cookie

Sizning foydalanuvchi tajribangizni yaxshilash uchun cookie-lardan foydalanamiz. Barchasini qabul qiling», bosing, cookie-lardan foydalanilishiga rozilik bildirishingiz talab qilinadi.

avatar

قصص تحرر دياثه انحراف محارم شهوه

قصص انحراف تحرر دياثه محارم

Ko'proq ko'rsatish
Reklama postlari
5 611
Obunachilar
+18824 soatlar
+827 kunlar
-16130 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

Obunachilar o'sish tezligi

Ma'lumot yuklanmoqda...

انا وكفيلتى إسمى تامر من مصر عندي 33 سنه ومش متجوز. دي حكايتي مع كفيلتي في السعودية اللي اشتغلت عندها سواق. هي كان عندها 31 سنة مطلقة ومابتخلفش وعايشة لوحدها في فيلا. أنا سافرت السعودية عقد عمل قبل 3 سنين واشتغلت في محل حلويات في الرياض. بداية الحكاية ان انا كنت مرة في المحل وجات الست دي اشترت شوية حلويات. بعد مادفعت الحساب سألتني فجأة لو اعرف واحد ممكن يشتغل عندها سواق في البيت. أنا قلت مافيش في بالي حد معين بس ممكن اسأل واديها خبر. هي قالت انها بتفضل لو يكون مصري وانه حيرتاح عندها لأن مشاويرها قليّلة قلت اشوف لحضرتك حد وابلغك. وادتني رقم الموبايل بتاعها وخدت رقمي. ليلتها لما قفلت المحل ورحت للسكن رن الموبايل وكانت هي الست وعرفت ان اسمها نوف. نوف: مرحبا، أنا نوف اللي كنت عندك اليوم بخصوص السواق. تامر: أهلا بيكِ يا مدام. نوف: خلصت الدوام؟ تامر: آه خلصت ورجعت البيت. نوف: لقيت احد؟ تامر: لسه حادوّر. نوف: طيب ايش رايك تجي انت تشتغل عندي؟ أنا شايفة انك مؤدب وكويس وباعطيك راتب اكثر من راتبك الآن. تامر: أوكي بس لو سبت شغلي هنا حتجيبيلي فيزا جديدة؟ نوف: بانقل كفالتك عندي. المهم ابغى اشوفك عشان نتفاهم على طبيعة الشغل. تامر: أوكي بس نتقابل ازاي؟ ماتفهّميني في التليفون احسن. نوف: ابغى اجرب سواقتك، ابيك تجي عندي في البيت. تامر: حتعجبك سواقتي، أنا باسوق في مصر من زمان. نوف: خلاص تجيني بكرة بعد الظهر على الساعة 2 بتكون الشوارع خفيفة يوم الجمعة ونطلع مشوار بسيارتي. تامر: بس شغلي، احنا بنفتح الساعة 4. نوف: خذ بكرة اجازة قل انك تعبان أو أي شي. تامر: خلاص حاشوف. نوف: زين إذاً موعدنا بكرة. باكلمك اوصف لك مكان البيت. ونمت ليلتها وتفكيري في المرتب حيبقى كام وأملي اني ارتاح في الشغل ده بدل قرف المحل. تاني يوم الساعة 1 تقريباً اتصلت نوف وادتني وصف مكان بيتها ورا شارع العليّا. وخدت تاكسي ونزلت قريب من البيت واتصلت عشان آخد الوصف بالضبط. ووصلت المكان واتصلت عشان اقول لها ان انا عند الباب وقالت لي اخش الباب مفتوح. دخلت وقفلت الباب ورايا وطلعت خدامة فلبينية وقالت لي ادخل جوه وقعدتني في الصالون وسألتني احب اشرب أيه قلت لها شاي وراحت. شوية لقيت الست نازلة من فوق واتفاجئت بلبسها وشكلها، كانت لابسة جلابية خليجية حلوة عليها جداً وحاطة ماكياج خفيف، أول مرة اشوف واحدة سعودية كاشفة قدامي غير السائحات اللي كنت باشوفهم في الشارع في مصر. وانبهرت من شكلها ونسيت الشغل والمرتب وماقدرتش اشيل عيني عن نوف. وجات قعدت معايا في الصالون. نوف: كيفك تامر؟ تامر: كويس يا مدام. نوف: هههههه، ايش مدام هذي؟ ناديني نوف بس. تامر: اللي تشوفيه يا..نوف. نوف: ابي اسأل، انت كم راتبك عند المحل؟ تامر: أنا باستلم 3000 ريال ولي تذكرة مجاناً كل سنتين. نوف: باعطيك 5000 في الشهر وأكلك وشربك علي. وبتسكن هنا معي في البيت، فيه غرفة خارجية أنا مجهزتها بأثاث جديد لسه ما احد استعملها. تامر: دا شيء كويس. متشكر يا نوف. نوف: باقي بس اختبار السياقة. السيارة موجودة في الجراج، بنطلع أنا وايك الحين وبنروح كم مشوار. هذا المفتاح، روح شغل السيارة وبالبس العباية واجي. وطلعت للجراج ولقيت العربية وشغلت الموتور وقعدت اتعرف على الطبلون. وشوية وجات نوف وقعدت ورا وورتني الريموت بتاع باب الجراج وفتحته وطلعت للشارع. وطلبت مني نوف اطلع على طريق الملك فهد واروح ناحية جنوب الرياض. وقعدنا نلف تقريباً ساعة بنعدي على أحياء سكنية وأسواق وهي مراقبة سواقتي. بعدين رجعنا للبيت ودخلنا جوه تاني. نوف: الغدا جاهز، أنا عازمتك تتغدا معاي. تامر: متشكر جداً دا لطف منك. وقعدنا نتغدى والخدامة بتخدم علينا. نوف: أنا مبسوطة من سواقتك يا تامر، هادي ومتمكن. خلاص أنا ابيك عندي، متى تقدر تبدا؟ تامر: اديني فرصة بس اكلم كفيلي. أرجو ان هو يوافق ومايطلبش مبلغ تنازل. نوف: طيب، أنا بانتظر الرد منك ومن كفيلك. لا تتأخر علي. تامر: بالتأكيد. نوف: أنا هنا عايشة لحالي ماعندي إلا الشغالة. أنا مطلقة لأني ما أنجب. وأبوي وأمي متوفين وباقي أهلي في جيزان في الجنوب. أنا موظفة وأداوم من الساعة 8 للساعة 2 ماعدا الجمعة والسبت. أطلع ازور صديقاتي أحياناً واروح للسوق. هذي تقريباً كل مشاويري. لوازم البيت تروح الشغالة معاك تجيبونها من السوبر ماركت. تامر: مفهوم. وقعدنا نتغدى بعدين استأذنت امشي. كانت الساعة تقريباً 5 وانا كنت كلمت المحل قلت ان انا حاتأخر شوية. ورحت هناك وكلمت الكفيل، هو كان بيعدي يوم الجمعة يقعد شوية في المحل. واتفاجيء بطلبي نقل الكفالة وقال ان هو عاوز مبلغ يغطي التأشيرة الجديدة للي حيجيبه بدالي وطلب 3000 غير نقل الكفالة. وكلمت نوف وشرحت لها الوضع ووافقت واتفقنا نكون كلنا عند الجوازات عشان اجراءات النقل وخلال أقل من اسبوع نقلت عفشي عند نوف وابتديت عندها يوم الأربع اللي بعديه.
