uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 118
Obunachilar
+524 soatlar
+317 kunlar
+11930 kunlar
Postlar arxiv
منظورت از همین لحاظه

ما دوتا هروز اره~

sticker.webp0.36 KB

از اینجام بن میشم

یه جمله ی خیلی خفن اومد تو ذهنم بگم ولی خب اگه بگمش نه فقط بلاک میشم

اینا از اون دستن که فکر میکنن همه بهشون پیشنهاد میدن

تو اگه دوست دخترم بودی بخدا هروز تورو اره

اره

وای عالی بود😂😂

منظورم از این لحاظ نیست

یعنی برات مهم نیستم؟

یکم زیادی جدی گرفته))

همونایی که محارم میزنن؟

بلاک میکنم

من و تو؟ اره~

میگم نیست

پشمام ریخته بود🤣🤣🤣

یبار تو سروش گفتم سکس کنیم به یه دختر خوشگله، این سروشیا بهم گفتن جنده

ثابت کن

داری میگی برات مهم نیستم