uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 125
Obunachilar
+124 soatlar
+247 kunlar
+11530 kunlar
Postlar arxiv
سلام کوچولو

sticker.webp0.30 KB

کی میخواد جلومو بگیره

سلامم

خاک زن ایدی هاشون روشونه ها

وای که چه اتیش پاره‌ایم من

برد اصلی رو منی میکنم که وایستادم تا چالش تموم شه هر پکی خواستم سیو کنم چون کی میخواد جلومو بگیره

اون یارو چی میگفت توی من نفرت انگیز

چهل و خورده ای درصد کار حساب میشه

پنج تا

صبور باشین ادمای صبور خیلی مهربونن

https://t.me/ichorivia/28308 بیشتر از این کار نکرد حله

sticker.webp0.31 KB

نه داشتم کار میکردم باهاش یهو ایست کرد

وای فک کردم فقط برا من ریده

بات کیفیت زد جاده خاکی مچکرم

شبتون شیرین

باقیش فردا

اوکیه باز میشه یه کاریش کرد

سه تا توی یه روز