uz
Feedback
Mornin' Light.

Mornin' Light.

Kanalga Telegram’da o‘tish

All the Queen & Kings are here, be respectful. چنل پلی‌لیست: @MornLightsSong تبلیغات: - ناشناس: t.me/safeCht_bot?start=Sara (یا به دایرکت چنل پیام بدید) سارا صدام کن.💕 من در هیچ اپ داخلی فعالیت ندارم‌

Ko'proq ko'rsatish
3 468
Obunachilar
+2124 soatlar
+1327 kunlar
+61230 kunlar
Postlar arxiv
📬━WizardLiz Said: • چطور وابسته‌ی افراد زندگیمون نباشیم و به هر موضوعی اهمیت ندیم؟ • توی این ویدیو از لیز بطور خلاصه صحبت میشه از وابسته بودن به پارتنر و دوستان، نشخوار فکری و ترس از ترک شدن، اهمیت ندادن به هیترها، سکوت دربرابر شایعات و توهین، پذیرفتن واقعیت، منطقی بودن و نشون ندادن احساسات و..، امیدوارم مفید باشه براتون.

پس من نمیتونم بهتون بگم به ظاهر پارتنرتون اهمیت بدید یا ندید بچها جونی (هرکسی خودش همین الان درونش میدونه که این فاکتور واسش مهمه یا نه)، من تنها کمکی که میتونم بکنم اینه که بگم از خودتون صادقانه بپرسید ظاهرش میتونه روی کیفیت رابطه‌ و رفتار شما باهاش تاثیری بزاره یا نه.

هیچوقت طبق نظر، سلیقه یا استانداردهایی که بقیه بهتون میگن پارتنر انتخاب نکنید. اینا سوالاتیه که باید از خودتون بپرسید و ببینید ترجیح شما چیه. خیلیا ظاهر و چهره براشون اهمیتی نداره و برای خیلی‌ها هم همون ظاهر و چهره‌ای که سلیقشون نیست میتونه بعدا تاثیرات منفی‌ای روی رابطشون بزاره و چه بسا منجر به رفتارهای تاکسیکی بشه (مثل خیانت، تمسخر، تحقیر و یا خجالت از دیده شدن‌ِ پارتنرشون صرفا چون ظاهرش سلیقه‌شون نیست)

سلام خوبی؟؟ یه راهنمایی میخواستم ازت وقتی آدم یه نفر و دوست داره و اون یه نفرم دوسش داره و گرین فلگم هست ظاهر اهمیت آن چنانی داره؟؟؟ طرف قیافه ش بد نیست عادیه نرماله خیلی بامزه س ولی خیلی خوش قیافه م نیست اینجوری نیست که بگی واوووو اومایگاددچه جذاب

₍₍💎◜‌ چیزی که جامعه خیلی اوقات متوجه نمیشه و باعث میشه مردم به احساسات خودشون برچسب‌های بد بچسبونن اینه که احساساتِ ما اشتباه، نادرست یا بد نیستن، بلکه نحوه‌ی پاسخ ما در مواجه با تجربه‌ی اون احساسه که مهمه. مشکل از احساس خشمگین بودن نیست، مشکل از فریاد زدن و پرتاب اشیاست. مشکل از حس شکست خوردن نیست، مشکل جا زدن و منصرف شدنه. مشکل مخالفت با نظر یک شخص نیست، مشکل بی‌احترامی به نظرشه. مشکل از احساس حسادت هم نیست، مشکل سنگ‌اندازی و دشمنی کردن با شخصیه که به موقعیتش حسادت میکنی. پس خیلی ساده‌ست، ما آزادیم که احساساتمون رو با تمام وجود بپذیریم، تجربه کنیم و ارزشمند بدونیم و اصلا نیازی نیست شرمگین باشیم از داشتن چنین احساساتی. اما یادمون باشه چیزی که مارو تبدیل به یک انسان خوب میکنه، واکنش و اقدامیه که بعد از تجربه‌ی هر احساس داریم.

+1
ˎ💅🏻ˊ Iconic Quote by Alessia :

Reminder: توی جملاتت خودت رو با صفت‌های منفی و سطح پایین خطاب نکن، حتی به شوخی.