Hammasini ko'rsatish...
👍 1
لقيت أوضة السواق حاجة حلوة متأثثة بمزاج ومتجهزة بحاجات احسن بكتير من اللي تتحط عادة في غرف الخدم. ويوميها طلعنا للسوق واشترت لي نوف ملابس حلوة جداً ما اقدرش اشتري زيها، واشترت لي كمان بارفانات وعدة عناية شخصية ومكينة حلاقة كويسة، يعني صرفت عليا مايقلش عن 4000 ريال. وأكدت عليا إني استعمل الحاجات دي كلها وابقى دايماً لبسي كويس وريحتي كويسة. أنا طبعاً مستعد بما اني بقى عندي كل الحاجات دي. ورحنا لمستوصف وفتحت ليا ملف وقالت ان كل احتياجات العناية الصحية بتاعتي حتكون على حسابها. باختصار أنا كنت سعيد جداً. ومر كام اسبوع وانا مبسوط في شغلي عند نوف، هي كانت مشاويرها محددة وواضحة، من البيت للشغل ومن الشغل للبيت وبعد المغرب تخرج للسوق أو بتزور حد من صاحباتها. وفي الويك اند بتخرج تسهر عند صاحباتها أو بييجو هم يسهرو عندها. أما أنا فكنت بانام في أوضة السواق اللي برا بس هي سامحة ليا اخش جوا البيت الصبح افطر في المطبخ وبتكون الشغالة الفلبينية محضرة الفطار. مرّ شهر ونص وانا ساكن وباشتغل عند نوف، وخدنا على بعض وعرفنا بعض اكتر وقلّت الكلفة بيننا وقالت لي ابقى آجي جوه أتغدى واتعشى في السفرة وطول الوقت بندردش ونعرف بعض اكتر. وكمان لما بيكونش عندها ضيوف بقت بتعزمني اقعد معاها في الصالون في المسا عند التلفزيون وكانت دايماً محترمة ومؤدبة. أنا كنت مبسوط جداً ومرتاح عند نوف بس الحاجة اللي تاعباني انها ست جميلة وأنيقة وجذابة جداً وقاعد معاها في بيت واحد وبقيت بافكر فيها كتير واتمنى أوصل ليها بس مش عارف ازاي. فيه حاجة لسه ماجبتش سيرة ليها وهي ان نوف عاملة سطح البيت زي الجنينة وحاطة فيه قعدة حلوة وعشب صناعي ونافورة. والفلل في السعودية بتبقى السطوح هي اللي فيها أوضة الشغالة وأوضة الغسيل والكوي. بس نوف كانت عاملة برضه حاجة حلوة، كانت حاطة أوضة في السطوح عاملاها جيم وبتتمرن فيها عادة العصر بعد ما تتغدى وتستريح وقبل ما ييجي المغرب وتخرج. بعد ماعدى عليا عندها حوالي شهرين قالت لي اني لازم ابقى أخش الأوضة دي العب رياضة عشان صحتي لأنها شايفة ان انا تخنت شوية. وكانت قاصدة ان انا اعمل كده الصبح بعد ما اوصلها الشغل وفعلاً ابتديت كده بابقى العب في الجيم والشغالة بتغسل وتكوي. بس انا برضه مش حاضيع فرصة ممكن تكون مدخل ليا على نوف فاستأذنت ان انا اجي العب وقت العصر لما تكون هي بتتمرن ووافقت وانا بس عاوز اشوفها وهي بملابس رياضة وتلعب. وأحيه على ملابس الرياضة اللي كانت بتلبسها نوف. البنطلون كان لازق في طيزها زي مايكون مرسوم عليه وكانت بتلبس تي شيرت طويل فضفاض وتحتيه بودي الرياضة اللي عامل زي سوتيان. وانا كنت بالبس ملابس رياضة شادة شوية على جسمي وباتمرن جامد قدامها. إحنا كده داخلين في تلات شهور وبعد كده بقت نوف بتاخد راحتها في اللبس قدامي اكتر وبتقعد في البيت بالبيجامة، لكن بيجامة على جسم نوف حاجة تانية يعني كان فيها إثارة وانا بقى باتعذب من شكل جسمها وابقى محرج من زبري اللي بيوقف مايرضاش ينام وهي قدامي. وبقيت باسأل نفسي ياترى هي بتحاول تغريني؟ ياترى هي عاوزاني ابقى عشيق ليها والا أيه؟ طبعاً أنا من أول ما جيت عندها وانا باهتم بشكلي وباصرف على اللبس والعناية الشخصية عشان اجاريها في الأناقة وابقى قدامها دايماً شكلي حلو ومترتب حتى وانا قاعد بلبس البيت. أنا كنت لاحظت أيام الجمعة الصبح ان فيه واد فلبيني بيجي وبتطلع الشغالة معاه ومابترجعش الا بعد العشا. أنا سألت نوف دا يبقى مين قالت لي ان هو قريب الشغالة وان هي مش متأكدة من الكلام ده بس دا يوم أجازتها هي حرة تطلع مع اللي عايزة. وبنقعد أنا ونوف لوحدينا في البيت يوم الجمعة. أنا حسيت ان فرصتي ممكن تكون هنا إن انا أوصل إني أنام مع نوف. مرة يوم الجمعة بعد الظهر جيت باتمرن وهي بتلعب جامد وعرقانة خالص، قمت سخنت شوية وابتدت اتمرن، فجأة لقيتها شايلة التي شيرت عشان حرانة وكملت تمرين. كانت أول مرة أشوف وسطها وبطنها عريانين قدامي وكمان كان صدرها بارز فوقيهم جوه السوتيان. أنا اتلخبطت شوية بس قلت في نفسي إجمد وكملت تمرين زي ما اكون ماشفتش حاجة. بعد شوية هي خلصت وراحت تاخد دوش. على فكرة أنا كنت استغليت قعدة الجيم عشان أصور نفسي وانا باتمرن وكمان باخطف كام صورة لنوف وهي مش واخدة بالها. وكنت باقعد في أوضتي اتفرج على الصور وافرك في زبري واتخيل نفسي مع نوف في السرير. هي بقى ليها تلات سنين مطلقة يعني اكيد محتاجة إشباع جنسي وانا ما اقدرش استمر في الحال ده على طول. بس بما انها قلعت التي قدامي معنا حاجة من اتنين، يا هي عاوزاني أو هي مش حاطة ليا وزن كراجل خالص. بس أنا عاوزه بقى يبقى الاحتمال الأول. أما نوف فهي بقت ما بتلبسش التي شيرت خالص وهي بتتمرن وبقينا نيجي اتنينا في نفس الوقت لأوضة الجيم نلعب ونتمرن سوا ونشجع بعض.
