uz
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Ko'proq ko'rsatish
1 118
Obunachilar
+524 soatlar
+317 kunlar
+11930 kunlar
Postlar arxiv
اون یکی فرقی برام نداره

خودکشی رازه اونیکی نه😭

چرا

نه اون بخش رازه کوچیکمه

کاش چنل ژنیا رو چک نمی‌کردم الان

من رو بخش خودکشی زوم دارم فقط خداروشکر

بچه ها من هرشب جق میزنم اونم با فکر به یکی

من وقتی مودت بده افتابی نمیش- روانتو بهم نزنیم

راز چیه

نه عزیزم

شبیه راز بود..

...

کی گفتم این رازه

امیدوارم ممبرام به رازت احترام بزارن

صداقت مهم ترین چیزه

خیلی صادقانه بود

...

خودکشی و خودکنی