Good Morniing Queens✨

ریکشناتون کو؟🍓

˒˒ چطور خواسته‌هامون رو به راحتی جذب کنیم؟ ˓˓ (ترجمه کامل) ❥ ˓ Listen to: Wizard Liz 🧘🏻‍♀ در این ویدئو لیز درمورد اهمیت دیسیپلین، آمادگی قبل از منیفست کردن، نحوه استفاده از قدرت هیپنوتیزم ذهن، تغییر باورهای فکری، شیفته نبودن، استمرار در کار و غیره بهمون میگه. امیدوارم که براتون مفید باشه. t.me/MornLights

امروز ویدیو جدید داریم💅🏻

Good Morniiing ☀️🍉

ممنون که اومدید حرف بزنیم. یادتون نره قبل از خواب خودتون رو بغل کنید و ازش تشکر کنید بابت کارایی که امروز واستون کرده. شبتون بخیر🎀

برای امشب کافیه خوشگلای من،‌ پیاما فعلا میمونن که اگه دوست داشتید سیوشون کنید تا فردا💞

قبلا هم درموردش حرف زده بودم این مبحثیه که خیلی‌ها راحت نیستن درموردش بشنون یا حرف بزنن برای همین تاجایی که میشه کوتاه توضیح میدم اعتیاد به خودارضایی و یا حتی تمایل زیاد و غیرعادی به داشتنِ ارتباطات جنسی نتیجه‌ی جمع شدن حجم زیادی از انرژی داخل بدنه که فرد بلد نیست تخلیه‌ش کنه. اکثر افرادی که به اینکار روی میارن و بهش معتادن اگر دقت کنید در اون مدت خیلی بیکارن، در طول روز وقتشون رو صرف کار خاصی نمیکنن، سعی نمیکنن برن توی جامعه یا زیاد با دوستا و آدمای دورشون ارتباط برقرار نمیکنن و یا هدف و ذوقی ندارن، چرا؟ چون وقتی هدف نداشته باشید، وقتی برای هم‌صحبتی با آدمها، مهارت، هدف و خواسته‌ی قلبی تلاش نکنید حجم زیادی از انرژی‌ای که باید صرف همین کارا می‌شده توی بدنتون میمونه و بدن شما باید از یک طریقی این انرژی رو تخلیه کنه و وقتی چاره‌ای نداشته باشه می‌ره سراغ روش‌هایی که ارتعاشات پایینی دارن، مثل مصرف مواد، خوردن بی‌رویه الکل، داشتن سکس با افراد متعدد و عادت به خودارضایی. پس اولا، اگر معتاد به تماشای پورن یا هر محتوایی که باعث تحریک شما به انجام اینکار میشه هستید اون رو حذف کنید و کنار بزارید و دوما، انرژیتون رو صرف خلق کردن، صرف ورزش کردن و بطور کلی صرف انجام یک فعالیت کنید تا به مرور این اعتیاد کمتر و کمتر بشه🤍

میدونم شرم اوره ولی برای ترک خودارضایی باید چیکار کرد؟ترک نه وسوسه نشدنش

دوما، میلیاردها انسان روی زمین وجود دارن و شما فکر میکنید تایپ موردعلاقه همشون اسکینی‌عه؟ یا تایپ موردعلاقه همشون توپره؟ نه‌. مطمئن باشید شخصی وجود داره که شما رو فارغ از اینکه بدنتون چه شکلیه بپرسته و دوست داشته باشه، اما اول از همه مهمه که شما همون عشق رو خودت به خودت بدی. چون تا زمانی که خودت رو لایق این عشق ندونی، دریافتش هم نخواهی کرد💗

بچها جونی اولا، اسکینی بودن یک امتیاز نیست، همونطور که توپر بودن هم یک امتیاز نیست. صرفا دو نوع مختلف از بدن هستن. پس چی امتیازه؟ سالم بودن. ما هم اسکینی غیرسالم داریم و هم توپر غیرسالم بچها. پس لطفا و لطفا اگر قصد دارید بدنتون رو بسازید اولویت ذهنتون رو از اینکه "اول اسکینی بشم" یا "اول یکم توپر بشم" بردارید و بزارید روی اینکه هر بدنی میخواید بسازید رو "سالم" بسازید. حالا من به شخصه معتقدم تا زمانی که یک زن بدنش سالم باشه و با خودش در صلح باشه نیازی هم نداره که لاغرتر یا توپرتر بشه. که امیدوارم واقعا همه‌ی ما زنها با بدنمون به صلح بیشتری برسیم.