Hammasini ko'rsatish...
1
نوف: آه..آه..آه..أوه..آي..آاااه..حلو..حلو نيكك..حلو زبك..يوجع بس حلو..آاه. أنا: دانتِ اللي كسك ما دقتش زيه..أوه..لذيذ خالص. نوف: ماقد نكت سعودية؟ أنا: سعودية مين؟ انتِ أول خليجية. وقعدت تحسس على صدري وبتمسك في وسطي وانا شغال فيها زي المكنة وبابص على تحت اشوف شكل زبري وهو بيختفي جوا كسها وبيطلع تاني. وبابص في نوف لقيتها في عالم تاني من المتعة، رحت نازل عليها بابوس فيها راحت مطلعة لسانها وقعدنا في حالة بوس شهواني عجيب. وقعدنا كده شوية في حالة نيك هادي مافيهوش غير صوت آهات خفيفة وأنفاس سخنة. ومرت دقايق بعدين عرفت ان نوف شهوتها جاية تاني. نوف: آه..آاه..آااااااه..خلاص..آاااااه..أنا..نزلت..آاه! وقربت منها راحت حاضناني وجسمها بيترعش وانا ماوقفتش ضرب بزبري في كسها وحسيت بالكس متبلل خالص. نوف بقى كانت دايخة وابتدت تهمس في ودني. نوف: حبيبي..نزّل..نزّل..ادفق منيك في كسي..أبغى احس به يملاه..آاه. أنا كنت جاهز رحت مديها لبني في كسها. دانا طلّعت كمية من زمان ماطلعتش لحد مابقى المني بيسيل من كس نوف وهي دايخة مابتتحركش. وابتديت اهدي الحركة بعدين طلعت زبري من كسها وهو بينقط لبن. رحت قاعد ع الأرض وبابص فيها وهي بتلقط نَفَسها. وقعدت امشّي ايديا على جسمها وهي بتبص فيّا شكلها مبسوطة مني خالص. ومرت دقايق من غير كلام. نوف: اممم..ايش هذا يا تامر؟ أنا ماقد ذقت نيك زي كذا. أنا: ههههه..انتِ شكلك أول مرة تجربي النيك المصري. نوف: أنا من تطلقت ماذقت نيك، غريبة اني صبرت كل هالمدة. بس صبرت ونلت. أنا: معقولة؟ يعني قاعدة تلات سنين من غير جنس؟ واحدة جميلة وسخنة زيك؟ نوف: ما اتجرأ اسويها هنا واذا سافرت اخاف يشوفني احد يعرفني، السعوديين تشوفهم في كل مكان. وجودك عندي في البيت هو آمن طريقة. على فكرة أنا حاطة عيني عليك من أول ماشفتك انك ممكن تكون الشاب اللي اسوي معاه علاقة حميمة. أنا: معقولة؟ طب استنيتي المدة دي كلها ليه؟ نوف: كان لازم اعرف معدنك وأثق فيك اول واتأكد ان مافيك امراض، عشان ناخذ راحتنا. اليوم بس حسيت ان الوقت مناسب نبدا علاقتنا. أنا: حلو، أنا بقى ليّا مدة بابص فيكي وفي جمالك واتمنى يبقى بينّا علاقة زي كده. بس تفتكري الشغالة فعلاً مش حتفتح بقها قدام الناس؟ نوف: أنا ما اعطيتها الثقة بسهولة، أنا متفاهمة معها من زمان ان حياتي الخاصة ماتطلع برا البيت. وسمحت لها تسوي علاقات وتروح مع فلبينيين زيها وتنبسط. هي مرتاحة عندي وعارفة انها ماراح تلقى بيت يعاملها مثلي. أنا: يعني ناخد راحتنا قدامها؟ نوف: كأننا زوجين. على فكرة، جا الوقت انك تجي معاي لغرفة نومي. أنا: حلو، نكمل بقى هناك؟ نوف: ياللا. وقمنا سوا ومشينا عريانين لأوضة النوم وسبنا ملابسنا في الجيم. وراحت نوف واخداني للحمام وأخدنا دوش مع بعض بعدين خدتني لسريرها وابتدينا فصل نيك جديد أطول م الأولاني وقعدنا أنا ونوف نيك لحد العشا وانا بادّي فيها وهي بتاخد مابتشبعش. وقعدنا كام اسبوع كأننا جوزين في شهر عسل، كان كل وقت فراغنا جنس في جنس. واكتشفت انها عندها أزبار صناعية وأدوات جنسية وأفلام سكس يعني لبوة بتموت في النيك. استمرت علاقتنا سنتين وسافرنا مع بعض دبي والبحرين ورحنا كمان شرم والغردقة كوبل مع بعض وكانت بتلبس بكيني ع البلاج. أنا بقى ابتديت ألاحظ الخليجيات اللي بيتحررو لما بيسافرو وهي شجعتني أعاكسهم وفعلاً علقت كام واحدة ونمت معاهم واكتشفت ان الخليجيات لبوات بيموتو في النيك وبيحبو النيك المصري الجامد
Hammasini ko'rsatish...
