بعضی گرافیک‌های اینتل خراب نشون داده می‌شدن • تکست‌ها و تکسچرها بعد از مدتی روی بعضی گرافیک‌های اینتل خراب می‌شدن • نور روی موجودات در گرافیک‌های Gen11 اینتل اشتباه بود • آیتم‌ها توی اینونتوری یه‌رنگ می‌شدن یا غیب می‌کردن، متن‌ها هم رنگی رندر می‌شدن • نوردهی آیتم‌های اینونتوری انگار از جهت اشتباهی می‌اومد • موقع لود شدن ریسورس پک با شیدر خراب، بازی روی کارت گرافیک‌های AMD کرش می‌کرد

•🎨•• Furfsky Reborn • این یه ریسورس‌پک خیلی محبوب برای اسکای‌بلاک هایپیکسل‌ـه! کلی تکسچر باحال برای آیتم‌های اسکای‌بلاک و حت
+5
🎨•• Furfsky Reborn • این یه ریسورس‌پک خیلی محبوب برای اسکای‌بلاک هایپیکسل‌ـه! کلی تکسچر باحال برای آیتم‌های اسکای‌بلاک و حتی بازی وانیلا ماینکرفت اضافه میکنه، مخصوصا با مادهای اسکای‌بلاک خیلی هماهنگه! یه ورژن سبک هم داره اگه میخوای فقط تکسچرهای اسکای‌بلاک رو داشته باشی و از تکسچرهای وانیلا خودت استفاده کنی.
برای ورژن ۱.۲۱.۵ نیازه که "Firmament" نصب باشه، آپتیفاین کار نمی‌کنه.
برای ۱.۸.۹ "Optifine" حتما باید نصب باشه.
🔗 دانلود و اطلاعات بیشتر 🎋 • #resourcepack × #BlueCreeper • 🌎 • @McJavaEdition

یه هاست رایگان بگید مادپک پشتیبانی کنه(بجز اترنوس)

آقا ناموصا مثل این دلقک اسپم نزنید

feminist=Female-ale=Fem+inist malinist=Male-le=Mal+inist