uz
Feedback
D Rez

D Rez

Kanalga Telegram’da o‘tish
229
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv

اسم اون عنو نیار به صلاح نیست

خب وایسا بیام رهم دیانارو در بیارم

خوب شدن من مثل اومدن امام زمانه

شایدم ۱۵

یه روزت میشه ده سال دیگه

روحیم داغونه داداش یه روز کامبک میزنم

داش کرنکو فقط اینا نزدن

کسشرم میگی

اگه قرار باشه اسکی بریم خب از لاکی میریم رپر ایرانی رو سگ میرینه روش که حالا اسکی ازش بریم؟😂

بعده یه‌روز میای جوابه داداشتو میدی

داش ولمون کن

همین مونده فردا بگن دی رض از فلانی اسکی رفت

شک داری که این اتفاق میوفته؟

Ovozli xabar00:17

Ovozli xabar00:09

photo content

الان میاد میگه داداش تایپای کیوتکو نمیزنم

حال کنیم؟