uz
Feedback
𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

Kanalga Telegram’da o‘tish

ㅤ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 'BTS' paved the way☆°. Unknown: @cypherkillerbbot

Ko'proq ko'rsatish
1 525
Obunachilar
+524 soatlar
+57 kunlar
+8730 kunlar
Postlar arxiv
👨‍⚕️: ما در مجموع ۱۰ جلسه برگزار کردیم و هر جلسه حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشید. یه خاطره خیلی تأثیرگذار برام موندگار شد... آهنگ "Me to You, You to Me" رو می‌شناسید؟ یه آهنگ معروف که تقریباً همه، چه بزرگسال چه بچه‌ها، می‌شناسنش. شوگا شی این آهنگ رو خوند و یه بچه گفت: «من این آهنگ رو می‌شناسم!» شوگا ازش پرسید: «از کجا می‌شناسیش؟» بچه جواب داد: «وقتی با بابام میرم کمپینگ همیشه گوشش میدم!» بعدش همه‌مون با هم بلند بلند خوندیم... من یادمه همه تراپیست‌هایی که با ما بودن، با خنده و شادی همراه شدن. مگه موسیقی نمی‌تونه مرزهای زبانی رو بشکنه و همه رو به هم نزدیک کنه؟ سازها رو گذاشتیم وسط و از بچه‌ها خواستیم هر کی هر سازی دوست داره انتخاب کنه... یکی زنگوله برداشت، یکی زایلوفون، یکی درامز، یکی درامز الکترونیک... حتی بعضیا سازای خودشون رو آوردن، مثل کلارینت یا ساکسیفون. هر کی ساز خودش رو داشت و با هم نواختیم. تو همون لحظه شوگا شی گفت: «تو اول شروع کن، من خودمو باهات هماهنگ می‌کنم.» و واقعا با ریتم بچه‌ها همراه شد، خودش رو باهاشون هماهنگ کرد. یه جلسه هم بود که باید برای هم نامه می‌نوشتیم... شوگا با دقت با گیتارش همراهی می‌کرد، سرعت نواختنش رو با سرعت حرف زدن بچه‌ها تنظیم می‌کرد... هر وقت لازم بود تندتر یا آروم‌تر می‌زد... به لطفش، بچه‌ها حس کردن که چطور کلمات و موسیقی می‌تونن یکی بشن. جالب اینجاست که ما به والدین گفته بودیم شوگا فقط به عنوان یه داوطلب و دستیار تراپی حضور داره... ولی خود بچه‌ها تا آخر نفهمیدن اون همون شوگا‌ست! اون‌ها فقط فکر می‌کردن یه مربی موسیقی کنارشون نشسته و باهاشون کار می‌کنه... از اونجایی که شوگا همیشه به سلامت روان جوونا اهمیت می‌ده، فکر می‌کنم با صحبت‌های مداومی که با من داشت، بیشتر و بیشتر اهمیت یه سیستم درمانی منسجم و یه پلتفرم درست و حسابی برای بچه‌ها و نوجوونا رو درک کرد... برای همینم بود که ناگهانی تصمیم گرفت همچین فضایی رو بسازه و ۵ میلیارد وون کمک مالی کرد... ❤️

‌ یونگی تو کتاب "beyond the story" میگه: «من دو تا آرزو دارم. یکیش اینه که یه پیرمرد مو سفید باشم که هنوزم میره رو صحنه، گیتا
‌ یونگی تو کتاب "beyond the story" میگه:
«من دو تا آرزو دارم. یکیش اینه که یه پیرمرد مو سفید باشم که هنوزم میره رو صحنه، گیتار میزنه و آواز میخونه. و دومی اینه که مجوز روانشناس-درمانگر بگیرم. پرس و جو کردم، این راه خیلی طول میکشه، واسه همین الان شروع کردنش آسون نیست، ولی یه روزی خیلی دلم میخواد این مجوز رو بگیرم. چون میخوام به اونایی که بعد از من میان و کارای شبیه به این انجام میدن، کمک کنم.»

