uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 105
Obunachilar
+424 soatlar
+287 kunlar
+10730 kunlar
Postlar arxiv
دوست

پس چیم؟

اه

چرا داداشیتت

نه

اونم خوبه به هرحال که اتنا داداشیمه

من فقط دودول زنم میخورخ

واقعا میخواستم سرمو بکوبم به دیوار

گشنمه بچه ها شامتون چی بود؟

ولی نمیشه

تا مرزش میمونه

Just human

نه زیاد میگن ولی

دودولمو بخور بابا

مثل اینکه یکی جدیده تا ته نگاه نکردم

گریه میخواستم بکنم

گقت اره فلان

بابا همین الان یه پست دیدم

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾 - Telegram kanali @eclixxe statistikasi va tahlili