uz
Feedback
𝒄𝒐𝒅𝒆𝒊𝒏𝒆 <3

𝒄𝒐𝒅𝒆𝒊𝒏𝒆 <3

Kanalga Telegram’da o‘tish

-𝐖ᴇʟᴄᴏᴍᴇ 𝐍ᴇᴡ 𝐌ᴇᴍʙᴇʀ's...! -https://t.me/iNewChatbot?start=sec-fhhggajcig اگه نظری انتقادی خواستین بگین درخدمتم:)

Ko'proq ko'rsatish
1 736
Obunachilar
-524 soatlar
-237 kunlar
-6930 kunlar
Postlar arxiv
گفت نمیدانم چگونه اما تو تغییر کرده ای انگار غمی تجربه کرده ای که تو را بزرگ کرده...:)))

‏اصلا به قيافه نيست شما هلو هم باشی، يكى با پياز بهت خيانت ميكنه.

ببخشید که طرز بیانم مثل قیافت کیری😅

تو باشی بسمه نیازی به بقیه ندارم🩵
تو باشی بسمه نیازی به بقیه ندارم🩵

Video xabar00:09

Bemoon Ba Man Koorosh Arta.mp44.23 MB

جنازه‌ی آدم‌هایی که با حرف‌هاتون کشته می‌شن هیچوقت پیدا نمی‌شه.

‌ ‌ و من‌ سفارشِ جانَم را به تو می‌کنم‌ چرا که ‌او بیشتر به سویِ تو می‌آید تا پیشِ من.... :)
+1
‌ ‌ و من‌ سفارشِ جانَم را به تو می‌کنم‌ چرا که ‌او بیشتر به سویِ تو می‌آید تا پیشِ من.... :)

تو قشنگ ترین قسمت سرنوشتمی از وقتی شدی همه زندگیم دنیام محدود شده به تو ... تو جبران همه نداشته هامی تو آرامش دلم شدی تا بفهمم زندگی اونقدرا هم سخت نیست اتفاقی وارد زندگیم شدی وهمه دنیام شدی تو اولین و آخرین کسی هستی ک اینجوری دوسش دارم تو فراموش نشدنی ترین خاطره منی ! میخوام بدونی ک خیلی خیلی دوست دارم🫂

نباید یادت بره که پیامای تو فقط پیام نیستن، دلیل خوشحالی منن.

تو خیره کننده بودی برای منی که از نگاه کردن به آدما متنفرم.

خیلی حس قشنگیه ڪسی رو داشته باشی ڪه با داشتنش دیگه به نداشتن خیلی چیزا فڪر نڪنی.

همه کار میکردم بخاطرت ولی لعنتی مگه بود یه خاطره نری گفتم بعدتو همه چی یجوره شاید احساساتم بگا بره

تو خانواده منی،..
تو خانواده منی،..

بهت گفتم بری بگا میرم با رفتنت گردن من انداختی من شدم ادم بده....

در نهایت به خودم گفتم : همه تقصیر‌ها را گردن بگیر ؛ و سپس ناپدید شو‌ ، گویا هرگز وجود نداشتی.

آشنایی با تو مثل اين بود كه یه اهنگ رو برای اولين بار گوش بدم و همون لحظه بفهمم، قراره اهنگ مورد علاقم بشه 🫂

happy birthday my blue 🩵🥹🫂

به هر حال من کنارت خوشحال ترین دختر دنیام🥹🫂