👍 10👏 1😁 1
العلاقة دي كانت هي المفتاح اللي كنت محتاج له عشان اوصل لنوف، كنا بنشجع بعض في التمرين وبقى فيه حركات حلوة بيننا هي اللي ابتدت بيها، مثلاً لما مرة كنت باعمل بوش أب راحت جاية فوقي وقاعدة على ظهري. أنا ضحكت وكملت التمرين وشديت حيلي وانا مبسوط. ومرة قالت اقلع التي شيرت عاوزة تشوف أثر التمرين على بطني، وعجبها وراحت حاطة إيدها على بطني. نوف: حلو، جسمك شد مع التمرين وبطنك صار أصغر، خليك ماشي كذا. تامر: أكيد، استني شوية وحاعجبك. نوف: انت عاجبني من الأول. عارف يا تامر؟ أنا مبسوطة اني جبتك عندي. وجودك عندي في البيت مسليني ومالي علي فراغ الوحدة. تامر: معقولة؟ طب انا برضه سعيد ومرتاح عندك وانت مخففة عليا ألم الغربة. نوف: أنا ارتحت لك وخليتك تدخل البيت عندي برغبتي، وماكنت غلطانة اللي سويت كذا لأنك شخص كويس. تعال ساعدني في الرفع. أنا عجبني كلامها جداً بس اللي حصل بعد كده كان أحلى كمان، راحت شايلة عمود الأثقال وقايلة لي أمسكها من ورا وارفع معاها. وانا وقفت وراها وبارفع معاها وباسيبها وهي بتنزل وجسمي بيقرب من جسمها لحد مابقينا لازقين في بعض وبطني على ظهرها وزبري بيحك في طيزها. لما خلصت ونزلنا العمود على الحديد لفت نوف قدامي وبصت فيا وانا بصيت فيها، مرت ثواني بسيطة. نوف: تامر.... من الطريقة اللي قالت فيها إسمي ونظراتها ليا أنا ماكنتش محتاج أي إشارة أو كلام، رحت ماسك دماغها ولازق شفايفي على شفايفها. هي اتنهدت وحطت دراعينها ورا رقبتي وانا مسكت وسطها العريان ورحنا اتنينا في حضن وبوس شوية بعدين ابتدا الكلام. تامر: الوضع ده غريب شوية، أنا باشتغل عندك وفي نفس الوقت بقيت زي صاحبك. ياترى نقدر نستمر كده من غير ما حد ياخد باله ونجيب لنفسينا كلام؟ نوف: مين بياخذ باله؟ قدام الناس كل شي عادي، بس داخل البيت نكون كذا. تامر: طب والشغالة، لما بتقعد مع الشغالات التانيين مش حتفتح بقها؟ نوف: ههههه، لا أنا عاملة حسابي. هي عارفة سكوتها في مصلحتها. هي نفسها عندها علاقات يعني لو اتكلمت عني بتفتح على نفسها باب. تامر: طب أنا وانتِ حنعمل ايه من دلوقتِ؟ نوف: خلي الكلام بعدين، الحين خلينا نستمتع. واشتغل البوس تاني ونوف باين عليها ممحونة خالص ومسكت إيدي وحطتها على بزازها ودخلت إيدها تحت البنطلون ومسكت في زبري بتفرك فيه وانا شغال بإيديا على جسمها بافرك وباضغط وبالمّ في بزازها وهي دايبة خالص. وعِلي نَفَسها وآهاتها كان واضح انها هايجة. أنا ماكنتش مصدق ان وحدة محرومة ومولعة وعندها في بيتها واحد زيي قدرت تصبر ماتتناكش المدة دي كلها. وخدنا بوس جامد وانا رغم اني مولع عليها إلا ان شهوتها كانت مش معقولة كانت حتاكلني أكل. وقلعنا وبقينا اتنينا عريانين تقريباً وقامت نوف ماسكة لباسي ومنزلاه وراحت ماسكة زبري ومبققة عينيها. نوف: تامر! ايش هذا؟ زبك مرة كبير وقاسي. أنا: عجبك؟ انت وجمالك السبب ان هو جامد كده. راحت نازلة على ركبها قدامي بتلم إيديها على زبري وتبص عليه عاوزة تاكله أكل بعدين لمت شفايفها عليه وابتدت تمص. هي ماكانتش خبيرة بس شهوتها المولعة خلتها عاوزة تعمل أي حاجة. أنا سبتها شوية تمص وانا العب في شعرها وفي بزازها بعدين رحت شايلها ونيمتها على البنش بتاع التمرين ومسكت الكلوت بتاعها ورحت ساحبه وراميه. هي فتحت رجليها وانا نزلت بينهم بوشي ولقيت كسها ماعليهوش شعر خالص وشكله مش متناك كتير. رحت مدي الكس بوسة جامدة وابتديت العب بلساني فيه. هي باين اتفاجئت شكلها عمر كسها ما اتلحسش قبل كده. نوف: أووووه..آه..آه..ايش هذا..مرة حلو..آه. نوف كانت حتتجنن من اللحس وانا استمريت لحد مافجأة حصل حاجة ماكنتش متوقعها، نوف شهوتها اتفجرت وبقت تترعش وجسمها بيتلوى. نوف: آه..آاااااه..أنا نزلت..آااه من زمان..من زمان مانزلت..أوووه..أممم. أنا تسمرت ثواني لأني لسه عاوز اداعبها والاعبها قبل ما انيكها بس هي ماسابتليش فرصة. نوف: تامر..أبغى زبك في كسي. نيكني يا تامر. دخل زبك في كسي ونيكني الحين! ومسكت زبري وحطيت راسه على كسها بافرك فيه بشويش بعدين رحت زاقه جوا، كان كس نوف ضيق وسخن ومزحلق خالص زبري راح داخل للآخر فيه. نوف: آه..تامر..زبك..مرة كبير..أوه. أنا كنت زي اللي ضارباه كهربا من احساس زبري جوا كس نوف وما اتحركتش. أيه ده؟ معقولة الكس ده يقعد من غير نيك المدة دي كلها؟ عمري ماحسيت بالإحساس ده قبل دلوقت وخفت ان انا ابتدي احرك زبري جوا كس نوف يقوم لبني منفجر مرة واحدة. نوف: تامر..ايش فيك؟ أنا: ولا حاجة، خليني بس امسك نَفَسي شوية..أوه. ولميت نَفَسي وابتديت انيك نوف بشويش في الأول بعدين اديتها بقى النيك الجامد. كانت رافعة رجل على كتفي والتانية ع الارض رحت رافعها وماسكها بدراعي وبقيت اضرب كسها بزبري وباحس بيه يخش عالآخر. أنا أول مرة أنيك خليجية وكان شعور لذيذ جداً.