‌ تو بیمارستان سورنس گفتن که به لطف این برنامه، بچه‌ها تو ابراز احساسات و حرف زدن و همچنین تعامل با بقیه خیلی پیشرفت کردن. موقع کلاسای گروهی، بچه‌ها یاد گرفتن که چطور نوبتشون رو رعایت کنن و با هم کار کنن. مثلاً، پسربچه‌های او (10 ساله) و ای (12 ساله) که قبلاً اصلاً به کلاسای گفتاردرمانی علاقه نشون نمی‌دادن، خودشون ساز انتخاب کردن و با هم ساز زدن و خودشون رو با هم هماهنگ کردن. و کیم (18 ساله) که معمولاً اصلاً احساساتش رو نشون نمی‌داد و حرف نمی‌زد، شروع کرد به ساکسیفون زدن و حتی وقتی با بقیه ساز می‌زد، با قیافه‌اش احساساتش رو نشون می‌داد. تو آینده، مرکز مین یونگی قصد داره برنامه MIND رو گسترش بده و پروژه‌های موسیقی جدیدی بسازه که به بچه‌ها کمک کنه مستقل‌تر بشن. بعد از افتتاح مرکز تو سپتامبر، قراره برنامه‌های ثابت جدیدی هم شروع بشه. شوگا نظرش رو اینجوری گفت: «تو هفت ماه گذشته، با کار کردن با پروفسور جون گون آ و شرکت تو آماده‌سازی برنامه و داوطلبی، واقعاً فهمیدم که موسیقی می‌تونه یه راه مهم برای ابراز احساسات و ارتباط با دنیا باشه. برای من خیلی باعث افتخار و خوشحالیه که بخشی از روند درمان بچه‌های اوتیسم باشم. من می‌خوام همینطور ادامه بدم تا هرچی بیشتر بچه‌ها بتونن عضو کامل جامعه بشن.» پروفسور جون گون آ اضافه کرد: «صداقت و جدیت شوگا خیلی منو تحت تأثیر قرار داد، هدف اصلی مرکز مین یونگی و برنامه MIND فقط این نیست که به بچه‌های اوتیسم کمک کنه خودشون رو از طریق موسیقی ابراز کنن و مستقل و فعال اجتماعی بشن، بلکه اینه که دید جامعه رو نسبت به اوتیسم عوض کنه و کلیشه‌ها رو بشکنه.» یادآوری می‌کنیم، شوگا از سپتامبر 2023 تو سئول به عنوان مددکار اجتماعی خدمت سربازی جایگزین رو می‌گذروند و 21 ژوئن امسال خدمتش تموم شد. منبع: یون‌هاپ نیوز

‌ شوگا از بی‌تی‌اس 5 میلیارد وون برای ساخت «مرکز مین یونگی» برای درمان اوتیسم در بیمارستان سِوِرَنس اهدا کرد. شوگا (اسم اصلیش مین یونگی)، عضو گروه بی‌تی‌اس، 5 میلیارد وون به بیمارستان سِوِرَنس کمک کرده تا «مرکز مین یونگی» رو بسازن. این مرکز قراره به بچه‌ها و نوجوونایی که اختلال طیف اوتیسم دارن، کمک کنه – هم درمانشون کنه و هم حمایتشون کنه تا بتونن مستقل زندگی کنن. بیست و سوم ژوئن، تو بیمارستان سِوِرَنس، مراسم شروع ساخت مرکز مین یونگی برگزار شد. قرار شده این مرکز تو سپتامبر باز بشه. اونجا کلاس‌های گفتاردرمانی، روان‌درمانی و رفتاردرمانی، و برنامه‌های دیگه برای سلامت روان بچه‌ها و نوجوونا برگزار میشه. تازه، این مرکز درمان و تحقیقات علمی رو هم با هم ترکیب می‌کنه تا بهترین و جدیدترین روش‌های کمک رو ارائه بده. تو بیمارستان سِوِرَنس گفتن که شوگا همیشه، حتی وقتی تو بی‌تی‌اس بود، فعالانه کارای خیریه می‌کرد. مخصوصاً به مسائل سلامت روان، مشکلات روانی و رفتاری، و افسردگی نوجوونی خیلی اهمیت می‌داد. این هنرمند همیشه دنبال راهی بود که با موسیقی و استعدادش به مردم کمک کنه. نوامبر پارسال، شوگا با پروفسور جون گون آ، یکی از متخصصای برجسته روانپزشکی کودک، آشنا شد. بعد از چند بار ملاقات، شوگا فهمید که برای بچه‌های اوتیسمی، فقط درمان کوتاه مدت کافی نیست، بلکه باید حمایت فردی و مادام‌العمر داشته باشن. شوگا قبول کرد که برای تغییرات واقعی، درمان طولانی‌مدت لازمه – گاهی بیشتر از 10 سال. واسه همین تصمیم گرفت پولشو برای ساخت یه همچین مرکزی اهدا کنه. این بزرگترین مبلغیه که تا حالا ستاره‌های شو بیزینس تو تاریخ مرکز پزشکی یونسه اهدا کردن. شوگا و پروفسور جون فقط درباره ساخت مرکز حرف نزدن، بلکه درباره ساخت برنامه‌های خاص برای بچه‌های اوتیسمی هم صحبت کردن که توش از موسیقی برای تقویت مهارت‌های اجتماعی استفاده میشه. اینجوری پروژه گروهی جدید MIND (مخفف انگلیسی: Music, Interaction, Network, Diversity) به وجود اومد – برنامه‌ای که توش موسیقی به بچه‌ها کمک می‌کنه ارتباط برقرار کنن، تعامل رو یاد بگیرن و با بقیه رابطه بسازن. تو این برنامه، بچه‌ها یاد می‌گیرن ساز بزنن، آواز بخونن، شعر بنویسن و احساساتشون رو با موسیقی و کلمات بیان کنن. از مارس تا ژوئن امسال، شوگا شخصاً با بچه‌های اوتیسمی ملاقات کرد تا تو طراحی برنامه کمک کنه. خودش گیتار و سازهای دیگه می‌زد، به بچه‌ها نشون می‌داد چطور ریتم رو نگه دارن، آکورد بگیرن و احساساتشون رو از طریق موسیقی بیان کنن. همچنین بهشون یاد می‌داد چطور ساز بزنن.

