close down :]
Kanalga Telegram’da o‘tish
320
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kun
-2830 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '24
Sentabr '24
+2
0 kanalda
Avgust '24
+3
1 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+90
30 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+432
43 kanalda
Get PRO
May '24
+6
7 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 24 Sentabr | 0 | |||
| 23 Sentabr | 0 | |||
| 22 Sentabr | 0 | |||
| 21 Sentabr | 0 | |||
| 20 Sentabr | 0 | |||
| 19 Sentabr | 0 | |||
| 18 Sentabr | 0 | |||
| 17 Sentabr | 0 | |||
| 16 Sentabr | 0 | |||
| 15 Sentabr | 0 | |||
| 14 Sentabr | 0 | |||
| 13 Sentabr | 0 | |||
| 12 Sentabr | 0 | |||
| 11 Sentabr | 0 | |||
| 10 Sentabr | 0 | |||
| 09 Sentabr | +1 | |||
| 08 Sentabr | 0 | |||
| 07 Sentabr | 0 | |||
| 06 Sentabr | 0 | |||
| 05 Sentabr | 0 | |||
| 04 Sentabr | 0 | |||
| 03 Sentabr | +1 | |||
| 02 Sentabr | 0 | |||
| 01 Sentabr | 0 |
Kanal postlari
| 2 | KALIAN MASIH KANGEN SOUKINE? SERIUS? | 139 |
| 3 | BJIR | 124 |
| 4 | GUYS? OUT SANAH | 185 |
| 5 | Blm genap 100.. | 288 |
| 6 | KENAPA KALIAN TIDAK UNSUBS | 274 |
| 7 | GUYS ASTAGA | 274 |
| 8 | kecuali yang upsubs ya! do not leave! | 283 |
| 9 | Guys?? yukyukoutt | 277 |
| 10 | sticker.webp | 278 |
| 11 | masih ada sisa 300++ 😭 | 290 |
| 12 | GUYS GOOO OUTT!!! | 279 |
| 13 | guysss haayuuukk outt!! ❤️❤️❤️❤️❤️ | 276 |
| 14 | channel nya tidak akan aku hapuss, buat kenang kenangan aja heheh :] xx | 317 |
| 15 | yukk out guyss!! ☺️☺️☺️ | 314 |
| 16 | go go goo out guyss! | 351 |
| 17 | diliat yaa.. free unsubs guys ❤️ | 355 |
| 18 | hi mootsie , maaf baru ngabarin.. soukine is closedown noww:] sorry bgt bgt bangeett.. aku mikir "cs aja deh udah sibuk juga" seperti itu.. maaf yaa.. mutualan nya sampe sini aja dan aku bakal unsubs channel kalian semua. bot , ch mutual apapun itu yang berkaitan dengan @soukine akan aku hapus yaa.. ❤️ channel ini ga akan aku hapus , tapi kalian free buat unsubs kok! silahkan unsubs bagi yang mau yaaa 😿❤️ maaf kalau selama ini aku banyak salah , banyak kontroversi juga , maaf yaa semuanyaaa eunhie & soukine izin pamitt!! makasihh ❤️❤️ | 360 |
| 19 | isi dongg mootss | 3 |
| 20 | 📝 muse + theme for costless event!
👥 0 people have voted so far.
📖 Anonymous Board | 10 |