Hammasini ko'rsatish...
1
@Malek1234556 ديوث امه
Hammasini ko'rsatish...
صلاح : ايه هتقومي تقفي في وسط المطعم وتقلعي الجيبة هههههههه انا: لو تحب ممكن اقلعلك ملط هنا صلاح : اووووف يا فيري على كلامك؛ قومي بقا عشان نلحق وقتنا انا: يلا يا حبيبي مع اني عارفة انت عايزنا نلف ليه؛ طبعا عشان مش لابسة حاجة تحت الجيبة وكتير هيلاحظوا وهيهيجوا عليا صلاح : حبيبتي يا فيري يا قلبي صلاح نادى على الويتر ودفع الحساب ومشينا روحنا على محلات الفستاين عجبني فستان في محل بس عريان خالص ولسه بفكر لقيت صلاح بيبص على الفستان صلاح : اووووف يا فيري لو ينفع تلبسي فستان زي ده ياااه بس يخساره انا: مممم طيب ايه رايك اني هلبسه فعلا صلاح : نعم انتي بتهزري ولا ايه؟ كان فيه بنت واقفة بتشتغل في المحل وفي راجل قاعد على الكاونتر تقريبا صاحب المحل؛ فانا سيبت البنت اللي واقفة قريبة مننا و بصيت على صاحب المحل اللي تقريبا عينه كانت راشقة على طيزي وانا واقفة عشان الجيبة اللي مش لابسة تحتها حاجة ومنظر طيزي فعلا ملفت للنظر المهم قلتله : بعد اذن حضرتك ممكن اقيس الفستان ده؟ الراجل مصدق وراح قايم وجة ناحيتي وراح شايل الفستان بنفسه هو: الفستان ده لسه نازل جديد واختيار حضرتك في محله يافندم هيكون مناسب جدا لجسم حضرتك صلاح : بلاش حضرتك وحضرتي دي عشان بتخنق منها انا صلاح ودي خطيبتي فريال هو : وانا خالد انا: طيب اقيس فين يا استاذ خالد؟ خالد: اتفضلي معايا غرفة القياس في اخر الطرقة دي ولقيته طبعا ماشي قدامنا ووصلني غرفة القياس وانا دخلت وقفلت الباب وبدأت اقلع الجيبة والبلوزة ومكنش في تحتهم طبعا غير السونتيان بما اني كنت قالعة الاندر والشورت زي ما قلتلكم وطبعا الفستان كان فيه برا فقلعت البرا بتاعتي كمان وبقيت واقفة ملط ولبست الفستان على الملط كده وانا في قمة هيجاني وبعدين فتحت الباب لقيت قدامي البنت اللي شغالة في المحل قلتلها تنادي على خطيبي وراحت تنادي عليه لقيت صلاح طبعا بيبص وهو مثار لانه عارف اني ملط تحت الفستان ده غير ان الفستان عريان خالص طبعا انا : ايه رايك يا حبيبي؟ صلاح : مش بفهم في الحاجات دي اوي يا حبيبتي انا: طيب نادي على استاذ خالد يقول رايه اكيد هو بيفهم اكتر وهيعرف اذا مناسب لجسمي ولا لا وفعلا البنت نادت لأستاذ خالد خالد: تحفة عليكي يا انسة فريال بس هو ليه نازل من ورا كده حاسه مش مظبوط اوي ولا ممكن يكون عشان واسع شويه؟ انا: اه ممكن طيب بس الاستايل كويس عليا ولا ايه؟ خالد : هو حلو بس هجيبلك مقاس اقل وكمان هجيبلك موديل تاني هيعجبك جدا وتختاري بينهم وقبل ما يمشي استاذ خالد انا: طيب فكلي السوستة من ورا يا صلاح راح عمل نفسه بيحاول يفكها ومش عارف راح قال لاستاذ خالد يفكها هو لانها معلقة تقريبا و راح سايبنا وبعد عننا شوية عمل نفسه معاه مكالمة على الموبايل خالد قرب مني ووقف ورايا وانا عملت نفسي بدون قصد رجعت شوية ولزقت بطيزي فيه وراح شادد السوستة فتحها خالص وانا عملت نفسي بدون قصد بردو الحمالات وقعت والفستان عري نص جسمي من فوق وبزازي بقت عريانه وهو شايفهم في المراية اللي قدامي لان وشي للمراية وضهري ليه خالد وقف اتمسمر مكانه وعينه على بزازي البيضا وحلماتي الواقفين وانا حطيت ايدي اداريهم انا: معلش بقا اسفة انا عارفة ان الفستان فيه برا وكنت عايزة اشوفه على جسمي كويس عشان يكون مظبوط لقيت خالد زوبره راشق في طيزي وبص على صلاح اللي كان عامل نفسه مشغول في المكالمة وبيبص علينا من تحت لتحت خالد : ويا ترى لابسة كلوت ولا مش لابسة عشان تشوفي الفستان مظبوط ولا لا؟ وراح ساحب الفستان موقعه خالص على الارض حوالين رجلي بقت واقفة ملط وضهري لية وراح حاطط ايديه الاثنين على بزازي وحاضني جامد وهمس في وداني خالد: يا بخته بيكي دا انتي ملبن انا: مانت ماسك الملبن اهو يا بختك انت كمان خالد : دا انا اموت والمس طيزك بزوبري دلوقتي انا: طب ما تطلعه كده ومتخافش صلاح مشغول خالد اطمن من كلامي وحس ان الموضوع عادي وان صلاح معرص لاني مش معقول هعمل كده بالجرأة دي وخطيبي واقف ولقيتة فعلا راح فاتح سوستة البنطلون بتاعه وراح راشق زوبره في طيزي وفضل يفعص في بزازي ويبوسني من رقبتي وانا دايبة في ايديه وواقفة ملط والفستان متكوم حوالين رجليا لحد لما جابهم وحسيت بيهم سخنين بين رجليا ووقع على الفستان وغرقني وراح عدل هدومه وسابني وطلع قعد عند الكانتر وانا قفلت الباب طبعا ولبست هدومي وطلعت وصلاح شكره وقاله اننا هنتفرج وممكن نرجع تاني لو معجبناش حاجه صلاح: انا مش قادر استحمل يا فيري دا نزلت لبن في هدومي انا: مش هيكون اكتر من لبن خالد يا حبيبي دا غرقني خالص صلاح: اووووف عنده حق يا حبيبتي معلش مانتي اللي كنتي واقفة في حضنه ملط عايزاه يمسك نفسه ازاي يعني يا شرموطه
Hammasini ko'rsatish...