‌ شوگا 5 میلیارد وون به بیمارستان سورنس اهدا کرد – مرکز مین یونگی برای درمان اوتیسم تاسیس شد طبق گزارش یونهاپ نیوز، مین یونگی
‌ شوگا 5 میلیارد وون به بیمارستان سورنس اهدا کرد – مرکز مین یونگی برای درمان اوتیسم تاسیس شد طبق گزارش یونهاپ نیوز، مین یونگی 5 میلیارد وون (حدود 3.6 میلیون دلار آمریکا) به بیمارستان دانشگاهی سورنس در سئول اهدا کرده. این پول قراره برای ساخت یه «مرکز مین یونگی» تخصصی برای درمان و حمایت از افراد مبتلا به اوتیسم استفاده بشه.

— سلام، به همه سلام! من شوگا هستم. حدود دو سال گذشت. حالتون چطور بود؟ امروز رسماً خدمتم تموم شد و می‌خوام بعد از مدت‌ها دوباره بهتون سلام کنم. منم خیلی منتظر این روز بودم و راستش انقدر مدت زیادی بود که باهاتون در ارتباط نبودم که خیلی فکر کردم چطور بهتره باهاتون حرف بزنم. اول از همه، می‌خوام یه تشکر بزرگ از همه طرفدارایی که این مدت منتظرم بودن بکنم. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. تو این دو سال خیلی به خودم فکر کردم. مخصوصاً می‌خواستم حتی برای مدت کوتاهی هم که شده از کارهایی که این همه مدت انجام می‌دادم فاصله بگیرم و از بیرون به همه چی نگاه کنم. انقدر مدت زیادی بود که فقط رو به جلو می‌دویدم که فرصت نمی‌کردم برگردم و به خودم فکر کنم. این زمان بهم اجازه داد دوباره به درون خودم نگاه کنم. آرمی، ممنون از صبر و حمایتتون. خیلی ممنونم. همچنین متاسفم که به خاطر اتفاقات سال گذشته ممکنه ناراحت یا دلخور شده باشید. بیشتر از همه برام سخت بود که بفهمم ممکنه به دل‌هاتون آسیب زده باشم. همچنین احساس گناه می‌کردم نسبت به اعضا، که شاید به خاطر من اون‌ها هم اذیت شده باشن. در آینده بیشتر تلاش می‌کنم تا لایق عشقتون باشم. دوستتون دارم. حتماً هر از گاهی از خودم خبر میدم.