👍 3👏 1
انا: كله عشان خاطرك يا عرصي يا حبيبي وانا عمري ما تشرمط غير عشان خاطر حبيبي صلاح وبس صلاح : طيب تعالي نشرب عصير عند المحل ده وبعدين نكمل انا: انت لسه فيك نفس تكمل انا خلاص فرهدت مش قادرة بقا كل ده يحصل فيا في يوم واحد دا انا بقبت شرموطة رسمي على ايدك امال لما نتجوز هتعمل فيا ايه شربنا العصير واتمشينا شوية وعدينا من قدام محل لانجيري لقيت صلاح واقف متنح؛ وانا طبعا فهمت دماغه انا: حبيبي انا اشتريت حاجات من دي كتير على فكرة وهظبطك متقلقش صلاح : بس انا عايز اشتريلك واحد على زوقي تلبسيه ليلة الدخلة انا : اوووف بقا لسه هدخل واقعد اقلع واقيس وبعدين الحاجات دي مش بتبان غير لما تتلبس على ملط صلاح : مانتي ملط اهو يا حبيبتي هههههههه المهم نقينا اتنين لانجيري واحد منهم ابيض حمالات وضهره كله عريان وقصير لحد نص طيزي والتاني احمر طويل لحد تحت بس مفتوح من قدام كله وشفاف اصلا وبعدين الراجل قالنا ان مفيش قياس لانجيري في المحل انا: بس معلش احنا ساكنين بعيد وانا مش هعرف ارجع حاجة لو طلع المقاس مش مظبوط وبعدين مفيش وقت عشان فرحنا صلاح : معلش بقا هنستأذنك تقيس في اي مكان جوه الراجل : طيب في مخزن صغير جوة ممكن حضرتك تقيسي فيه والاستاذ خطيبك يدخل معاكي يساعدك انا : لا لا خطيبي ايه اتكسف طبعا مينفعش…… ممكن الولد الصغير ده يقف يمسكلي الهدوم بس الراجل : اوك طبعا يا فندم روح يا تامر مع الاستاذه دخلت المخزن وخليت الباب موارب وقلعت هدومي ملط ولبست اول لانجيري وبعدين وانا واقفة ورا الباب انا: اوف بقا بس انا كده مش هينفع احكم اذا مظبوط ولا لا ومش هقدر اوريه لخطيبي وبعدين روحت بصيت من ورا الباب بوشي بس وقلتله بعد ما سمعني وانا بقول كده من ورا الباب طبعا انا: ممكن يا تمور تدخل بس تشوفني وتقولي اذا مظبوط ولا لا؟ الواد تنح للحظة وبعدين بص وراه على صلاح اللي بصله وابتسم بدون خوف ولا حاجة لانه عيل في نظره المهم الواد قالي حاضر يا فندم ودخل وانا كنت لابسة القميص القصير وواقفة اكني ملط قدامه وقعدت الف بجسمي قدامه واسأله اذا حلو ومظبوط عليا ولا لا وهو مبرق عينه وفي عالم تاني خالص انا: ايه رايك يا تمور حلو عليا يعني هيعجب جوزي ويهيجه؟ تامر : حلو اوي يا استاذه انا: انت عارف بقا انا عروسة ولازم اللي البسه يكون عاجب جوزي ومهيجه الواد كان عرقان بطريقة فظيعة وعينه بتاكل جسمي وزبره كان وقف ورا البنطلون روحت نازلة على ركبتي وهو مذهول وقلت انا : ايه ده هو مش واقف ليه يبقا انا شكلي مش حلو في القميص ومش هيعجب حبيبي تامر راح فاكك البنطلون ومنزله عند ركبه ومنزل البوكسر الوسخ اللي كان لابسه ولقيت الواد عنده زب جامد مش زي اللي ظاهر من ورا البنطلون خالص اتا: ااححححح ايه ده معقول انا حلوة اوي كده؟ تامر : حلوة ايه بس دا انتي قمر يا استاذه انا: طيب معلش يا حبيبي اني هيجتك اوي كده بس كنت عايزة اتطمن ان شكله حلو عليا؛ بس متقلقش يا تامر انا هريحك زي ما تعبتك ورحت فاتحة الباب شوية كمان عشان صلاح يكون شايفنا وتامر ظهره تجاه الباب ومسكت زبه وقعدت امص فيه لحد لما اتفاجأت ان الواد غرقني لبن وغرق صدري ووشي وبعدين رفع هدومه وخرج وانا لبست وخرجنا انا وصلاح اول لما دخلت البيت دخلت اخدت شاور وارتحت شوية وبالليل اكلنا وحكيت لماما على اللي حصل بس مش كله طبعا وهننزل بعد يومين كده للفستان مخصوص واني هاخد فريدة معايا عشان تقولي ذوقها بردو وبعدين ماما قامت تنام وانا روحت مقربة من فريدة وقلتلها سيبك بقا من اللي انا حكيته لماما ده فريدة : منا كنت حاسة بكده اكيد عملتوا حاجة انتي والاستاذ خطيبك انا: بصي بقا يا وسخة متنسيش نفسك واللي اتفقنا عليه فريدة اتنفضت من الكلمة وتحس انها فاقت كده وكانت ناسيه انا: قومي كده يا عسل اقلعيلي الاندر بتاعك والبنطلون بتوع البيجاما دول و تعالي احكيلك وانتي بتلعبي في كسك مسكت بنطلون البيجاما من الجانبين ونزلته شوية بشوية وقلعته خالص انا : اووووف يخربت جمال كسك فريدة مستسلمة خالص ليا ومش بتنطق كلمه؛ روحت مسكت ايديها اليمين وحطيتها على كسها وقلتلها تلعب في زنبورها وانا بحكيلها كل الي حصل معايا اليوم ده من طأطأ لسلامو عليكو وفريدة بتسمعني وهي متخدرة وفي عالم تاني خالص وبدأت تتأوة وانا لقيت نفسي بنزل بين رجليها وبقرب من كسها وبقولها انا: دا صلاح لو شاف كسك ده مش هسيبك غير لما يفشخك لقيت فريدة بتتأوة بصوت عالي ولقيت نفسي نازلة لحس في كسها قعدت الحس زي المجنونة في كسها لحد لما البت ماتت من الهيجان وجابت كتير في بوقي سيبتها وقعدت جنبها على الارض مش قادرة انا كمان وعايزة اتناك بأي طريقة وفريدة مش قادرة تتحرك حتي عشان تريحني حتى؛ ملقتش قدامي غير اني اتصل بصلاح فاخدت موبايلي ودخلت الاوضة وقلعت ملط ونمت على سريري واتصلت بصلاح
Hammasini ko'rsatish...