آپدیت ویورس یونگی روز ۲۱ ژوئن ۲۰۲۵
+1
آپدیت ویورس یونگی روز ۲۱ ژوئن ۲۰۲۵

چند روز پیش یونگی ما سربازیش تموم شد ولی خب ما ایرانی هستیم و با چند روز تاخیر اخبار رو می‌خونیم.

بالاخره تونستم وصل بشم 😭😭😭

‌ هوسوک درباره بازگشت کامل بی‌تی‌اس صحبت می‌کنه 😭💜 🐿️: ما داریم یواش یواش برای فعالیت گروهی آماده می‌شیم، فکر کنم خیلی از
+1
‌ هوسوک درباره بازگشت کامل بی‌تی‌اس صحبت می‌کنه 😭💜 🐿️: ما داریم یواش یواش برای فعالیت گروهی آماده می‌شیم، فکر کنم خیلی از طرفدارا بودن که خیلی وقت منتظر موندن. ما به زودی با یه موسیقی خوب برمی‌گردیم.

منظور از کامبک احتمالا آلبومه و قبلش احتممال یه سینگل ترک هم می‌ره.

به گزارش رسانه‌ها، مارچ سال آینده بی‌تی‌‌اس با ترکیب کامل برمی‌گرده به آغوش آرمی و یه کامبک خفن بهمون میده 🥹🫶
به گزارش رسانه‌ها، مارچ سال آینده بی‌تی‌‌اس با ترکیب کامل برمی‌گرده به آغوش آرمی و یه کامبک خفن بهمون میده 🥹🫶

منطقه ۱۸ اینا میشه: شهرک ولی‌عصر شمالی و جنوبی، یافت‌آباد: (شمالی و جنوبی) ، فردوس ، صادقیه ، شهید رجایی ، بهداشت ، تولید دارو ، شهرک صاحب‌الزمان ، خلیج فارس ، شادآباد ، هفده شهریور، مهرآباد جنوبی قلعه‌مرغی شهرک خمینی، شهرک شریعتی، شریعتی جنوبی ، سه‌راه آذری، بلوار معلم، عبدل‌آباد

منطقه ۱۸ اینا میشه: شهرک ولی‌عصر شمالی و جنوبی، یافت‌آباد: (شمالی و جنوبی) ، فردوس ، صادقیه ، شهید رجایی ، بهداشت ، تولید دارو ، شهرک صاحب‌الزمان ، خلیج فارس ، شادآباد ، هفده شهریور

"هشدار فوری" ارتش اسرائیل برای تخلیه یک ناحیه در منطقه ۱۸ تهران محدوده جنوب فرودگاه مهرآباد . 📡 @VahidOnline
"هشدار فوری" ارتش اسرائیل برای تخلیه یک ناحیه در منطقه ۱۸ تهران محدوده جنوب فرودگاه مهرآباد . 📡 @VahidOnline

احسان من نمی‌میرم تا روزی که خبر تیکه تیکه شدنت رو بشنوم.

تو شرایطی که هر لحطه ممکنه یه موشک بره تو کونمون، عرزشی کیر آخوند لیس و احسان کیر فیس دست از سر آرمی و بتس برنمی‌دارن. کاش جا
تو شرایطی که هر لحطه ممکنه یه موشک بره تو کونمون، عرزشی کیر آخوند لیس و احسان کیر فیس دست از سر آرمی و بتس برنمی‌دارن. کاش جای اون بچه، شما زیر آوار له می‌شدین که انقد دلتون سیاهه و نجسه که از مرگ بقیه هم واسه تمسخر اونی که ازشون بدتون میاد استفاده می‌کنید.

محله‌ها و نواحی احتمالی داخل محدوده قرمز: 1. ولنجک (جنوبی) 2. محمودیه 3. زعفرانیه (شمال غربی) 4. الهیه (فرشته) 5. تجریش (غربی) 6. قلهک (شرقی) 7. دروس (بخش‌هایی) 8. اختیاریه (غربی) 9. داوودیه 10. جردن (آفریقا) 11. بلوار میرداماد (بخش‌هایی) 12. ولیعصر شمالی (حدفاصل پارک‌وی تا چهارراه پارک‌وی)

‼️کسایی که تو منطقه ۳ تهران هستید هرچه سریع‌تر اون ناحیه رو تخلیه کنید ‼️