👍 1
انا : صلاح حبيبي نمت صلاح : لا يا حبيبتي انا على السرير كنت لسه هنام انا: وانا كمان على السرير يا حبيبي بس مش عارفة انام محتاجة ليك اوي صلاح : وانا كمان كنت لسه بفكر فيكي يا فيري قلبي انا انا: بتفكر فيا ولا في اللي حصلي النهارده صلاح : الاتنين يا قلبي انا مش عارف ازاي قدرت اسيبك من غير ما انيكك النهاردة وافتحك يا فيري انا: اووووف صلاح انا مولعة اصلا وكلامك ده بيزود الهيجان اوي صلاح : متهيجي يا حبيبتي واقلعي والعبي وانا بكلمك انا : منا قالعة ملط يا حبيبي صلاح : اووووف دا انتي جاية جاهزة يا حبيبتي انا: بقولك مولعة مولعة اااااه صلاح : اختك فريدة المزة فين انا: لسه سيباها برة وحكيتلها كل حاجة حصلت والبت ولعت وقعدت تلعب في كسها اووووووف صلاح : يعني انتي سيباها قالعة برة دلوقتي انا: ايوة يا حبيبي منا مولعة عشان كده البت كسها هيجني اوي يا صلوحه صلاح : كانت لابسة كلوت لونه ايه؟ انا: احمر احمر يا صلاح زي كسها صلاح : يخربيتك انتي واختك انا زوبري مبقاش قادر وامك فين انا : امي دخلت نامت من شويه صلاح :وحماتي لابسة كلوت لونه ايه؟ انا : كانت بتغير من شوية وشوفتها كانت لابسة كلوت اسود يا حبيبي صلاح : اووووووف يعني انا دلوقتي عارف لون كلوت حماتي وهي نايمة ولون كلوت بنتها فريدة كمان اووووووف على الهيجان لو كانو قدامي دلوقتي كنت….. انا : كنت ايه؟ صلاح : كنت يعني عملت حاجات بس مش عايز اقول عشان متزعليش انا : قوووول يا حبيبي كنت هتعمل ايه في حماتك اللي لابسة كلوت اسود؟ صلاح : كنت هفشخها هي واختك فريدة وانزل لبني في كسهم قبل كسك يا حبيبي ونزلت لعب في كسي بايدي هريته دعك وانا بتفكر كل حاجة حصلت وصلاح نازل لعب في زبه وهو بيكلمني لحد لما ارتحنا وقفلت وقمت اشوف فريدة احسن البت تفضل قاعدة كده وماما تصحي ونتفضح؛ لقيت فريدة لسه زي ماهي قعدة ملط من تحت انا: انتي يا بت انتي لسه ملبستيش ليه؟ فريدة : مقدرش اقوم يا فريال غير لما تقوليلي عشان متزعليش مني انا : تعجبيني ايوة كده؛ بس قومي يلا خديلك شاور ونامي عشان هاخدك معانا بكره وهي قايمة روحت لسعاها على طيزها العريانه بكف ايدي البت اتنفضت مكانها وراحت على الحمام وانا دخلت انام. تاني يوم صحيت اخدت شاور وفطرنا وعملت شغل البيت وماما قالت هتروح السوبر ماركت تجيب حاجات انا: ماما خرجت يا فريدة عايزاكي تقلعي ملط وانتي قاعدة بتذاكري فريدة : كده مش هركز في المذاكره انا: ياختي مش مهم تركيز المهم تنفذي اللي بقولوا فريدة وقفت مكانها وقلعت كل هدومها ملط وقعدت على المكتب تذاكر وقلتلها تقوم تلبس عشان منتأخرش على صلاح وعشان نلحق نلف على محلات الفساتين فريدة قالتلي في حاجة بخصوص اللبس ولا ايه؟ انا : اه البسي جيبة من غير كلوت فريدة : والناس طيب ممكن يلاحظوا انا: منا عايزاهم يلاحظوا ويتحرشوا كمان واولهم صلوحتي هعرفه اول منتقابل معاه انك مش لابسة كلوت فريدة : اوووف لا بلاش يا فريال هتكسف اوي منه وانا ماشية معاكم وبعدين يقول عليا ايه انا: هيقول عليكي شرموطة وهيتحرش بيكي وهتسيبيه يلمسك ويقفش في بزازك وطيزك كمان عاجبك ولا مش عاجبك يا وسخة؟ فريدة كانت على اخرها ولقيت كسها بيلمع عرفت انها سايحة ونايحة خالص من كلامي سيبتها وروحت البس وناديت عليها وقبل ما نخرج من باب الشقة قلتلها انا: ارفعي كده الجيبة فرجيني وانتي مش لابسة كلوت فريدة رفعت جيبتها قدامي ومنظر البت تتاكل وهي واقفة رافعة جيبتها قدامي وملط من تحت نزلنا انا وفريدة اختي لقينا صلاح مستني تحت واول ما اتقابلنا قربت من ودانه وقلتله انا: على فكرة فريدة مش لابسة كلوت صلاح : اووووف يخربيتك ولعتيني من اولها ولقيت عنيه بتلمع وبيبص على فريدة اكنة عايز ياكلها لا ياكلها ايه اكنة عايز يركبها هههههه ركبنا تاكسي وروحنا عند شارع فيه مجموعة محلات ملابس كويسة وفساتين انا : بصي يا فريدة احنا هندخل المحل ده وتقيسي الفستان ده فريدة : نعم انتي بتقولي ايه وهلبسه ازاي ماما مش هتوافق وقرايبنا والناس اللي هتكون في الفرح انا: يا وسخة افهمي احنا هندخل نقيسه وتتشرمطي شوية بس فهمتي صلاح : اوووف على افكارك يا فيري دا انتي فظيعه انا : احنا هندخل جوة وهنقول انك انت خطيب فريدة عشان لما تقيس تعرف تدخل انت تشوف عروستك حلوة ولا لا في الفستان فريدة : يالهوي لا كده كتير يا فريال انا : اخرسي يا شرموطة انتي دا انا هقلعك ملط قدامه كمان مش هيبقا الفستان بس اصبري عليا بس ودخلنا المحل وفعلا اخدنا الفستان ودخلت مع فريدة وقلعتها ملط ولبستها الفستان وبعدين ناديت على صلاح وقلتله تعالي شوف شكل الفستان على خطيبتك واول ما صلاح دخل كان هيموت من المنظر لان فريدة كانت حلوة اوي في الفستان فعلا
Hammasini ko'rsatish...
👍 1
انا: لا مش حلو يلا اقلعي والبسي هدومك لقيت صلاح دخل ومسك فريدة وهي ملط وزنقها في الحيطة وطلع زوبره من البنطلون ونزل زنق في طيز البت لحد لما جاب لبنه وفريدة مستسلمة خالص وانا كنت على اخري لدرجة اني حسيت ببلل نازل بين رجليا لاني مش لابسة كلوت انا كمان وبعدين طلعت مناديل من شنطتي ومسحت طيز فريدة وساعدتها في لبس هدومها ومشينا روحنا عند المحل بتاع المرة اللي فاتت ودخلنا؛ الراجل اول لما شافني وقف من مكانه وطبعا زوبره وقف هو كمان انا: على فكرة الفستان بتاع امبارح هيطلع من عيني هو انا ممكن اقيسه تاني عشان اقتنع؟ هو : طبعا اتفضلي لقيت فريدة سبقاني على جوة وصلاح وقف جنب الكاشير انا: هو ممكن حضرتك تيجي معانا لان اختي مش بتفهم في تظبيط الفساتين كويس و الفستان كان واسع شوية من عند صدري الراجل قال طبعا وشال الفستان بنفسه ودخل معايا ووقف قدام الاوضة بتاعت القياس ودخلت انا وفريدة وقلعت ملط ولبست الفستان وناديت عليه ودخل عليا واول لما دخل شاورت لفريدة تطلع برة وخرجت فعلا وراحت عند صلاح وقفت جنبه وكنت موصياها تقوله كلام وتحكيلي قالها ايه عشان اهيج واتمتع ولما روحنا البيت فعلا حكتلي اللي حصل لما راحت وقفت جنبه الاول هقولكم المشهد اللي حصل برة بين فريدة وصلاح فريدة : الراجل جوة مع خطيبتك صلاح : هي لابسة الفستان على ملط برده؟ فريدة : يعني هو ده اللي فارق معاك اصلا الراجل زمانه بيظبطها يعني زمانه بيمسك بزازها وطيزها وانت واقف هنا صلاح : اوووف زوبري هينزل تاني فريدة : مش كفاية اللي نزلته على طيزي هو لسه فيه تاني؟ صلاح : لسه ولسه ولسه اختك بتخليني مولع من اللي بتعمله فريدة : هي بتعمل بس دي زمانها بتتناك جوه دلوقتي صلاح : انتي بتقولي ايه؟ فريدة : ايوة خطيبتك بتتناك جوه هي قالتلي كده انها هتطلع مش بنت من جوه صلاح وشة جاب الوان وفضل واقف مكانه زي الصنم لحد لما لقي الراجل خارج من عندي وبيعدل هدومه وعرقان خالص وراحل يدخلي وهو معدي جنب الراجل قالة في ودانه هو : متقلقش انا عملت الواجب خلاص يا باشا وشرف خطيبتك هتلاقية جوة على منديلي صلاح منطقش ودخل جوه لقاني بلبس وماسكة في ايدي منديل عليه دم وبقوله انا: شرفك اهو يا وسخ يا ديوث خلاص اتفتحت يا خول يا مره المهم لقيت صاحب المحل جايب فستان تاني كويس على ذوقه وقدمه هدية ليا مقابل فض بكارتي واخدناه ومشينا واحنا مروحين صلاح منطقش كلمة ووصلنا واول ما طلعت البيت قلعت ملط ونمت على السرير واتصلت على صلاح كتير مش راضي يرد؛ روحت فاتحة الماسنجر وصورت كسي صور كتير وطيزي كمان لان الراجل ناكني منها مرحمنيش وبعدين بعتهم لصلوحتي وكتبتلة الرسالة دي (حبيبي يا صلوحتي انا مش عارفة حصل ده ازاي بس كنت هايجة اوي اوي وعايزة اقدملك هدية كبيرة ملقتش احسن من اني اتفتح من حد غيرك يا قلبي وعشان ضميري بيأنبني اوي لازم احكيلك اللي حصل؛ ما انت حبيبي وخطيبي وجوزي المستقبلي بص يا قلبي انا لبست الفستان وبعدين الراجل دخل لقاني كده كان هيتجنن؛ اديته ضهري ووقف ورايا وقالي فعلا بزازك مش مضبوطة في الفستان؛ قلتله اسمها صدري ايه بزازك دي عيب كده؛ قالي طب ما توريني صدرك كده وانا اقولك بزاز ولا صدر؛ وراح شادد الفستان معري بزازي ونزل تقفيش فيهم وتفعيص وانا موت يا صلاح خطيبتك ماتت من الشهوة في ايد الراجل وهو ماسك بزازي بيقطعهم وراح شادد بقيت الفستان قلعني ملط في ايده يا حبيبي ولقيته راشق زوبره في طيزي وقعد يقولي طيزك ملبن لازم ابدا بيها وخلاني أفنس طيزي واسند على الكرسي على ايديا وبل صباعه يوسع خرمي وفضل يحاول لحد لما دخل زوبره في طيزي يا قلبي؛ طيز خطيبتك اتركبت واتناكت يا صلاح حتي شوف الصورة اللي بعتهالك لخرمي؛ والراجل الوحش مش يكتفي بكده لا دا راح رماني ونيمني على الارض وفشخ رجلي ودخل زوبره في كسي وفضل ينيك وهو بيرضع في بزازي يا صلوحة وفتحني وبقيت مش بنت يا صلوحه؛ خطيبتك اتناكت يا صلاح وبقيت شرموطة
Hammasini ko'rsatish...
👍 9🕊 2
Boshqa reja tanlang

Joriy rejangiz faqat 5 ta kanal uchun analitika imkoniyatini beradi. Ko'proq olish uchun, iltimos, boshqa reja tanlang.